Θ. Μπρεδήμας: «Αρκετές περιοχές του Δήμου δεν έχουν πρόσβαση σε λεωφορείο»

«Αρκετές περιοχές του Δήμου δεν έχουν πρόσβαση σε λεωφορείο. Ο σχεδιασμός της αστικής συγκοινωνίας παραμένει ο ίδιος με μια πόλη πολλών  χιλιάδων κατοίκων, χωρίς να έχει γίνει σχεδιασμός που να περιλαμβάνει την επέκταση της πόλης. Επί πλέον, δεν καλύπτεται από αστική συγκοινωνία ούτε το ένα δέκατο της έκτασης του Δήμου». Επισημαίνει σε γραπτή του δήλωση ο επικεφαλής του συνδυασμού «Αλλαγή για το Δήμο Καλαμάτας» Θόδωρος Μπρεδήμας, με αφορμή την έγκριση του Περιφερειάρχη Πελοποννήσου  Πέτρου Τατούλη να κάνει δεκτή την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Καλαμάτας για την επέκταση της αστικής γραμμής κατά μήκος της παραλιακής ζώνης της Δημοτικής κοινότητας Βέργας και της Τοπικής Κοινότητας Μικράς Μαντίνειας.

Ακολουθεί η πλήρης δήλωση:

Η παράταξη της «Αλλαγής» αισθάνεται υποχρεωμένη να ευχαριστήσει τον Περιφερειάρχη Πελοποννήσου  Π. Τατούλη που έκανε άμεσα δεκτή την έκκλησή μας και ενεκρίθη η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Καλαμάτας για την επέκταση της αστικής γραμμής κατά μήκος της παραλιακής ζώνης της Δημοτικής κοινότητας Βέργας και της Τοπικής Κοινότητας Μικράς Μαντίνειας, για την καθιέρωση της αστικής συγκοινωνίας στα όρια του Δήμου Καλαμάτας.

Στην προηγηθείσα έκκληση μας προς τον Περιφερειάρχη αναφερθήκαμε στις από ετών αγώνες και αναφορές μας για την βελτίωση της αστικής συγκοινωνίας και στις πέριξ της Καλαμάτας περιοχές και τονίζαμε:

«Ειδικότερα, είναι κοινό μυστικό ότι η Καλαμάτα δεν έχει το ενδεδειγμένο  δίκτυο αστικής συγκοινωνίας. Αρκετές περιοχές του Δήμου δεν έχουν πρόσβαση σε λεωφορείο. Ο σχεδιασμός της αστικής συγκοινωνίας παραμένει ο ίδιος με μια πόλη πολλών  χιλιάδων κατοίκων, χωρίς να έχει γίνει σχεδιασμός που να περιλαμβάνει την επέκταση της πόλης. Επί πλέον, δεν καλύπτεται από αστική συγκοινωνία ούτε το ένα δέκατο της έκτασης του Δήμου.

Ο βασικός άξονας παραμένει ο ίδιος με προπολεμικά, το παραλιακό μέτωπο, στον οποίο προστέθηκε  η γραμμή μέχρι το ΤΕΙ, μετά την ίδρυσή του. Ενώ, μετά από αγώνες της παράταξής μας, έφθασε αστικό λεωφορείο μέχρι το Νοσοκομείο. Στην ουσία, για πολλά χρόνια, η αστική συγκοινωνία παραμένει στα ίδια επίπεδα. Ολόκληρες περιοχές, ελαχίστων χιλιομέτρων γύρω από το κέντρο της πόλης δεν επικοινωνούν με αυτό, αλλ’ ούτε και μεταξύ τους και καταλήγαμε.

Στις περιοχές αυτές συμπεριλαμβάνονται Βέργα, Αλμυρός και η περιοχή από το Άσυλο προς τα έξω, Κηπούπολη και οδός Κρήτης, από την οδό Φαρών προς τη Μάνη, Ανατολικά. Δεν πάει αστικό λεωφορείο σε Μαρίνα, Δυτική Παραλία, η οποία αναπτύσσεται ραγδαία και περιλαμβάνει γήπεδα αθλοπαιδιών, Μπουρνιάς και Ασπρόχωμα. Δεν υπάρχει αστική συγκοινωνία προς το αεροδρόμιο. Σταυρόλεξο άλυτο είναι η λεωφορειακή σύνδεση μιας πυκνοκατοικημένης, πλέον, περιοχής από το Κάστρο και μέχρι το Στρατόπεδο. Η σύνδεση είναι ελλιπής από το κέντρο προς την πυκνοκατοικημένη περιοχή Λεΐκων. Δεν υπάρχει λεωφορείο να πηγαίνει στον Μητροπολιτικό Ι. Ν. της Υπαπαντής. Για να πάει  κάποιος, εάν έρχεται από την παραλία, θα πρέπει να κατέβει στην Πλατεία 23ης Μαρτίου  και από εκεί με τα πόδια…»