«Άριστα 20» στον Φίλη βάζει ο Τσίπρας

Να πληροφορηθεί από «πρώτο χέρι» για το εάν υπήρξαν προβλήματα κατά την πρώτη ημέρα του διδακτικού έτους, αλλά και το αν βελτιώθηκε η κατάσταση σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια θέλησε ο πρωθυπουργός γι’αυτό και πραγματοποίησε νωρίτερα τηλεδιάσκεψη μέσω skype με την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας και με τους δεκατρείς Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης.

filis-tsiprasΜάλιστα, ο Αλέξης Τσίπρας δήλωσε ότι το αποτέλεσμα έχει εκπλήξει ακόμα και τους πιο δύσπιστους και ενδεχομένως κάποιοι θα δυσκολευτούν να βγάλουν ειδήσεις και αυτή είναι η καλύτερη είδηση, ενώ «βράβευσε» με «άριστα, 20» τον Νίκο Φίλη για το έργο του υπουργείου Παιδείας.

Όπως επισήμανε ο πρωθυπουργός: «Είχαμε βάλει ένα στοίχημα μεγάλο, να επιστρέψουμε σε αυτή τη σχολική χρονιά στην κανονικότητα, να την προσεγγίσουμε και να την ξεπεράσουμε. Και ακούω από εσάς ότι όχι μόνο καταφέραμε να ανοίξουμε τα σχολεία αλλά έχουμε καταφέρει να πάνε στη θέση τους περισσότεροι αναπληρωτές από κάθε άλλη χρονιά και άρα ξεπερνάμε τον κύκλο της κρίσης και επιστρέφουμε στην κανονικότητα. Τώρα ο πήχης είναι ακόμα πιο ψηλά. Σήμερα, κερδίσαμε την πρώτη μάχη, το στοίχημα, στο τεστ που βάλαμε στο υπουργείο Παιδείας νομίζω πήγαμε εξαιρετικά. Ο μεγάλος πόλεμος από δω και στο εξής είναι για να κατακτηθεί το σχολείο της ποιότητας και της ισότητας, γιατί, το αυτονόητο καταφέραμε σήμερα, που εδώ και τόσα χρόνια δεν ήταν δεδομένο».

Παράλληλα, ο Αλέξης Τσίπρας υπογράμμισε ότι ο μεγάλος και καθημερινός αγώνας είναι «το δημόσιο σχολείο να είναι ένα ποιοτικό σχολείο μέσα από το οποίο οι μαθητές, όλα τα αγόρια και κορίτσια να παίρνουν ουσιαστική γνώση, να μην είναι πάρεργο για τα φροντιστήρια, να μην είναι εξεταστικό κέντρο, αλλά να είναι εκεί όπου οι νέοι και νέες της πατρίδας μας θα αποκτούν το πιο σημαντικό αγαθό που είναι η γνώση και το πιο σημαντικό εφόδιο για τις δύσκολες μέρες της επόμενης περιόδου της ζωής τους που είναι μετά το σχολείο, όπου, σε δύσκολες συνθήκες υψηλού ανταγωνισμού η γνώση είναι το πιο υψηλό εφόδιο. Ταυτόχρονα, να είναι και μια κοιτίδα μέσα στην οποία τα παιδιά, ανεξαρτήτως θρησκείας ή καταγωγής, θα παίρνουν την ελληνική παιδεία και άρα με αυτή την έννοια θα αποκτούν γνώση της κουλτούρας, των εθίμων, του πολιτισμού της πατρίδας μας».

paraskhnio.gr