Άγνωστο πότε θα αρχίσουν οι εργασίες για τον Περιμετρικό της Καλαμάτας και το Λεύκτρο-Σπάρτη

Created with Nokia Smart CamΣυνεχίζονται οι διαπραγματεύσεις

Συ­νάν­τη­ση με τον Υ­πουρ­γό Υ­πο­δο­μών Μι­χά­λη Χρυ­σο­χο­ΐ­δη εί­χαν οι Βου­λευ­τές του ΣΥ­ΡΙ­ΖΑ Ευ­γε­νί­α Ου­ζου­νί­δου, και Θα­νά­σης Πε­τρά­κος, στην συ­νάν­τη­ση πα­ρα­βρέ­θη­καν και υ­πη­ρε­σια­κά στε­λέ­χη του Υ­πουρ­γεί­ου.

Α­πό την συ­ζή­τη­ση που δι­ε­ξή­χθη για τον πε­ρι­φε­ρεια­κό της Κα­λα­μά­τας και το τμή­μα Λεύ­κτρου-Σπάρ­τη, ο Υ­πουρ­γός ε­νη­μέ­ρω­σε ό­τι οι δι­α­πραγ­μα­τεύ­σεις με την Ευ­ρω­πα­ϊ­κή Τρά­πε­ζα Ε­πεν­δύ­σε­ων βρί­σκον­ται στο τε­λευ­ταί­ο στά­διο και δυ­στυ­χώς ε­πι­βε­βαί­ω­σε ό­σα έ­χουν δει το φως της δη­μο­σι­ό­τη­τας και α­φο­ρούν στην α­παί­τη­ση της  Ευ­ρω­πα­ϊ­κής Τρά­πε­ζας Ε­πεν­δύ­σε­ων για ε­πι­πρό­σθε­τη εγ­γύ­η­ση του Δη­μο­σί­ου κα­θώς και για τις α­παι­τή­σεις του κα­τα­σκευα­στή οι ο­ποί­ες συ­νο­λι­κά φτά­νουν στα 250 εκ. ευ­ρώ.

Ε­νώ για το τμή­μα Κα­λό Νε­ρό-Τσα­κώ­να α­να­κοί­νω­σε ό­τι θα δη­μο­πρα­τη­θεί στο τέ­λος του χρό­νου. Οι Βου­λευ­τές ό­μως του ΣΥ­ΡΙ­ΖΑ ε­ξέ­φρα­σαν, την ε­πι­φύ­λα­ξή τους και την α­νη­συ­χί­α τους για το τμή­μα Κα­λό Νε­ρό-Τσα­κώ­να, με δε­δο­μέ­νο ό­τι έ­χουν αρ­θεί οι α­παλ­λο­τρι­ώ­σεις και οι υ­πη­ρε­σια­κοί πα­ρά­γον­τες δεν ή­ταν σε θέ­ση να προσ­δι­ο­ρί­σουν τον α­κρι­βή προ­ϋ­πο­λο­γι­σμό του έρ­γου, α­φού δεν έ­χουν ο­λο­κλη­ρω­θεί οι με­λέ­τες και τα δι­α­θέ­σι­μα χρή­μα­τα για το τμή­μα αυ­τό εί­ναι 100 εκ. ευ­ρώ.

Τέ­λος, ο Υ­πουρ­γός δε­σμεύ­τη­κε ό­τι θα συ­ζη­τή­σει ό­λα τα ζη­τή­μα­τα με τον Ο­ΣΕ και την ΤΡΑΙ­ΝΟ­ΣΕ και συμ­φώ­νη­σε με το Βου­λευ­τή του ΣΥ­ΡΙ­ΖΑ ό­τι μπο­ρεί και πρέ­πει να λει­τουρ­γή­σει το προ­α­στια­κό σι­δη­ρο­δρο­μι­κό δί­κτυ­ο της Μεσ­ση­νί­ας.

Α­κο­λου­θεί η πλή­ρης α­να­κοί­νω­ση των βου­λευ­τών:

«Οι Βου­λευ­τές του ΣΥ­ΡΙ­ΖΑ Ευ­γε­νί­α Ου­ζου­νί­δου, Βου­λευ­τής Κο­ζά­νης, και Θα­νά­σης Πε­τρά­κος, Βου­λευ­τής Μεσ­ση­νί­ας, συ­ναν­τή­θη­καν με τον Υ­πουρ­γό Υ­πο­δο­μών Με­τα­φο­ρών και Δι­κτύ­ων κ. Μι­χά­λη Χρυ­σο­χο­ΐ­δη και υ­πη­ρε­σια­κά στε­λέ­χη του Υ­πουρ­γεί­ου.

