Αρχή από την Κέρκυρα
Την άμεση λειτουργία του δικτύου υδροπλάνων στο Ιόνιο επιβεβαίωσε κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου στο ιστορικό δημαρχείο της Κέρκυρας, ο πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ, Στέργιος Πιτσιόρλας.
«Η αρχή των υδατοδρομίων γίνεται από την Κέρκυρα, έχει ολοκληρωθεί η αδειοδότηση της Κέρκυρας, των Παξών και περιμένουμε την αδειοδότηση της Πάτρας, που είναι θέμα ημερών» δήλωσε ο κ. Πιτσιόρλας.
«Πρέπει να έχουμε ένα αριθμό υδατοδρομίων για να μπορεί να είναι βιώσιμη οποιαδήποτε δραστηριότητα, καθώς οποιοσδήποτε επενδυτής, για να έρθει να βάλει υδροπλάνα, για να λειτουργήσει, θα πρέπει να του εξασφαλίσουμε ένα αριθμό χώρων. Είμαστε λοιπόν στο σημείο, τον οριακό αυτό χώρο, να τον εξασφαλίσουμε» εξήγησε ο πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ.
«Το Ιόνιο θα είναι η πρώτη περιοχή που θα λειτουργήσουν τα υδροπλάνα. Προσδοκώ ότι και η Περιφέρεια θα βοηθήσει στο θέμα αυτό» τόνισε ο κ. Πιτσιόρλας, επισημαίνοντας πως η σύμπραξη που έχει υπογραφεί μεταξύ του Οργανισμού Λιμένος Κέρκυρας και τα Ελληνικά Υδατοδρόμια Α.Ε. είναι σε απόλυτη ισχύ, ενώ αυτό που εκκρεμεί, όπως είπε, είναι η ολοκλήρωση της διαδικασίας για να ψηφιστεί ο νέος νόμος, ώστε να ολοκληρωθεί και το θεσμικό πλαίσιο.
«Αυτό είναι ένα θέμα που το κινεί το αρμόδιο υπουργείο και αμέσως το επόμενο διάστημα θα έρθει στη Βουλή. Είμαστε έτοιμοι για τα υδροπλάνα, αρκεί να προστεθεί ακόμη ένα, αυτό της Πάτρας και θα είμαστε απολύτως έτοιμοι» δήλωσε ο κ. Πιτσιόρλας.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Κέρκυρας (ΟΛΚΕ), Σπύρος Στεφανίδης, τόνισε: «Είμαστε σε σύμπραξη με τα Ελληνικά Υδατοδρόμια ΑΕ. Δεν υπάρχει πλέον κανένα πρόβλημα, χρειάζεται μία μικρή τροποποίηση της υπάρχουσας συμφωνίας, που να διευκρινίζει ότι οτιδήποτε αγοράζουμε τώρα, ως Οργανισμός Λιμένος Κέρκυρας, θα μείνει ως περιουσία του ΟΛΚΕ. Δεν υπάρχει κάτι άλλο. Εμείς είμαστε έτοιμοι εντός 72 ωρών να υποδεχθούμε τα υδροπλάνα».
Ο υπεύθυνος Έργου του ΤΑΙΠΕΔ και εκπρόσωπος στο διοικητικό συμβούλιο του ΟΛΠ, Αθανάσιος Λιάγκος, τόνισε πως «στην Κέρκυρα από το 2004 μέχρι το 2008 υπήρχε πλήρης εξέλιξη του προγράμματος των υδροπλάνων στα υδατοδρόμια της. Ήταν απόλυτα κερδοφόρες οι γραμμές. Το θέμα της επένδυσης θα πρέπει να το δει προσεκτικά ο επενδυτής, αλλά τον προτρέπω να πάει στα ιστορικά στοιχεία, τα οποία μέχρι σήμερα έχουν τροποποιηθεί αυξητικά και προς θετικότερη κατεύθυνση».
Η γενική γραμματέας του υπουργείου Μεταφορών Π.Πέρκα επεσήμανε ότι από πλευράς του υπουργείου έχουν ολοκληρωθεί όλες οι ενέργειες και αναμένεται άμεσα να αδειοδοτηθεί και το υδατοδρόμιο Πάτρας.
in.gr