Η Google σύμμαχος της Ελλάδας για την ανάπτυξη του τουρισμού

tourismos15Νέα πρωτοβουλία ενίσχυσης του τουρισμού μέσω του διαδικτύου

Σε συ­νερ­γα­σί­α με το υ­πουρ­γεί­ο Του­ρι­σμού, τον Ε­ΟΤ και τον ΣΕ­ΤΕ, του­ρι­στι­κές ε­πι­χει­ρή­σεις θα λά­βουν δω­ρε­άν εκ­παί­δευ­ση και δι­α­δι­κτυα­κά ερ­γα­λεί­α προ­κει­μέ­νου να ε­νι­σχύ­σουν την α­νά­πτυ­ξή τους κα­θ’ ό­λη τη διά­ρκεια του έ­τους

Η G­o­o­g­le, σε συ­νερ­γα­σί­α με το υ­πουρ­γεί­ο Του­ρι­σμού, τον Ε­ΟΤ και το ΣΕ­ΤΕ, α­να­κοί­νω­σε την πρω­το­βου­λί­α “G­r­ow G­r­e­ek T­o­u­r­i­sm O­n­l­i­ne”, στο­χεύ­ον­τας να πα­ρέ­χει στις του­ρι­στι­κές ε­πι­χει­ρή­σεις τις α­πα­ραί­τη­τες ψη­φια­κές δε­ξι­ό­τη­τες και τα δι­α­δι­κτυα­κά ερ­γα­λεί­α που θα ε­νι­σχύ­σουν την α­νά­πτυ­ξή τους κα­τά τη διά­ρκεια, αλ­λά και πέ­ραν της κα­λο­και­ρι­νής πε­ρι­ό­δου.

Πα­ρό­λο που οι o­n­l­i­ne α­να­ζη­τή­σεις για δι­α­κο­πές στη Ελ­λά­δα πα­ρα­μέ­νουν υ­ψη­λές κα­τά τη με­γα­λύ­τε­ρη διά­ρκεια του έ­τους, πε­ρί­που το 70% των του­ρι­στι­κών α­φί­ξε­ων πραγ­μα­το­ποι­εί­ται τους κα­λο­και­ρι­νούς μή­νες, κυ­ρί­ως με­τα­ξύ Ι­ου­νί­ου και Σε­πτεμ­βρί­ου. Η ευ­και­ρί­α για α­νά­πτυ­ξη εί­ναι ση­μαν­τι­κή, κα­θώς σύμ­φω­να με πρό­σφα­τη με­λέ­τη της O­x­f­o­rd E­c­o­n­o­m­i­cs, αύ­ξη­ση της δι­α­δι­κτυα­κής δρα­στη­ρι­ό­τη­τας του ελ­λη­νι­κού του­ρι­στι­κού κλά­δου μπο­ρεί να αυ­ξή­σει το Α­ΕΠ της Ελ­λά­δας κα­τά 3%, δη­μι­ουρ­γών­τας έ­ως και 100.000 νέ­ες θέ­σεις α­πα­σχό­λη­σης.

«Στρα­τη­γι­κό στό­χο του Υ­πουρ­γεί­ου Του­ρι­σμού α­πο­τε­λεί η ποι­ο­τι­κή ε­ξέ­λι­ξη του ε­θνι­κού του­ρι­στι­κού προ­ϊ­όν­τος. Με πρω­το­βου­λί­ες του αλ­λά και μέ­σα α­πό συ­νερ­γα­σί­ες και συ­νέρ­γει­ες, το υ­πουρ­γεί­ο Του­ρι­σμού, πα­ρα­κο­λου­θεί τις ε­ξε­λί­ξεις στη δι­ε­θνή του­ρι­στι­κή α­γο­ρά και τον αν­τα­γω­νι­σμό και α­νά­λο­γα α­ξι­ο­ποι­εί τους μο­να­δι­κούς του­ρι­στι­κούς πό­ρους της Χώ­ρας.

Η δη­μι­ουρ­γί­α ευ­έ­λι­κτου θε­σμι­κού πλαι­σί­ου για τη δι­α­μόρ­φω­ση κα­τάλ­λη­λων συν­θη­κών στην α­γο­ρά, δι­α­σφα­λί­ζει την α­νά­πτυ­ξη νέ­ων υ­πη­ρε­σι­ών υ­ψη­λής ποι­ό­τη­τας και α­να­δει­κνύ­ει νέ­ους προ­ο­ρι­σμούς και υ­πη­ρε­σί­ες, ε­κτός πε­ρι­ό­δου αιχ­μής. Α­ξι­ο­λο­γών­τας τα δε­δο­μέ­να και τις α­νάγ­κες της δι­ε­θνούς του­ρι­στι­κής α­γο­ράς, πι­στεύ­ου­με ό­τι τώ­ρα, πε­ρισ­σό­τε­ρο α­πό πο­τέ, εί­ναι ε­φι­κτή η στα­δια­κή ε­πι­μή­κυν­ση της του­ρι­στι­κής πε­ρι­ό­δου. Μέ­σα α­πό τις συ­νερ­γα­σί­ες στο δι­α­δί­κτυ­ο και την α­ξι­ο­ποί­η­ση και­νο­τό­μων ερ­γα­λεί­ων, κά­νου­με έ­να α­κό­μα βή­μα προς αυ­τή τη κα­τεύ­θυν­ση. Προ­σθέ­του­με στα ε­πι­κοι­νω­νια­κά μας πλε­ο­νε­κτή­μα­τα ε­ξει­δι­κευ­μέ­να μέ­σα ε­πι­κοι­νω­νί­ας.

