Ουσιαστικά ζητήματα για σημαντικά έργα υποδομών διευκρινίστηκαν στη συνάντηση εργασίας που ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου Παναγιώτης Νίκας είχε με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή, ο οποίος επισκέφθηκε την Τρίπολη, την Πέμπτη 16 Ιουλίου.
Ειδικότερα, όσον αφορά τον σιδηρόδρομο έγινε γνωστό στην εν λόγω συνάντηση -με τη συμμετοχή αντιπεριφερειαρχών και υπηρεσιακών στελεχών της Περιφέρειας, καθώς και του αναπληρωτή διευθύνοντα συμβούλου του ΟΣΕ Θανάση Κοτταρά, του ομολόγου του της ΓΑΙΑΟΣΕ Περικλή Νικολάου, αλλά και του υφυπουργού Απόδημου Ελληνισμού Κώστα Βλάση- ότι οι εργασίες στη γραμμή Κόρινθος – Ναύπλιο θα έχουν ολοκληρωθεί σε 3 μήνες και η επαναλειτουργία της προγραμματίζεται μέσα στο 2021.
Όσον αφορά την κυκλοφορία του τρένου ως την Καλαμάτα ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ Θ. Κοτταράς είπε ότι θα διενεργηθεί αποτύπωση της κατάστασης της σιδηροδρομικής γραμμής και στη συνέχεια θα προχωρήσουν οι απαιτούμενες μελέτες για αποκατάσταση της γραμμής από το Αργός και προς τον νότο της Περιφέρειας.
Όπως τόνισε δε ο περιφερειάρχης Π. Νίκας, όταν έλθει ο χρόνος για τις μελέτες αποκατάστασης της μετρικής γραμμής, η Περιφέρεια θα συμβάλει οικονομικά στο εν λόγω έργο.
Όσον αφορά τα οδικά έργα, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών εξέφρασε την εκτίμηση πως σε 18 μήνες θα αρχίσει ο δρόμος Καλαμάτα – Ριζόμυλος, όπως επίσης και ότι θα παραδοθεί έγκαιρα η μελέτη για τον δρόμο Σπάρτη – Γύθειο.
Ωστόσο εξέφρασε αμφιβολίες για τον χρόνο παράδοσης της μελέτης παράκαμψης των Λαγκαδίων, προσθέτοντας ότι όσον αφορά τον δρόμο Καλό Νερό – Τσακώνα δεν υπάρχει κάποια εξέλιξη για την ώρα.
Θετικά, εξ άλλου, ανταποκρίθηκε ο Κ. Καραμανλής στο αίτημα που διατυπώθηκε σχετικά με τον νόμο 4412/2016 περί των δημοσίων έργων, καθώς -όπως τόνισε ο περιφερειάρχης- τα ισχύοντα σήμερα έχουν ως συνέπεια να χάνεται σημαντικός χρόνος, κάτι που αποβαίνει σε βάρος των έργων.
Ο υπουργός δήλωσε, ειδικότερα, ότι μέσα στο επόμενο δίμηνο αναμένεται να παρουσιαστεί το νομοσχέδιο για την αναμόρφωση του εν λόγω νόμου.
Τέλος, θετικά στάθηκε ο υπουργός και όσον αφορά τη δυνατότητα οι Περιφέρειες να ενισχύσουν τις άγονες γραμμές των υπεραστικών ΚΤΕΛ.