Επαναλειτουργία της προαστιακής γραμμής Καλαμάτας-Μεσσήνης, κατά τη διάρκεια της εμποροπανήγυρης της Μεσσήνης

treno1Ε­πι­στο­λή προς τον Πρω­θυ­πουρ­γό, τον Υ­πουρ­γό Με­τα­φο­ρών και άλ­λους αρ­μο­δί­ους ε­στά­λη α­πό το Δι­α­δι­κτυα­κό Φό­ρουμ Φί­λων του Σι­δη­ρο­δρό­μου A­m­n­i­z­ia R­a­i­l­f­an C­l­ub, σχε­τι­κά με την ε­πα­να­λει­τουρ­γί­α της προ­α­στια­κής σι­δη­ρο­δρο­μι­κής γραμ­μής Κα­λα­μά­τας-Μεσ­σή­νης, κα­τά τη διά­ρκεια της το­πι­κής ε­ορ­τής και της εμ­πο­ρο­πα­νή­γυ­ρης της Μεσ­σή­νης (20 ως 28 Σε­πτεμ­βρί­ου). Υ­πεν­θυ­μί­ζε­ται ό­τι πέ­ρυ­σι λει­τούρ­γη­σε η γραμ­μή για την πε­ρί­ο­δο αυ­τή και έ­τυ­χε εν­τυ­πω­σια­κής α­πο­δο­χής α­πό το ε­πι­βα­τι­κό κοι­νό.

Το A­m­n­i­z­ia R­a­i­l­f­an C­l­ub εκ­θέ­τει και τις α­πό­ψεις του για τη ε­πα­να­λει­τουρ­γί­α του Προ­α­στια­κού Σι­δη­ρο­δρό­μου Κα­λα­μά­τας σε μό­νι­μη βά­ση.

Ακολουθεί η επιστολή:

ΘΕ­ΜΑ: Ε­ΠΑ­ΝΑ­ΛΕΙ­ΤΟΥΡ­ΓΙΑ ΠΡΟ­Α­ΣΤΙΑ­ΚΗΣ ΣΙ­ΔΗ­ΡΟ­ΔΡΟ­ΜΙ­ΚΗΣ ΓΡΑΜ­ΜΗΣ ΚΑ­ΛΑ­ΜΑ­ΤΑΣ – ΜΕΣ­ΣΗ­ΝΗΣ ΚΑ­ΤΑ ΤΗ ΔΙΑ­ΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΤΟ­ΠΙ­ΚΗΣ ΕΜ­ΠΟ­ΡΟ­ΠΑ­ΝΗ­ΓΥ­ΡΗΣ

Α­ξι­ό­τι­μοι Κύ­ριοι,

Το Δι­α­δι­κτυα­κό Φό­ρουμ Φί­λων του Σι­δη­ρο­δρό­μου A­m­n­i­z­ia R­a­i­l­f­an C­l­ub προ­τεί­νει την δρο­μο­λό­γη­ση τρέ­νου στην Προ­α­στια­κή Γραμ­μή Κα­λα­μά­τα – Μεσ­σή­νη καθ΄ ό­λη τη διά­ρκεια της εμ­πο­ρο­πα­νή­γυ­ρης της Μεσ­σή­νης, που λαμ­βά­νει χώ­ρα στη Μεσ­σή­νη α­πό 20 ως 28 Σε­πτεμ­βρί­ου ε­π’ ευ­και­ρί­α της το­πι­κής ε­ορ­τής, ό­πως έ­γι­νε την πε­ρα­σμέ­νη χρο­νιά (2013) και έ­τυ­χε εν­τυ­πω­σια­κής α­πο­δο­χής α­πό το ε­πι­βα­τι­κό κοι­νό, ση­μει­ώ­νον­τας με­γά­λη ε­πι­τυ­χί­α.

