Εκπαιδευτική επίσκεψη πραγματοποίησαν μαθητές και καθηγητές του Γυμνασίου και Λυκείου των Εκπαιδευτηρίων Μπουγά στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, ύστερα από αποδοχή του αιτήματος επίσκεψης από τον Πρύτανη του Πολυτεχνείου κ. Ι. Γκόλια.
Συγκεκριμένα, τα Εκπαιδευτήρια Μπουγά σε ανακοίνωσή τους αναφέρουν:
«Στο κτήριο της Πρυτανείας μάς υποδέχτηκε ο κ. Παναγιώτης Παπαντωνίου, Διδάκτωρ Πολιτικός Μηχανικός, επιστημονικός συνεργάτης στον Τομέα Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής της Σχολής Πολιτικών Μηχανικών του Ε.Μ.Π., ο οποίος γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Καλαμάτα κι αποτέλεσε τον κύριο σύνδεσμό μας με το Πολυτεχνείο. Εκεί, απηύθυνε έναν περιεκτικό χαιρετισμό στους μαθητές ο Πρύτανης, τονίζοντας την αξία απόκτησης πτυχίου από σχολή του Ε.Μ.Π., την αναγνωρισιμότητα του επιπέδου σπουδών που προσφέρουν οι σχολές του Ε.Μ.Π. στο εξωτερικό και την άριστη στελέχωση και λειτουργία αρκετών εργαστηρίων του Πολυτεχνείου. Στη συνέχεια, ο συντοπίτης μας κ. Παπαντωνίου ανέλαβε να ενημερώσει τους μαθητές για την ίδρυση και λειτουργία του Πολυτεχνείου, τις σχολές και τις επαγγελματικές κατευθύνσεις που προσφέρουν σε συνδυασμό με τα επιστημονικά εφόδια που αποκτούν οι πτυχιούχοι των σχολών.
Μοναδική εμπειρία υπήρξε η περιήγηση στην Κεντρική Βιβλιοθήκη του Ε.Μ.Π., την πρώτη Κεντρική Πανεπιστημιακή Βιβλιοθήκη της χώρας, όπου οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να μάθουν το σύστημα ταξινόμησης των βιβλίων, τις δυνατότητες δανεισμού και κυρίως, να έρθουν σε άμεση επαφή με τα αναγνωστήρια και τις αίθουσες ομαδικής και ατομικής μελέτης των φοιτητών. Καθαρά βιωματική υπήρξε η επίσκεψή μας στο Εργαστήριο Λιμενικών Έργων, ένα από τα παλαιότερα εργαστήρια της Σχολής Πολιτικών Μηχανικών και από τα πιο σύγχρονα στην Ευρώπη. Εκεί παρακολουθήσαμε την εκτέλεση δοκιμής, σε φυσικό προσομοίωμα, αναπαραγωγής πραγματικών θαλάσσιων κυμάτων και ενημερωθήκαμε από την κ. Γιαντσή, υπεύθυνη του Τομέα Υδατικών Πόρων, Υδραυλικών και Θαλάσσιων Έργων, για τις δυσκολίες διαμόρφωσης ενός θαλάσσιου μετώπου (λιμανιού, λιμενοβραχίονα κ.λπ.) και τις δοκιμές που γίνονται στο εν λόγω εργαστήριο για την μελέτη και εκτέλεση ενός λιμενικού έργου.
Ευχαριστούμε θερμά όλους όσους ανέλαβαν και πραγματοποίησαν αυτό το ξεχωριστό βιωματικό μάθημα επαγγελματικού προσανατολισμού και συνέβαλαν στην προσπάθειά μας να βρίσκουμε για τους μαθητές ισχυρά εσωτερικά κίνητρα προόδου και στοχοθεσίας.»