«Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών» Μεσσηνίας: «Άμεση κάλυψη όλων των κενών με διορισμούς αναπληρωτών»

“Πολλά είναι τα σχολεία που εξαιτίας των ελλείψεων δεν έχουν οριστικοποιήσει το πρόγραμμα τους και λειτουργούν με κενά”. Επισημαίνει σε ανακοίνωσή της η «Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών» Μεσσηνίας, συμπληρώνοντας ότι: «στο νομό μας στην πρωτοβάθμια αυτή τη στιγμή υπάρχουν συνολικά 17 κενά δασκάλων και διαφόρων ειδικοτήτων, ενώ στη δευτεροβάθμια 30. Σε αυτά τα κενά πρέπει να προστεθούν, στην πρωτοβάθμια 5 κενά δασκάλων ειδικής για τα τμήματα ένταξης τα οποία αυτή τη στιγμή καλύπτονται με ένωση 10 τμημάτων ενώ αντίστοιχα και στην παράλληλη στήριξη καλύπτονται με εκπαιδευτικούς που “μοιράζονται“ σε 3 ή και 4 μαθητές και σε 2-3 σχολεία».

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Παρά τις εξαγγελίες του Υπουργείου Παιδείας από την έναρξη της σχολικής χρονιάς πως όλοι οι εκπαιδευτικοί είναι στη θέση τους και πως όλα λειτουργούν “ρολόι” και στην πρωτοβάθμια και στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση, η πραγματικότητα που καθημερινά αντιμετωπίζουμε στα σχολεία μας είναι εντελώς διαφορετική.

Πολλά είναι τα σχολεία που εξαιτίας των ελλείψεων δεν έχουν οριστικοποιήσει το πρόγραμμα τους και λειτουργούν με κενά. Πανελλαδικά, έχουν γίνει περίπου 6.000 λιγότερες προσλήψεις αναπληρωτών από την περσινή χρονιά. Η υποβάθμιση του ολοήμερου συνεχίζεται ενώ η παράλληλη στήριξη και τα τμήματα ένταξης στην ουσία δε λειτουργούν, με τραγικές συνέπειες και στους ίδιους τους μαθητές και στη συνολική λειτουργία της τάξης, πολλά μαθήματα ειδικοτήτων δε διδάσκονται από τον αντίστοιχο εκπαιδευτικό ή δε διδάσκονται καθόλου, υποβαθμίζεται η διδασκαλία της 2ης ξένης γλώσσας.

Πιο συγκεκριμένα στο νομό μας στην πρωτοβάθμια αυτή τη στιγμή υπάρχουν συνολικά 17 κενά δασκάλων και διαφόρων ειδικοτήτων, ενώ στη δευτεροβάθμια 30. Σε αυτά τα κενά πρέπει να προστεθούν, στην πρωτοβάθμια 5 κενά δασκάλων ειδικής για τα τμήματα ένταξης τα οποία αυτή τη στιγμή καλύπτονται με ένωση 10 τμημάτων ενώ αντίστοιχα και στην παράλληλη στήριξη καλύπτονται με εκπαιδευτικούς που “μοιράζονται“ σε 3 ή και 4 μαθητές και σε 2-3 σχολεία. Ο μαθητής δηλαδή έχει ανάγκη το δάσκαλο του τις μισές ημέρες της εβδομάδας. Στη δευτεροβάθμια υπάρχουν κενά 213 ωρών /εβδομάδα (περισσότεροι από 10 καθηγητές δηλαδή )σε διάφορες ειδικότητες στην ΕΑ και εκατοντάδες χαμένες ώρες στο Μουσικό Σχολείο για τα μουσικά μαθήματα.

Η αντιμετώπιση των κενών με λογιστική λογική αποδεικνύει πως το υπουργείο στην πραγματικότητα δεν ενδιαφέρεται ούτε για το πως μπορεί ο εκπαιδευτικός να κάνει την δουλειά του με τις καλύτερες δυνατές συνθήκες, ούτε τελικά για το επίπεδο της μόρφωσης που παρέχεται στους μαθητές. Οι πραγματικές ανάγκες μόρφωσης των παιδιών δεν καλύπτονται με “μπαλώματα” και εκπαιδευτικούς λάστιχο, όσο το δυνατόν φτηνότερους και ευέλικτους.

Κανένας δεν πρέπει να συμβιβαστεί με αυτή την κατάσταση, με την κοροϊδία και την κυβερνητική απάτη. Να διεκδικήσουμε τώρα μαζικούς μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες των σχολείων.

Λέμε όχι στην “κανονικότητα” που μας πλασάρει η κυβέρνηση για να θολώσει τα νερά και καλύψει την αντιλαϊκή πολιτική της.

Άμεση κάλυψη όλων των πραγματικών αναγκών των σχολείων!

Καμία απόλυση αναπληρωτή! Ίδια δικαιώματα με τους μόνιμους!

Μαζικοί – Μόνιμοι διορισμοί!