Μαθητικό διαγωνισμό δημιουργίας τηλεοπτικών σποτ, για την ανάδειξη της Καλαμάτας ως τουριστικό προορισμό για τις μαθητικές εκδρομές θα προκηρύξει ο δήμος
Με στόχο ο δήμος Καλαμάτας να καταστεί ελκυστικός προορισμός για τον μαθητικό τουρισμό, όπως είπε σε συνέντευξη τύπου η πρόεδρος της Επιτροπής
Τουριστικής Ανάπτυξης & Προβολής Παναγιώτα Ντίντα αναμένεται να εντατικοποιηθούν οι δράσεις προβολής του, που στοχεύουν στην ιδιαίτερη ομάδα των μαθητών, αφού κάθε χρόνο ένα αξιόλογο μέρος της τουριστικής αγοράς ενισχύεται από τις μετακινήσεις τους κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους, ιδιαίτερα τις εποχές εκτός τουριστικής αιχμής.
Ένας τρόπος προσέλκυσης της συγκεκριμένης ομάδας, σημείωσε η κ. Ντίντα αποτελεί και η πρόσκληση των μαθητών του Δήμου προς τους συνομήλικους τους μαθητές, να επισκεφθούν την πόλη και τις κοντινές της περιοχές, προκειμένου να μοιραστούν μαζί τους τις εμπειρίες που βιώνουν, ζώντας σε μια περιοχή που είναι ιδιαίτερα ξεχωριστή, με πολλά συγκριτικά πλεονεκτήματα.
Στο πλαίσιο αυτό, σχεδιάζεται η διενέργεια μαθητικού διαγωνισμού δημιουργίας τηλεοπτικών σποτ, για την ανάδειξη της πόλης μας, ως τουριστικό προορισμό για τις μαθητικές εκδρομές, διάρκειας 5΄ και 30΄΄ αντίστοιχα.
Στόχος του διαγωνισμού υπογράμμισε η κ. Ντίντα είναι:
«- Να ενεργοποιήσει τους μαθητές που ζουν στο Δήμο Καλαμάτας ευαισθητοποιώντας τους σε θέματα τουριστικής συνείδησης, (φιλοξενία, ευγενική υποδοχή και διευκόλυνση των εισερχόμενων μαθητών-τουριστών).
– Να γνωρίσουν καλύτερα την πόλη τους, την ιστορία της, τα μνημεία, τους πολιτιστικούς χώρους, τα μουσεία, το φυσικό πλούτο, τις εκδηλώσεις, τις δραστηριότητες, μέσω της αναζήτησης και συλλογής στοιχείων για την προβολή αυτών.
– Να δοθεί μια νέα διάσταση για την προβολή της πόλης μας μέσα από τη νεανική ματιά, τις φρέσκιες ιδέες, δίνοντάς παράλληλα και την ευκαιρία να διατυπώσουν τις προτάσεις τους για την αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό της τουριστικής προβολής.
Δικαίωμα συμμετοχής θα έχουν όλοι οι μαθητές, της Β’ τάξης, όλων των Λυκείων του Δήμου Καλαμάτας, οι οποίοι θα πρέπει να δημιουργήσουν ομάδες εργασίας για το σκοπό αυτό.
Η καταληκτική ημερομηνία αποστολής των σποτ θα είναι η 6η Νοεμβρίου 2015.
Όλοι οι συμμετέχοντες θα πρέπει να καταθέσουν την έγγραφη συναίνεση των κηδεμόνων τους στη Διεύθυνση του Σχολείου τους, με δεδομένο ότι τα συγκεκριμένα σποτ θα προβληθούν σε πανελλαδικό επίπεδο και μέσω διαδικτύου.
Τα τρία καλύτερα σποτ θα βραβευθούν με τα χρηματικά έπαθλα των 1000€ των 800€ και των 500€ αντίστοιχα και θα φιλοξενηθούν σε ειδική ενότητα στην ιστοσελίδα του Δήμου Καλαμάτας.
Το πρώτο spot θα χρησιμοποιηθεί σε καμπάνιες του Δήμου για θέματα τουριστικής προβολής και θα διανεμηθεί σε όλα τα Λύκεια της επικράτειας».