Γ.Μπέζος: «Στόχος μας η μείωση του χρόνου αναμονής και η καλύτερη εξυπηρέτηση του ασθενή»
Μεγάλες αλλαγές στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών έχει σχεδιάσει και δρομολογήσει η Διοίκηση του Νοσηλευτικού Ιδρύματος, με αποκλειστικό και κύριο στόχο την ταχύτερη, καλύτερη και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση του Πολίτη.
Ο Διοικητής του Γ.Ν Μεσσηνίας Γιώργος Μπέζος από τις αρχές του έτους κατά την ανακοίνωση του επιχειρησιακού σχεδιασμού είχε προαναγγείλει ότι ο τρόπος λειτουργίας των Επειγόντων – τόσο λειτουργικά όσο και χωροταξικά- αποτελεί κυρίαρχο θέμα και θα καταβληθεί κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε οπωσδήποτε να βελτιωθεί αισθητά η κατάσταση.
Χρόνια τώρα ήταν κοινά αποδεκτό, ότι η στέγαση του ΕΚΑΒ στην καρδιά του Τμήματος των Επειγόντων Περιστατικών αλλοίωνε το μελετητικό και λειτουργικό του σχεδιασμό.
Με την πρόσφατη αποχώρηση και μετεγκατάσταση του, στο Ανατολικό Κέντρο της πόλης της Καλαμάτας άλλαξαν τα δεδομένα για έναν ευρύτερο ανασχεδιασμό και ήδη είναι όλα έτοιμα ώστε τις αμέσως επόμενες ημέρες και αφού ολοκληρωθούν κάποιες αρχιτεκτονικές παρεμβάσεις να μπει σε εφαρμογή το νέο μοντέλο λειτουργίας.
Ο Διοικητής του Γ.Ν Μεσσηνίας Γιώργος Μπέζος με αφορμή τις αναμενόμενες αλλαγές στα Επείγοντα δήλωσε:
« Θεωρώ τον επικείμενο χωροταξικό και λειτουργικό ανασχεδιασμό στο Τμήμα των Επειγόντων Περιστατικών, ως μία από τις πλέον σημαντικότερες παρεμβάσεις που έχουν λάβει χώρα τα τελευταία χρόνια στο Νοσοκομείο μας. Όλοι γνωρίζουμε από το 2000, ότι η λειτουργία των Επειγόντων Περιστατικών παρουσιάζει χαρακτηριστικές και συγκεκριμένες αδυναμίες που οφείλονται σε μια σειρά από λόγους. Σήμερα όμως-με την αποχώρηση του ΕΚΑΒ- έχουμε μπροστά μας ένα νέο τοπίο και μια νέα πρόκληση. Έχουμε έναν νέο σχεδιασμό που είναι το αποτέλεσμα μιας βαθιάς και συστηματικής μελέτης με τους συνεργάτες ιατρούς και νοσηλευτές. Η νέα αυτή πρόταση φιλοδοξεί να δώσει λύσεις και να συμβάλει σε μία καλύτερη λειτουργία. Ουσιαστικά στηρίζεται στους εξής δύο πυλώνες: από την μια η ενίσχυση και αυξημένη παρουσία ειδικευμένων ιατρών στα ιατρεία των Επειγόντων και από την άλλη η οργανωμένη και αποτελεσματική διαχείριση της κατάστασης κατά το χρόνο της αναμονής. Βασικός στρατηγικός μας στόχος, είναι η ταχύτερη και καλύτερη εξυπηρέτηση του ασθενή, η μείωση όσο το δυνατόν του χρόνου αναμονής και τέλος η ορθή διαχείριση και αποφυγή εντάσεων και διαπληκτισμών.
Σε αυτή την προσπάθεια λοιπόν, θέλω για ακόμη μια φορά να εκφράσω την μεγάλη μου ευγνωμοσύνη και τις βαθιές μου ευχαριστίες στην οικογένεια της Βικτωρίας Καρέλια που μέσα από την πρόσφατη δωρεά μας δίνει την δυνατότητα να υλοποιήσουμε αυτό τον νέο σχεδιασμό.
Έχουμε δηλώσει επανειλημμένως ότι ΌΡΑΜΑ ΜΑΣ είναι το Νοσοκομείο μας να παρέχει ποιοτικές υπηρεσίες υγείας και να καταστεί το κέντρο Υγειονομικής Αναφοράς όλης της Περιφέρειας Πελοποννήσου. Και για αυτό το ΌΡΑΜΑ δουλεύουμε καθημερινά με αγάπη και μεράκι».