«Η Κυβέρνηση Τσίπρα-Καμμένου θα κόψει, για μια ακόμη φορά, κορδέλες σε ένα έργο, που δεν προγραμμάτισε, δεν ξεκίνησε, δεν υλοποίησε και ενώ λίγο απέμενε για την αποπεράτωσή του, το καθυστέρησε για δυο χρόνια.» Αυτό τονίζει σε δελτίο τύπου ο πρώην υφυπουργός Γιάννης Λαμπρόπουλος αναφερόμενος στα εγκαίνια του Περιμετρικού της Καλαμάτας σημειώνοντας ότι η κατασκευή του έργου αυτού αποφασίστηκε από τον πρώην Υπουργό ΠΕΧΩΔΕ Γιώργο Σουφλιά και μετά από πολλές επαφές που είχε ο ίδιος , όσο και οι Δημοτικές Αρχές των Γιώργου Κουτσούλη και Παναγιώτη Νίκα, η σύμβαση κατασκευής υπεγράφη την άνοιξη του 2007 από τον Γ. Σουφλιά και τον ΜΩΡΕΑ και κυρώθηκε από την Βουλή των Ελλήνων τον Ιούλιο του 2007. Παράλληλα ο κ. Λαμπρόπουλος ζητάει από την Κυβέρνηση να ξεκαθαρίσει τι θα κάνει με τους δρόμους Τσακώνα –Καλό Νερό και Καλαμάτα-Ριζόμυλος-Σουληνάρι-Πύλος-Μεθώνη.
Ακολουθεί το δελτίο τύπου του Γ. Λαμπρόπουλου:
«Σύμφωνα με πληροφορίες, εντός της εβδομάδος, πρόκειται να δοθεί στην κυκλοφορία το μεγαλύτερο μέρος του Περιμετρικού της Καλαμάτας.
Η Κυβέρνηση Τσίπρα-Καμμένου θα κόψει, για μια ακόμη φορά, κορδέλες σε ένα έργο, που δεν προγραμμάτισε, δεν ξεκίνησε, δεν υλοποίησε και ενώ λίγο απέμενε για την αποπεράτωσή του, το καθυστέρησε για δυο χρόνια.
Υπενθυμίζουμε ότι η κατασκευή του έργου αυτού αποφασίστηκε από τον πρώην Υπουργό ΠΕΧΩΔΕ κ. Γιώργο Σουφλιά και μετά από πολλές επαφές που είχαμε τόσο εγώ, όσο και οι Δημοτικές Αρχές των κ.κ. Γιώργου Κουτσούλη και Παναγιώτη Νίκα.
Η σύμβαση κατασκευής υπεγράφη την άνοιξη του 2007 από τον Γ.Σουφλιά και τον ΜΩΡΕΑ και κυρώθηκε από την Βουλή των Ελλήνων τον Ιούλιο του 2007.
Στη συνέχεια άρχισαν οι εργασίες, και αφού ξεπεράστηκαν με πολλές προσπάθειες τα οικονομικά προβλήματα και οι καθυστερήσεις από το Ελεγκτικό Συνέδριο, η παρούσα Κυβέρνηση, με πρόφαση την επαναδιαπραγμάτευση της Σύμβασης και την μείωση των διοδίων, «πάγωσε» για περίπου ενάμιση χρόνο το έργο, μέχρι να αποφασίσει την επανέναρξη των εργασιών για την ολοκλήρωσή του. Ταυτόχρονα σε αντίθεση με τις υποσχέσεις της προέβη και σε αύξηση της τιμής των διοδίων.
Με την ευκαιρία της επικείμενης παρουσίας στην Καλαμάτα της Κυβέρνησης, θα πρέπει να μας ξεκαθαρίσουν, τι θα κάνουν με τους δρόμους Τσακώνα –Καλό Νερό και Καλαμάτα-Ριζόμυλος-Σουληνάρι-Πύλος-Μεθώνη.
- Το Καλαμάτα-Ριζόμυλος-Σουληνάρι και Πύλος-Μεθώνη μπορεί να δημοπρατηθεί αύριο το πρωί, αφού υπάρχουν μελέτες έτοιμες, που είχαν ξεκινήσει από το 2007. Ειδικότερα, για το Καλαμάτα-Ριζόμυλος από την τότε Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση και το Ριζόμυλος-Σουληνάρι–Πύλος-Μεθώνη μετά από την δική μου παρέμβαση στον Γ.Σουφλιά.
- Για το τμήμα Τσακώνα-Καλό Νερό από την συγκυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ είχε υποβληθεί Τεχνικό Δελτίο του έργου στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή και περιλαμβανόταν στον κατάλογο των μεγάλων έργων, που θα εντάσσονταν στο Τομεακό Πρόγραμμα του Υπουργείου στα πλαίσια του νέου ΕΣΠΑ, όπως και το τμήμα Πάτρα-Πύργος.
Η ένταξη και κατασκευή του τμήματος Τσακώνα-Καλό Νερό έχει διασφαλισθεί με τον Νόμο 4129/2013, με τον οποίο κυρώθηκε στη Βουλή η σύμβαση κατασκευής της ΟΛΥΜΠΙΑΣ ΟΔΟΥ, μετά από σκληρό αγώνα δικό μου και των Βουλευτών του Νομού Ηλείας.
Στο Τσακώνα-Καλό Νερό υπήρχαν εγκεκριμένες μελέτες οδοποιίας και εγκεκριμένοι, επικαιροποιημένοι περιβαλλοντικοί όροι και υπολείπονταν κάποιες υποστηρικτικές μελέτες (γέφυρες, σήμανση, υδραυλικά) οι οποίες καθυστέρησαν να ξεκινήσουν από την παρούσα Κυβέρνηση για ενάμιση χρόνο.
Όλες οι πληροφορίες αναφέρουν ότι και τα δυο μεγάλα έργα, που αφορούν τον Νομό μας και όλη την Δυτική Ελλάδα δεν πρόκειται να ενταχθούν στα Ευρωπαϊκά Προγράμματα.
Ο δρόμος Τρίπολης-Καλαμάτας άνοιξε τη Λεωφόρο της μεγάλης ανάπτυξης για την Μεσσηνία.
Πρέπει όμως να ενταχθούν, χωρίς καμιά έκπτωση ή παράταση στο αβέβαιο μέλλον και τα τμήματα Καλαμάτα-Ριζόμυλος-Μεθώνη και Τσακώνα- Καλό Νερό.
Πρέπει τώρα η Κυβέρνηση των κ.κ. Τσίπρα και Καμμένου να προχωρήσει στην ένταξη των έργων με πράξεις και όχι με ψεύτικα λόγια.
Είναι η τελευταία ευκαιρία και δεν πρέπει να χαθεί!
Τον περασμένο Αύγουστο με δηλώσεις μου είχα προβλέψει τις εξελίξεις και είχα καλέσει τους πάντες να αντιδράσουν.
Ας το πράξουν έστω και τώρα!
Μόνη εξαίρεση αποτέλεσαν τα τοπικά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης που καθημερινά αγωνίζονται.»