Οι Βου­λευ­τές του ΣΥ­ΡΙ­ΖΑ:

Τό­νι­σαν ό­τι πρέ­πει να αρ­θούν ά­με­σα οι δι­α­θε­σι­μό­τη­τες των μη­χα­νι­κών και πι­λό­των της πρώ­ην Ο­λυμ­πια­κής που έ­χουν με­τα­τα­χθεί στην Υ­ΠΑ, ώ­στε να στε­λε­χω­θεί και να λει­τουρ­γή­σει ε­πι­τέ­λους ο το­μέ­ας της α­σφά­λειας των πτή­σε­ων. Ο Υ­πουρ­γός δε­σμεύ­τη­κε ό­τι ά­με­σα θα αρ­θούν οι δι­α­θε­σι­μό­τη­τες των πρώ­των 25 μη­χα­νι­κών α­ε­ρο­σκα­φών.

Ζή­τη­σαν ε­νη­μέ­ρω­ση για τις δε­σμεύ­σεις του Υ­πουρ­γεί­ου α­πέ­ναν­τι στην τρό­ι­κα. Ο Υ­πουρ­γός ε­νη­μέ­ρω­σε ό­τι οι δε­σμεύ­σεις εί­ναι η ι­δι­ω­τι­κο­ποί­η­ση της Ε­γνα­τί­ας Ο­δού, η ι­δι­ω­τι­κο­ποί­η­ση των πε­ρι­φε­ρεια­κών α­ε­ρο­δρο­μί­ων, για τα ο­ποί­α τον Ο­κτώ­βρη θα γί­νει η πρώ­τη πρό­σκλη­ση εκ­δή­λω­σης εν­δι­α­φέ­ρον­τος α­πό την πλευ­ρά του ΤΑΙ­ΠΕΔ, η ι­δι­ω­τι­κο­ποί­η­ση της ΤΡΑΙ­ΝΟ­ΣΕ και της Ε­ΣΤΥ και  ε­πι­πλέ­ον α­σκούν­ται πι­έ­σεις για νέ­ες δι­α­θε­σι­μό­τη­τες και κι­νη­τι­κό­τη­τες ερ­γα­ζο­μέ­νων. Οι Βου­λευ­τές ε­ξέ­φρα­σαν για μια α­κό­μη φο­ρά την έν­το­νη αν­τί­θε­ση του ΣΥ­ΡΙ­ΖΑ σε ό­λα αυ­τά τα προ­α­παι­τού­με­να που έ­χει συμ­φω­νή­σει η κυ­βέρ­νη­ση με την τρό­ι­κα και τό­νι­σαν ό­τι η μο­να­δι­κή δι­έ­ξο­δος για τη χώ­ρα, για να μην ξε­που­λη­θούν τα πάν­τα και έ­χου­με και νέ­ες α­πο­λύ­σεις, εί­ναι η α­να­τρο­πή της κυ­βέρ­νη­σης και των μνη­μο­νια­κών πο­λι­τι­κών.

Ζή­τη­σαν ε­νη­μέ­ρω­ση για τις ε­ξε­λί­ξεις των έρ­γων που α­φο­ρούν στην Πε­λο­πόν­νη­σο.

Συγ­κε­κρι­μέ­να:

Πό­τε και με ποι­ους ό­ρους θα γί­νει η ε­πα­νεκ­κί­νη­ση των έρ­γων του ΜΟ­ΡΕ­Α για την ο­λο­κλή­ρω­ση του πε­ρι­φε­ρεια­κού δα­κτυ­λί­ου της Κα­λα­μά­τας και του τμή­μα­τος Λεύ­κτρου-Σπάρ­τη. Ο Υ­πουρ­γός ε­νη­μέ­ρω­σε ό­τι οι δι­α­πραγ­μα­τεύ­σεις με την Ευ­ρω­πα­ϊ­κή Τρά­πε­ζα Ε­πεν­δύ­σε­ων βρί­σκον­ται στο τε­λευ­ταί­ο στά­διο και δυ­στυ­χώς ε­πι­βε­βαί­ω­σε ό­σα έ­χουν δει το φως της δη­μο­σι­ό­τη­τας και α­φο­ρούν στην α­παί­τη­ση της  Ευ­ρω­πα­ϊ­κής Τρά­πε­ζας Ε­πεν­δύ­σε­ων για ε­πι­πρό­σθε­τη εγ­γύ­η­ση του Δη­μο­σί­ου κα­θώς και για τις α­παι­τή­σεις του κα­τα­σκευα­στή οι ο­ποί­ες συ­νο­λι­κά φτά­νουν στα 250 εκ. ευ­ρώ. Οι Βου­λευ­τές του ΣΥ­ΡΙ­ΖΑ τό­νι­σαν ό­τι ε­πι­βε­βαι­ώ­νε­ται για μια α­κό­μη φο­ρά και ο «λε­όν­τει­ος» χα­ρα­κτή­ρας των συμ­βά­σε­ων που έ­χουν υ­πο­γρα­φεί αλ­λά και η α­κραί­α το­κο­γλυ­φι­κή πο­λι­τι­κή της Ευ­ρω­πα­ϊ­κής Τρά­πε­ζας Ε­πεν­δύ­σε­ων.

