Δ. Καραλής: “Λίγες ημέρες πριν την έναρξη της τουριστικής περιόδου ο ξενοδοχειακός κλάδος έχει αφεθεί στην τύχη του”

Την αγωνία του για τον τουρισμό εκφράζει ο Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Μεσσηνίας Δημήτρης Καραλής και  λίγο πριν την έναρξη της τουριστικής περιόδου, καλεί τον  Πρωθυπουργό να αναλάβει πρωτοβουλίες για  να ξεκαθαρίσει το τοπίο που υπάρχει στον Τουρισμό και να αποσαφηνιστεί όπως σημειώνει η κατάσταση διότι σε διαφορετική περίπτωση ο κλάδος θα οδηγηθεί σε οικονομικά αδιέξοδα με οδυνηρές και μη αναστρέψιμες  συνέπειες.

Ακολουθεί αναλυτικά η ανακοίνωση:

“Λίγες μέρες πριν  την  υποτιθέμενη  έναρξη της  τουριστικής  περιόδου, ο ξενοδοχειακός κλάδος έχει αφεθεί στην τύχη του και  να αναλάβει το βάρος της ανάκαμψης  του συγκεκριμένου τομέα που , επειδή  βρίσκεται ακινητοποιημένος, έχει αρνητικές επιπτώσεις στην αγροτική και κτηνοτροφική παραγωγή, στη μεταποίηση και τις εξαγωγές.
Όλα αυτά, τη στιγμή που η  Ευρωπαϊκή Επιτροπή από την πλευρά της περιορίζεται  σε συστάσεις αποφεύγοντας να πάρει θέση ακόμα και για τα διαγνωστικά τεστ που πρέπει να υποβληθούν οι ταξιδιώτες για να αισθάνονται ασφαλείς

Ακολούθως η  κυβέρνηση μας παραπέμπει να επιβαρυνθούμε   με νέα δάνεια για να “ξελασπώσουμε” την εθνική οικονομία! Διότι σύμφωνα με πρόσφατες δηλώσεις του Υπουργού Εσωτερικών ‘’ έχουμε Καπιταλισμό στην Ελλάδα’’

Είναι σαφές ότι ενώ τούτη τη στιγμή το βασικό ζητούμενο είναι η ασφάλεια, παραμένουν αναπάντητα σοβαρά ερωτήματα ως προς την τύχη των Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων και  των εργαζομένων διότι σε περίπτωση που εμφανιστεί κάποιο κρούσμα σε ξενοδοχείο η αντιμετώπιση του θα είναι δυσχερής δεδομένου ότι οι ασφαλιστικές εταιρίες δεν είναι πρόθυμες να καλύψουν τον κίνδυνο αυτό με αστική ευθύνη.

Παράλληλα, είναι άγνωστο πότε και ποιες αεροπορικές συνδέσεις θα ενεργοποιηθούν και, το κυριότερο, με ποια συχνότητα ώστε να μπορέσουμε να υπολογίσουμε τον αριθμό των επισκεπτών και τις χώρες προέλευσης

Το μόνο που γνωρίζουμε είναι ότι σε κεντρικό επίπεδο ετοιμάζεται καμπάνια και αναρωτιόμαστε εύλογα πώς  είναι   δυνατόν   να   λειτουργήσει αποτελεσματικά τη στιγμή που το τοπίο της προσβασιμότητας παραμένει θολό. Είναι, δηλαδή, σαν να διαφημίζει μια επιχείρηση ένα προϊόν την ώρα που δεν έχει βρει τους τρόπους να το διαθέσει  στην αγορά!
Οι περιστάσεις απαιτούν ιεράρχηση των αναγκών και στόχευση ενεργειών χωρίς περιττές κινήσεις που, ενώ προσπαθούν να εκπέμψουν αισιοδοξία, λόγω της ασάφειας ενισχύουν τη σύγχυση.

Αναμένουμε από τον κ Πρωθυπουργό να αναλάβει πρωτοβουλίες για  να ξεκαθαρίσει το τοπίο που υπάρχει στον Τουρισμό και να αποσαφηνιστεί η κατάσταση διότι σε διαφορετική περίπτωση θα οδηγηθούμε σε οικονομικά αδιέξοδα με οδυνηρές και μη αναστρέψιμες  συνέπειες

Ο χρόνος που απομένει για τον Τουρισμό είναι 12 παρά 1’  !!!!!!!!!”