Η Περιφέρεια Πελοποννήσου συμμετείχε στη 4η  έκθεση Τουρισμού-Γαστρονομίας & Πολιτισμού «GREKLAND PANORAMA» 

Ο Εντεταλμένος Σύμβουλος Πελοποννήσου, αρμόδιος Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων  και Διεθνών Σχέσεων Απόστολος Παπαφωτίου εκπροσωπώντας τον Περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρο Τατούλη και την Περιφέρεια συμμετείχε στην 4η  έκθεση Τουρισμού-Γαστρονομίας & Πολιτισμού «GREKLAND PANORAMA» που φέτος επεκτάθηκε σε Μεσογειακό Πανόραμα, από 17 έως 19 Μαρτίου, στο φιλόξενο Εκθεσιακό Κέντρο της Στοκχόλμης  Stockholmsmässan, στη Σουηδία.

Αποτελεί την μεγαλύτερη έκθεση τουρισμού στη Σουηδία αλλά και μία από τις μεγαλύτερες και πιο δυναμικές στη Σκανδιναβική αγορά.

Η Έκθεση είχε ως κεντρικό πυλώνα την Ελλάδα, αλλά ταυτόχρονα συμμετείχαν χώρες τις Μεσογείου όπως η Κροατία, η Μάλτα, η Πορτογαλία, η Κύπρος, η Τυνησία, το Ισραήλ, η Ιταλία, η Τυνησία, το Μαυροβούνιο κ.α.

Η έκθεση υποστηρίζεται από όλους τους μεγάλους Tour Operators της Σκανδιναβίας οι οποίοι συμμετείχαν με περίπτερα και πολλαπλές εκδηλώσεις και προσφορές για το κοινό: Apollo, TUI, VING, Airtours, Solresor, Jambo Tours – TEMA, και Detur.

Η έκθεση περιελάμβανε σεμινάρια και δράσεις προώθησης της γαστρονομίας, γευσιγνωσίας, ζωντανές μαγειρικές επιδείξεις και πλούσια δρώμενα για τους επισκέπτες

H Περιφέρεια Πελοποννήσου έδωσε δυναμικό «παρών» με σκοπό την ενίσχυση της εξωστρέφειας και της ανταγωνιστικότητας των ποιοτικών πελοποννησιακών προϊόντων και συμμετείχε στην έκθεση μέσω της Αναπτυξιακής Ανώνυμης Εταιρείας Ο.Τ.Α. “Πελοπόννησος Α.Ε.”, με τη λειτουργία δικού της περιπτέρου 50 τ.μ., αισθητικά άρτιου. Σε αυτό πραγματοποιήθηκαν μια σειρά από επαφές και συναντήσεις  με στόχο την προβολή και την προώθηση του τουρισμού της Πελοποννήσου. Συμμετείχαν παραγωγοί και επαγγελματίες τουρισμού από το σύνολο της Πελοποννήσου όπου είχαν την ευκαιρία να προβάλλουν τα προϊόντα τους σε διεθνές επίπεδο, να έρθουν σε επαφή με αγοραστικό κοινό παγκόσμιας κλίμακας και να συνάψουν επιχειρηματικές συνεργασίες.

Το περίπτερο της Περιφέρειας, σωστά διακοσμημένο, εξέπεμπε την ομορφιά της «Μυθικής Πελοποννήσου» και έγινε πόλος έλξης και αποδέκτης μεγάλου αριθμού επισκεπτών.

Το επισκέφθηκαν ο Πρέσβης της Ελλάδος στη Σουηδία Δημήτριος Τουλούπας, η κα. Μαρία Κουμουτσάκου, Α΄ Γραμματέας του γραφείου Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της Πρεσβείας της Ελλάδας στη Στοκχόλμη,  η Νίκη Ψυχάρη Προϊσταμένη του Γραφείου Τύπου και Επικοινωνίας στη Στοκχόλμη και η Αλεξάνδρα Σαραντίδη, εκπρόσωπος του ΕΟΤ, εκπρόσωποι και στελέχη δήμων, τουριστικών οργανισμών, ξενοδοχειακών Ομίλων, εκπρόσωποι της γαστρονομίας, τουριστικοί επιχειρηματίες, Tour Operators, επιχειρηματίες, δημοσιογράφοι και πλήθος κόσμου.

Αξίζει να σημειωθεί ότι μέσω των b2b συναντήσεων που πραγματοποιήθηκαν, οι Πελοποννήσιοι επιχειρηματίες είχαν τη δυνατότητα να συναντήσουν επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται σε διεθνές επίπεδο στον Τουρισμό.

Πέραν της ανάδειξης του τουριστικού της προϊόντος η Περιφέρεια Πελοποννήσου υλοποιεί δράσεις εξωστρέφειας και για τον επίσης σημαντικό πρωτογενή τομέα συνδέοντας τον τουρισμό με τη γαστρονομία, στο πλαίσιο της Ελληνικής Μεσογειακής Διατροφής. Σε επίπεδο προϊόντων και υπηρεσιών, σύμφωνα με τους τουριστικούς παράγοντες, η γαστρονομία και τα παραδοσιακά προϊόντα, ο ελληνικός τρόπος ζωής, η ευεξία και οι αθλητικές δραστηριότητες, είναι τα βασικά χαρακτηριστικά που προτιμά ολοένα και μεγαλύτερος αριθμός Σκανδιναβών που επιθυμούν να επισκεφθούν την Ελλάδα

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου το επόμενο διάστημα θα συνεχίσει με την ίδια ένταση την στήριξη των Πελοποννησιακών επιχειρήσεων συμμετέχοντας σε διεθνείς εκθέσεις. Σε όλες τις εκθέσεις ενημερώνονται οι πρέσβεις μας για τη συμμετοχή της Περιφέρειας. Με την ουσιαστική πολιτική που εφαρμόζει, ανοίγει νέες προοπτικές ανάδειξης των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της Πελοποννήσου και της χώρας μας. Προωθεί αναπτυξιακές και τουριστικές σχέσεις με νέες αγορές. Συμμετέχει και έχει ζωντανή παρουσία σε κάθε εκδήλωση για την προβολή της Πελοποννήσου. Αναπτύσσει δραστηριότητες φιλικές στην επιχειρηματικότητα, που στόχο έχουν τον εμπλουτισμό και τη βελτίωση του επιπέδου του τουριστικού προϊόντος της χώρας, και των προσφερόμενων υπηρεσιών, βασιζόμενη σε πνεύμα συνεργασίας, αλληλεγγύης και γνώσης των προβλημάτων.