Ανοικτός Δήμος-Ενεργοί Πολίτες: «Η δημοτική αρχή επέλεξε να συνταχθεί με την κυβερνητική πολιτική, στην αναμενόμενη ιδιωτικοποίηση του αεροδρομίου Καλαμάτας»

aerodromio kalamatas«Έχοντας επίγνωση της τεράστιας σημασίας και συμβολής  που έχει το αεροδρόμιο Καλαμάτας στην τουριστική, εμπορική και γενικότερη ανάπτυξη, όχι μόνο της Καλαμάτας και της  Μεσσηνίας αλλά και ευρύτερα της Πελοποννήσου,  προχώρησε στην κατάθεση ψηφίσματος. Ψηφίσματος που στηλίτευε την μεθόδευση ξεπουλήματος του αεροδρομίου της πόλης μας και έδινε την ευκαιρία σε όλες τις δημοτικές παρατάξεις να συνταχθούν, μέσα από την αποδοχή του, με την δίκαιη επιδίωξη του συλλογικού συμφέροντος.

Όμως η δημοτική αρχή επέλεξε -δίνοντας λευκή ψήφο-  να συνταχθεί με την κυβερνητική πολιτική , αποφεύγοντας να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων.» Τονίζει σε ανακοίνωσή του ο συνδυασμός ο συνδυασμός «Ανοιχτός Δήμος – Ενεργοί πολίτες» της μείζονος μειοψηφίας δήμου Καλαμάτας για την στάση που κράτησε η πλειοψηφία του δημοτικού συμβουλίου στο ψήφισμα που κατέθεσε ενάντια στην ιδιωτικοποίηση του αεροδρομίου της Καλαμάτας.

Ακολουθεί η πλήρης ανακοίνωση του συνδυασμού:

 

«Στην χθεσινή  συνεδρίαση  του Δημοτικού Συμβουλίου Καλαμάτας, ο συνδυασμός Ανοιχτός Δήμος – Ενεργοί πολίτες, έχοντας επίγνωση της τεράστιας σημασίας και συμβολής  που έχει το αεροδρόμιο Καλαμάτας στην τουριστική, εμπορική και γενικότερη ανάπτυξη, όχι μόνο της Καλαμάτας και της  Μεσσηνίας αλλά και ευρύτερα της Πελοποννήσου,  προχώρησε στην κατάθεση ψηφίσματος. Ψηφίσματος που στηλίτευε την μεθόδευση ξεπουλήματος του αεροδρομίου της πόλης μας και έδινε την ευκαιρία σε όλες τις δημοτικές παρατάξεις να συνταχθούν, μέσα από την αποδοχή του, με την δίκαιη επιδίωξη του συλλογικού συμφέροντος.

Όμως η δημοτική αρχή επέλεξε -δίνοντας λευκή ψήφο-  να συνταχθεί με την κυβερνητική πολιτική , αποφεύγοντας να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων.

Η δημοτική αρχή επέλεξε να συνταχθεί με τις  νεοφιλελεύθερες λογικές ακροβασίες  που παραβλέπουν    ότι η  ιδιωτικοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων, μαζί και αυτό της Καλαμάτας, όπως σχεδιάζεται,  θα επιβληθεί φόρος ανά επιβάτη ανάλογος  με το «σπατόσημο». Το ενιαίο αυτό το τέλος θα επιβαρύνει   κατά 14,5 ευρώ κάθε επιβάτη για την πρώτη περίοδο της παραχώρησης και κατά 20 ευρώ για τη δεύτερη περίοδο ενώ, από την 1η Νοεμβρίου 2024, το νέο «σπατόσημο» θα μειωθεί σε 3 ευρώ ανά επιβάτη. Με αυτό το τρόπο θα  πληρώσει νέο βαρύ οικονομικό τίμημα η περιοχή καθώς θα πληγεί άμεσα ο τουρισμός της.

Η δημοτική αρχή επέλεξε να συνταχθεί με τα δημαγωγικά επιχειρήματα που αποκρύπτουν ότι η παραχώρηση του αεροδρομίου Καλαμάτας ως δώρο στον υποψήφιο ιδιώτη επενδυτή  θα οδηγήσει στην υποβάθμιση και πιθανόν στο κλείσιμο του αεροδρομίου εάν προκριθεί κάποιο άλλο αεροδρόμιο ως πιο συμφέρουσα για τον ιδιώτη επένδυση.

Ο ακραίος νεοφιλελευθερισμός, από όποιους υιοθετείται , δεν δέχεται την πολλαπλή διάχυση ευνοϊκών συνθηκών ανάπτυξης στους πολλούς. Εστιάζει μονομερώς στις δαπάνες λειτουργίας ή στο απαιτούμενο κόστος ανάπτυξης των δημόσιων υποδομών με αποτέλεσμα να καίει την ανάπτυξη ,τα εργασιακά δικαιώματα και τελικά την οικονομία.

Όλοι συμφωνούμε ότι το αεροδρόμιο Καλαμάτας έχει κομβικό ρόλο στην εξυπηρέτηση των αναγκών του μαζικού  τουρισμού που κατευθύνεται σε προορισμούς της δυτικής και νότιας Πελοποννήσου. Ο  Ανοιχτός Δήμος συντασσόμενος με τον συμφέρον του τόπου καλεί τους φορείς αλλά και τους κατοίκους της Μεσσηνίας να αντιδράσουν στην ιδιωτικοποίηση άμεσα προβάλλοντας ταυτόχρονα το αίτημα αναβάθμισης και εκσυγχρονισμού των εγκαταστάσεων του Αερολιμένα.»