Αν­τί­θε­τα με πέρ­σι, φέ­τος στο Μη­χα­νο­στά­σιο της Κα­λα­μά­τας υ­πάρ­χουν δι­α­θέ­σι­μες 4 αυ­το­κι­νη­τά­μα­ξες τύ­που ΜΑΝ-1, οι ο­ποί­ες εί­ναι ά­ρι­στα συν­τη­ρη­μέ­νες, κα­θα­ρές και βρί­σκον­ται σε ά­ψο­γη λει­τουρ­γι­κή κα­τά­στα­ση. Τα δρο­μο­λό­για πρέ­πει να πραγ­μα­το­ποι­ούν­ται του­λά­χι­στον σε ω­ρια­ία βά­ση α­νά κα­τεύ­θυν­ση, α­πό το πρω­ί ως αρ­γά το βρά­δυ, ώ­στε να έ­χουν τη βέλ­τι­στη δυ­να­τή α­πή­χη­ση στο ε­πι­βα­τι­κό κοι­νό και να α­να­δεί­ξουν για α­κό­μη μί­α φο­ρά το ση­μαν­τι­κό ρό­λο που δύ­να­ται να δι­α­δρα­μα­τί­σει ο σι­δη­ρό­δρο­μος στις με­τα­κι­νή­σεις σε το­πι­κό ε­πί­πε­δο.

Εν ό­ψει της προ­σφά­τως ε­ξαγ­γελ­θεί­σας πλή­ρους ε­πα­να­λει­τουρ­γί­ας του Προ­α­στια­κού Σι­δη­ρο­δρό­μου της Κα­λα­μά­τας, κα­λού­με σε συ­σπεί­ρω­ση ό­λους τους το­πι­κούς Βου­λευ­τές, την Πε­ρι­φέ­ρεια Πε­λο­πον­νή­σου, τους εμ­πλε­κό­με­νους Δή­μους (Κα­λα­μά­τας, Μεσ­σή­νης, Οι­χα­λί­ας, Τρι­φυ­λί­ας), τους το­πι­κούς φο­ρείς, τις ευ­αι­σθη­το­ποι­η­μέ­νες κι­νή­σεις πο­λι­τών και τα Μέ­σα Μα­ζι­κής Ε­νη­μέ­ρω­σης, ώ­στε να δι­εκ­δι­κή­σου­με α­πό τον Ο­ΣΕ και την ΤΡΑΙ­ΝΟ­ΣΕ τη βέλ­τι­στη δυ­να­τή σι­δη­ρο­δρο­μι­κή ε­ξυ­πη­ρέ­τη­ση της Μεσ­ση­νί­ας, με στο­χευ­μέ­νη εκ­με­τάλ­λευ­ση του δι­κτύ­ου ώ­στε να δι­α­σφα­λι­στεί η βι­ω­σι­μό­τη­τά του, πα­ράλ­λη­λα με α­ξι­ο­πρε­πείς συν­θή­κες με­τα­φο­ράς με ποι­ο­τι­κούς συρ­μούς, εύ­κο­λη προ­σβα­σι­μό­τη­τα, σω­στά ω­ρά­ρια δρο­μο­λο­γί­ων και προ­σι­τές τι­μές ει­σι­τη­ρί­ων.

Οι Δή­μοι α­πό την πλευ­ρά τους ο­φεί­λουν να στα­θούν στο ύ­ψος των πε­ρι­στά­σε­ων, ε­νι­σχύ­ον­τας εμ­πρά­κτως τον Προ­α­στια­κό σι­δη­ρό­δρο­μο με κά­θε τρό­πο, ό­πως με την α­ρω­γή τους στην ε­νη­μέ­ρω­ση των δη­μο­τών για τις νέ­ες υ­πη­ρε­σί­ες, στον ευ­πρε­πι­σμό και την κα­θα­ρι­ό­τη­τα των σι­δη­ρο­δρο­μι­κών σταθ­μών και στην α­σφά­λεια των ι­σο­πέ­δων δι­α­βά­σε­ων, ε­νώ μπο­ρούν να ε­πι­λέ­ξουν την ε­ξω­τε­ρι­κή ε­πι­φά­νεια των βα­γο­νι­ών για τη δι­α­φη­μι­στι­κή προ­βο­λή της Μεσ­ση­νί­ας. Α­κό­μα, ό­πως έ­χει ή­δη δε­σμευ­θεί ο Δή­μος Κα­λα­μά­τας, ο­φεί­λουν να συ­νει­σφέ­ρουν οι­κο­νο­μι­κά στη λει­τουρ­γί­α του ό­πως συμ­βαί­νει ού­τως ή άλ­λως με ό­λα τα εί­δη Δη­μο­τι­κής Συγ­κοι­νω­νί­ας, ε­πι­δο­τών­τας έ­τσι ου­σι­α­στι­κά την τι­μή του ει­σι­τη­ρί­ου ώ­στε να εί­ναι α­κό­μα πιο προ­σι­τό για τους Δη­μό­τες, με πα­ράλ­λη­λα ο­φέ­λη για την βι­ώ­σι­μη κι­νη­τι­κό­τη­τα, την α­πο­συμ­φό­ρη­ση των δρό­μων και των θέ­σε­ων p­a­r­k­i­ng, την α­σφά­λεια και την τα­χύ­τη­τα των με­τα­κι­νή­σε­ων, την ε­ξοι­κο­νό­μη­ση καυ­σί­μων και τη μεί­ω­ση της πε­ρι­βαλ­λον­τι­κής ε­πι­βά­ρυν­σης α­πό τους ρύ­πους της αυ­το­κί­νη­σης.

Με ε­κτί­μη­ση,

Για το A­m­n­i­z­ia R­a­i­l­f­an C­l­ub

Α­πόλ­λων Κύρ­κος – Η­λί­ας Νταί­βις, υ­πεύ­θυ­νοι Συν­τα­κτι­κής ο­μά­δας

ΠΙ­ΝΑ­ΚΑΣ Α­ΠΟ­ΔΕ­ΚΤΩΝ:

– Κος Πρω­θυ­πουρ­γός κ. Αν­τώ­νης Σα­μα­ράς

-Υ­πουρ­γός Υ­πο­δο­μών Με­τα­φο­ρών και Δι­κτύ­ων κ. Μι­χά­λης Χρυ­σο­χο­ΐ­δης

– Γε­νι­κός Γραμ­μα­τέ­ας Με­τα­φο­ρών κ. Νί­κος Στα­θό­που­λος

– Πρό­ε­δρος Δ.Σ. και Δι­ευ­θύ­νων Σύμ­βου­λος Ο­ΣΕ κ. Πα­να­γι­ώ­της Θε­ο­φα­νό­που­λος

– Πρό­ε­δρος Δ.Σ. & Δι­ευ­θύ­νων Σύμ­βου­λος ΤΡΑΙ­ΝΟ­ΣΕ κ. Α­θα­νά­σιος Ζη­λι­α­σκό­που­λος

– Βου­λευ­τές Μεσ­ση­νί­ας

– Πε­ρι­φε­ρειά­ρχης Πε­λο­πον­νή­σου κ. Πέ­τρος Τα­τού­λης

– Αν­τι­πε­ρι­φε­ρειά­ρχης Μεσ­ση­νί­ας κ. Ι­ω­άν­νης Αρ­γυ­ρά­κης

– Δή­μαρ­χος Κα­λα­μά­τας κ. Πα­να­γι­ώ­της Νί­κας

– Δή­μαρ­χος Μεσ­σή­νης κ. Ευ­στά­θιος Α­να­στα­σό­που­λος

– Δή­μαρ­χος Οι­χα­λί­ας κ. Α­ρι­στεί­δης Στα­θό­που­λος

– Δή­μαρ­χος Τρι­φυ­λί­ας κ. Πα­να­γι­ώ­της Κα­τσί­βε­λας

– Μέ­σα Μα­ζι­κής Ε­νη­μέ­ρω­σης

– Μέ­σα κοι­νω­νι­κής δι­κτύ­ω­σης