Ο εκσυγχρονισμός της σιδηροδρομικής γραμμής Πάτρας- Καλαμάτας μπορεί να περιορίσει τη χρονική απόσταση σε μόλις 2 ώρες
Συνάντηση με το ΔΣ του Σωματείου Μηχανοδηγών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχε ο επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας του Δ.Σ. Καλαμάτας Μανώλης Μάκαρης. Κατά την συνάντηση συζητήθηκαν οι προοπτικές επαναλειτουργίας του σιδηροδρομικού δικτύου στην Μεσσηνία. Συγκεκριμένα:
- Διαπιστώθηκε η κοινή βούληση για την επαναλειτουργία του προαστιακού σιδηροδρόμου καταρχήν στη γραμμή Καλαμάτα – Μεσσήνη με δυνατότητα επέκτασης και στην περιοχή του Μελιγαλά.
- Ο εκσυγχρονισμός της σιδηροδρομικής γραμμής Πάτρας- Καλαμάτας μπορεί να περιορίσει τη χρονική απόσταση σε μόλις 2 ώρες και να λειτουργήσει ανταγωνιστικά σε σχέση με τις οδικές μεταφορές δίνοντας μια αναπτυξιακή ώθηση στη δυτική Πελοπόννησο. Για αυτό το λόγο είναι ανάγκη να χρηματοδοτηθεί από το νέο ΕΣΠΑ.
- Ο εκδρομικός τουρισμός τρένου μπορεί να αναπτυχθεί στην Πελοπόννησο και να καταστήσει βιώσιμη τη γραμμή Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα.