Πέρα από κάθε προσδοκία είναι η επισκεψιμότητα στην έκθεση «Αριστουργήματα Ζωγραφικής από το Τελλόγλειο Ίδρυμα Τεχνών Α.Π.Θ. στο Μέγαρο Χορού Καλαμάτας».
Η έκθεση δέχθηκε αθρόα προσέλευση κοινού, καθώς εκδηλώθηκε ενδιαφέρον τόσο από κάτοικους της Μεσσηνίας όσο και της ευρύτερης περιοχής αλλά και από επισκέπτες από την Αθήνα και την Βόρεια Ελλάδα. Παρόλο τις επικρατούσες συνθήκες, η παρούσα διοργάνωση αποτέλεσε έρεισμα για καλλιτέχνες, εικαστικούς και ιστορικούς της τέχνης και φιλότεχνους, ώστε να απολαύσουν σημαντικούς πίνακες, κορυφαίων και διακεκριμένων ζωγράφων, από τον 19ο έως τον 21ό αιώνα.
Θετικές εντυπώσεις και σχόλια εκφράστηκαν σε μεγάλο βαθμό για την μοναδικότητα της έκθεσης.
Άξιο επισήμανσης αποτελεί το γεγονός ότι κατά τις πρωινές ώρες την επισκεψιμότητα στηρίζουν σχολεία της Μεσσηνίας, που εισέρχονται σε γκρουπ των δώδεκα ατόμων, για να απολαύσουν τα έργα, αλλά και πολλοί φιλότεχνοι.
Ο καλλιτεχνικός Διευθυντής του τομέα εικαστικών της Φάρις του Δήμου Καλαμάτας Παναγιώτης Λαμπρινίδης τονίζει ότι απετέλεσε προσωπικό του στόχο το να παρουσιάσει μια τέτοια έκθεση στην Καλαμάτα, καθώς έτσι δίνεται η μεγάλη ευκαιρία να μπορεί κάποιος να δει την πεμπτουσία της νεοελληνικής ζωγραφικής με αριστουργήματα της εικαστικής τέχνης όπως είναι Ο Αρχιερέας του Νικόλαου Καντούνη, το Προφίλ Κοριτσιού του Νικολάου Γύζη, το Παιδάκι με την Κούκλα του Περικλή Πανταζή, η Αυτοπροσωπογραφία του Νικολάου Λύτρα, η Προσωπογραφία Γυναίκας του Κωνσταντίνου Παρθένη, ο Αλατότοπος κοντά στη θάλασσα της Μάκρης του Φώτη Κόντογλου, η Προσωπογραφία αντρικής μορφής του Γιώργου Μπουζιάνη, το Πορτραίτο της Τατιάνας Γκρίτση Μιλλιέξ του Γιώργου Γουναρόπουλου, Κάτω από την Ακρόπολη του Γιάννη Τσαρούχη, οι Εργάτες του Διαμαντή Διαμαντόπουλου, το Παλάτι της Κλυταιμνήστρας του Γιάννη Σπυρόπουλου, το Επιτύμβιο με μπουλντόγκ του Δημήτρη Μυταρά, το Διπλό Πορτραίτο του Χρόνη Μπότσογλου, οι Μορφές του Εδουάρδου Σακαγιάν, Γεωχημεία του Κωνσταντίνου Ξενάκη, Τα χέρια του Νίκου-Γαβριήλ Πεντζίκη.