Πό­τε θα γί­νει η δη­μο­πρά­τη­ση του ο­δι­κού τμή­μα­τος Πά­τρα-Πύρ­γος και Κα­λό Νε­ρό-Τσα­κώ­να. Ο Υ­πουρ­γός ε­νη­μέ­ρω­σε ό­τι οι δε­σμεύ­σεις ι­σχύ­ουν και ό­τι ά­με­σα θα γί­νει η δη­μο­πρά­τη­ση του Πά­τρα-Πύρ­γος, του ο­ποί­ου ο προ­ϋ­πο­λο­γι­σμός έ­χει αυ­ξη­θεί με­τά την ο­λο­κλή­ρω­ση των με­λε­τών και φτά­νει τα 465 εκ. ευ­ρώ, ε­νώ το τμή­μα Κα­λό Νε­ρό-Τσα­κώ­να θα δη­μο­πρα­τη­θεί στο τέ­λος του χρό­νου. Οι Βου­λευ­τές του ΣΥ­ΡΙ­ΖΑ ε­ξέ­φρα­σαν, με­τά την ε­νη­μέ­ρω­ση, την ε­πι­φύ­λα­ξή τους και την α­νη­συ­χί­α τους για το τμή­μα Κα­λό Νε­ρό-Τσα­κώ­να, με δε­δο­μέ­νο ό­τι έ­χουν αρ­θεί οι α­παλ­λο­τρι­ώ­σεις και οι υ­πη­ρε­σια­κοί πα­ρά­γον­τες δεν ή­ταν σε θέ­ση να προσ­δι­ο­ρί­σουν τον α­κρι­βή προ­ϋ­πο­λο­γι­σμό του έρ­γου, α­φού δεν έ­χουν ο­λο­κλη­ρω­θεί οι με­λέ­τες και τα δι­α­θέ­σι­μα χρή­μα­τα για το τμή­μα αυ­τό εί­ναι 100 εκ. ευ­ρώ.

Τι θα γί­νει με την ε­πα­να­λει­τουρ­γί­α του σι­δη­ρο­δρο­μι­κού δι­κτύ­ου Πε­λο­πον­νή­σου (προ­α­στια­κός Μεσ­ση­νί­ας, τα­κτι­κά του­ρι­στι­κά δρο­μο­λό­για, δη­μο­πρά­τη­ση της με­λέ­της για κα­νο­νι­κο­ποί­η­ση του τμή­μα­τος Κό­ριν­θος-Ναύ­πλιο και ε­νί­σχυ­ση με προ­σω­πι­κό του μη­χα­νο­στα­σί­ου Κα­λα­μά­τας), ζή­τη­μα το ο­ποί­ο Ο Θα­νά­σης Πε­τρά­κος την προ­η­γού­με­νη ε­βδο­μά­δα έ­θε­σε στον Πρό­ε­δρο του Ο­ΣΕ. Ο Υ­πουρ­γός δε­σμεύ­τη­κε ό­τι θα συ­ζη­τή­σει ό­λα τα ζη­τή­μα­τα με τον Ο­ΣΕ και την ΤΡΑΙ­ΝΟ­ΣΕ και συμ­φώ­νη­σε με το Βου­λευ­τή του ΣΥ­ΡΙ­ΖΑ ό­τι μπο­ρεί και πρέ­πει να λει­τουρ­γή­σει το προ­α­στια­κό σι­δη­ρο­δρο­μι­κό δί­κτυ­ο της Μεσ­ση­νί­ας.»