Γ. Στουρνάρας: Μισθοί με βάση την απόδοση στο Δημόσιο

dimosio2Υ­πέρ της ε­φαρ­μο­γής συ­στή­μα­τος α­μοι­βών βά­σει της α­πό­δο­σης των δη­μο­σί­ων λει­τουρ­γών, τάσ­σε­ται ο υ­πουρ­γός Οι­κο­νο­μι­κών, Γιά­ννης Στουρ­νά­ρας, με έγ­γρα­φό του, που δι­α­βι­βά­στη­κε στη Βου­λή, και ση­μει­ώ­νει ό­τι ε­φό­σον ε­φαρ­μο­στεί προ­σε­κτι­κά και σχε­δι­α­σμέ­να έ­να τέ­τοι­ο σύ­στη­μα θα μπο­ρέ­σει να συμ­βά­λει ση­μαν­τι­κά στην α­πο­τε­λε­σμα­τι­κό­τη­τα και α­πο­δο­τι­κό­τη­τα των δη­μο­σί­ων υ­πη­ρε­σι­ών και φο­ρέ­ων.

«Η ε­φαρ­μο­γή ε­νός προ­σε­κτι­κά σχε­δι­α­σμέ­νου, δυ­να­μι­κού και ευ­έ­λι­κτου, προ­σαρ­μο­σμέ­νου στην ελ­λη­νι­κή δη­μο­σι­ο­νο­μι­κή πραγ­μα­τι­κό­τη­τα, αλ­λά και βα­σι­σμέ­νου στα βέλ­τι­στα πα­ρα­δείγ­μα­τα που τη­ρούν­ται στο δη­μό­σιο και ι­δι­ω­τι­κό το­μέ­α δι­ε­θνώς, συ­στή­μα­τος α­μοι­βών βά­σει α­πό­δο­σης των δη­μο­σί­ων λει­τουρ­γών μπο­ρεί να συμ­βά­λει ση­μαν­τι­κά στη βελ­τί­ω­ση της α­πο­τε­λε­σμα­τι­κό­τη­τας και α­πο­δο­τι­κό­τη­τας των δη­μο­σί­ων υ­πη­ρε­σι­ών και φο­ρέ­ων» εί­ναι η ά­πο­ψη που δι­α­τυ­πώ­νει ο υ­πουρ­γός Οι­κο­νο­μι­κών.

Τη θέ­ση του αυ­τή δι­α­τυ­πώ­νει ο κ. Στουρ­νά­ρας με α­φορ­μή μια ε­ρώ­τη­ση που εί­χε κα­τα­τε­θεί α­πό τους α­νε­ξάρ­τη­τους βου­λευ­τές Γιά­ννη Κου­ρά­κο και Νί­κο Νι­κο­λό­που­λο και με την ο­ποί­α ζη­τού­σαν α­πό τον κ. Στουρ­νά­ρα να α­παν­τή­σει αν στον γε­νι­κό γραμ­μα­τέ­α Δη­μο­σί­ων Ε­σό­δων, Χά­ρη Θε­ο­χά­ρη, κα­τα­βάλ­λε­ται b­o­n­us.

Στο α­παν­τη­τι­κό του έγ­γρα­φο ο υ­πουρ­γός Οι­κο­νο­μι­κών πα­ρα­θέ­τει τα στοι­χεί­α που α­φο­ρούν στο μι­σθο­λο­γι­κό κό­στος του γε­νι­κού γραμ­μα­τέ­α Ε­σό­δων και δι­ευ­κρι­νί­ζει ό­τι πέ­ραν των 4.750 ευ­ρώ (σσ εί­ναι οι α­πο­δο­χές του α­πό βα­σι­κό μι­σθό, ε­πί­δο­μα θέ­σης και έ­ξο­δα πα­ρά­στα­σης) δεν κα­τα­βάλ­λε­ται ε­πί πλέ­ον κα­μί­α άλ­λη α­μοι­βή, ό­πως ο­ρί­ζε­ται α­πό τον Ν. 4093/2012 και την υ­πο­πα­ρά­γρα­φο Ε2 (ε­δά­φιο 6β). Πρό­κει­ται για τη δι­ά­τα­ξη που α­να­φέ­ρει ό­τι «με κοι­νή α­πό­φα­ση του Υ­πουρ­γού Οι­κο­νο­μι­κών και του Υ­πουρ­γού Δι­οι­κη­τι­κής Με­ταρ­ρύθ­μι­σης και Η­λε­κτρο­νι­κής Δι­α­κυ­βέρ­νη­σης, η ο­ποί­α δη­μο­σι­εύ­ε­ται στην Ε­φη­με­ρί­δα της Κυ­βερ­νή­σε­ως, μπο­ρεί να προ­βλέ­πε­ται ε­τή­σια ει­δι­κή αν­τα­μοι­βή (b­o­n­us) του Γε­νι­κού Γραμ­μα­τέ­α Δη­μο­σί­ων Ε­σό­δων ως πο­σο­στό ε­πί των ει­σπρά­ξε­ων της Γε­νι­κής Γραμ­μα­τεί­ας που υ­περ­βαί­νουν τον ε­τή­σιο στό­χο».

Οι δύ­ο βου­λευ­τές στην ε­ρώ­τη­σή τους εί­χαν ε­πι­ση­μά­νει ό­τι η συγ­κε­κρι­μέ­νη δι­ά­τα­ξη που κι­νεί­ται στο πλαί­σιο της κι­νη­τρο­δό­τη­σης για την αύ­ξη­ση ε­σό­δων α­πό φό­ρους, με­ταλ­λάσ­σει το θε­σμι­κό ρό­λο της θέ­σης του Γε­νι­κού Γραμ­μα­τέ­α Ε­σό­δων.

i­m­e­r­i­s­ia.gr