Πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 24 Ιουνίου 2021 από το Υπουργείο Παιδείας η κλήρωση των 44 μαθητών που θα φοιτήσουν στην εισαγωγική τάξη στο Πειραματικό Σχολείο Καλαμάτας το σχολικό έτος 2021-2022.
Ο πίνακας έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα https://10dim-kalam.mes.sch.gr/ καθώς και στον πίνακα ανακοινώσεων του σχολείου.
Σε ανακοίνωση του Σχολείου επισημαίνονται:
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΤΑΞΗ
Καλούνται οι γονείς προσέλθουν στο σχολείο έως την Τετάρτη 30/6/2021 :
Οι γονείς που είχαν καταθέσει τα δικαιολογητικά εγγραφής των παιδιών τους στην Α΄ τάξη, στο 10ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμάτας και κληρώθηκαν να φοιτήσουν στο Πειραματικό Σχολείο Καλαμάτας θα προσέλθουν στο σχολείο προκειμένου να γίνει επικαιροποίηση της εγγραφής.
Οι γονείς που είχαν καταθέσει τα δικαιολογητικά εγγραφής των παιδιών τους στην Α΄ τάξη, στο 10ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμάτας και δεν κληρώθηκαν να φοιτήσουν στο Πειραματικό Σχολείο Καλαμάτας ή δεν κατέθεσαν τη σχετική αίτηση κλήρωσης θα προσέλθουν στο σχολείο προκειμένου να πάρουν τα σχετικά δικαιολογητικά και να τα καταθέσουν σε όμορες σχολικές μονάδες που έχουν προσδιοριστεί από την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση ανάλογα με τη διεύθυνση κατοικίας τους.
Οι γονείς που είχαν καταθέσει τα δικαιολογητικά εγγραφής των παιδιών τους στην Α΄ τάξη σε οποιοδήποτε σχολείο της Μεσσηνίας και κληρώθηκαν να φοιτήσουν στο Πειραματικό Σχολείο Καλαμάτας θα παραλάβουν τα δικαιολογητικά από σχολείο εγγραφής και θα προσέλθουν στο σχολείο να γίνει η εγγραφή στο Πειραματικό.
Όποιοι γονείς δεν επιθυμούν, παρότι κληρώθηκαν, την εγγραφή του μαθητών στο Πειραματικό θα πρέπει να καταθέσουν σχετική δήλωση και τη θέση τους θα καταλάβουν οι επιλαχόντες με απόλυτη προτεραιότητα.
Εκφράζουμε την ιδιαίτερη ικανοποίηση για το μεγάλο ενδιαφέρον που επέδειξαν οι γονείς και κατέθεσαν αίτηση κλήρωσης. Κατατέθηκαν συνολικά 79 αιτήσεις. Συγχαίρουμε τους μαθητές που κληρώθηκαν, τους καλωσορίζουμε στο ταξίδι της γνώσης και της δημιουργίας.
Ο χαρακτηρισμός του σχολείου ως Πειραματικού του δίνει τη δυνατότητα, θεσμικά και όχι αποσπασματικά, να προσφέρει στο μαθητικό δυναμικό την ευκαιρία και στην ευρύτερη εκπαιδευτική κοινότητα την πρόκληση να δημιουργήσουν από κοινού νέο περιεχόμενο και να αναζητήσουν καινοτόμες λύσεις σε διαχρονικά προβλήματα της σχολικής πραγματικότητας για να επέλθει ανανέωση και νέα προοπτική.
Αυτή η θετική εξέλιξη μάς γεμίζει ευθύνες προκειμένου να εκπληρώσουμε όλες τις προϋποθέσεις για τη σωστή υπηρέτηση των στόχων και να βοηθήσουμε τους μαθητές μας στην κατάκτηση της γνώσης και των νέων δεδομένων.