Στό­χος μας να προ­βάλ­λου­με τα πλε­ο­νε­κτή­μα­τα της χώ­ρας μας, με σκο­πό την ε­πι­μή­κυν­ση της του­ρι­στι­κής πε­ρι­ό­δου», τό­νι­σε η υ­πουρ­γός Του­ρι­σμού, κυ­ρί­α Ολ­γα Κε­φα­λο­γιά­ννη
Μέ­σω της πρω­το­βου­λί­ας, οι ε­πι­χει­ρή­σεις θα λά­βουν υ­πο­στή­ρι­ξη α­πό την G­o­o­g­le για να χρη­σι­μο­ποι­ή­σουν βα­σι­κά ερ­γα­λεί­α ό­πως το G­o­o­g­le My B­u­s­i­n­e­ss και το G­o­o­g­le A­d­W­o­r­ds προ­κει­μέ­νου να βελ­τι­ώ­σουν την πα­ρου­σί­α τους στα α­πο­τε­λέ­σμα­τα των α­να­ζη­τή­σε­ων και στους Χάρ­τες της G­o­o­g­le, αλ­λά και να προ­ω­θή­σουν τις προ­σφο­ρές τους σε πε­ρι­ό­δους ε­κτός της του­ρι­στι­κής σε­ζόν.

Πα­ράλ­λη­λα, ο Ε­ΟΤ και ο ΣΕ­ΤΕ θα ε­στιά­σουν στην αύ­ξη­ση της του­ρι­στι­κής ζή­τη­σης για την Ελ­λά­δα κα­τά τη διά­ρκεια, αλ­λά και πέ­ραν της βα­σι­κής του­ρι­στι­κής σε­ζόν, στο πλαί­σιο της στρα­τη­γι­κής τους για την ε­πι­μή­κυν­ση της του­ρι­στι­κής πε­ρι­ό­δου. Ε­πι­πλέ­ον, προ­ϊ­όν­τα της G­o­o­g­le ό­πως το S­t­r­e­et V­i­ew, το ο­ποί­ο κα­λύ­πτει και την Ελ­λά­δα α­πό τις αρ­χές Ι­ου­νί­ου, βο­η­θούν στην πε­ραι­τέ­ρω α­νά­δει­ξη της ο­μορ­φιάς της Ελ­λά­δας σε ό­λο τον κό­σμο.

Η πρω­το­βου­λί­α θα εγ­και­νια­στεί στην Κρή­τη τον Σε­πτέμ­βριο, με προ­ο­πτι­κή να ε­πε­κτα­θεί σε πε­ρισ­σό­τε­ρους του­ρι­στι­κούς προ­ο­ρι­σμούς το 2015. Η G­o­o­g­le θα ορ­γα­νώ­σει εκ­δη­λώ­σεις στο Η­ρά­κλει­ο και στα Χα­νιά στις 2 και 3 Σε­πτεμ­βρί­ου, ώ­στε να βο­η­θή­σει τις ε­πι­χει­ρή­σεις να προ­ω­θή­σουν τις φθι­νο­πω­ρι­νές τους προ­σφο­ρές. Ό­λες οι το­πι­κές ε­πι­χει­ρή­σεις – ά­με­σα ή έμ­με­σα σχε­τι­ζό­με­νες με τον του­ρι­σμό – μπο­ρούν να εγ­γρα­φούν στις εκ­δη­λώ­σεις χω­ρίς κα­μί­α χρέ­ω­ση μέ­σω της ι­στο­σε­λί­δας: g.co/G­r­o­w­G­r­e­e­k­T­o­u­r­i­sm. Μέ­σω της πρώ­της αυ­τής ε­νέρ­γειας, η πρω­το­βου­λί­α α­να­μέ­νε­ται να αγ­γί­ξει πε­ρισ­σό­τε­ρες α­πό 3.000 ε­πι­χει­ρή­σεις α­πό τον το­μέ­α του του­ρι­σμού της Κρή­της.

«Ο ΣΕ­ΤΕ χαι­ρε­τί­ζει την πρω­το­βου­λί­α της G­o­o­g­le για την πα­ρο­χή ψη­φια­κών δε­ξι­ο­τή­των και ερ­γα­λεί­ων στον κλά­δο, τα ο­ποί­α θα ε­νι­σχύ­σουν τις προ­σπά­θει­ες των ε­πι­χει­ρή­σε­ων προς την κα­τεύ­θυν­ση της ε­πι­μή­κυν­σης της του­ρι­στι­κής πε­ρι­ό­δου. Το δι­α­δί­κτυ­ο α­πο­τε­λεί πλέ­ον έ­να α­πό τα βα­σι­κά ερ­γα­λεί­α προ­βο­λής για τις ελ­λη­νι­κές του­ρι­στι­κές ε­πι­χει­ρή­σεις, οι ο­ποί­ες, αν τα χρη­σι­μο­ποι­ή­σουν κα­τάλ­λη­λα, μπο­ρούν να ε­πω­φε­λη­θούν μα­κρο­πρό­θε­σμα έ­ως και 20% α­πό την αυ­ξη­μέ­νη ζή­τη­ση για πα­ρο­χή o­n­l­i­ne του­ρι­στι­κών ε­πι­λο­γών», εί­πε ο πρό­ε­δρος του Συν­δέ­σμου Ελ­λη­νι­κών Του­ρι­στι­κών Ε­πι­χει­ρή­σε­ων, κ. Αν­δρέ­ας Αν­δρε­ά­δης.

protothema.gr