Μοναδικό θέαμα και υψηλό ανταγωνισμό πρόσφερε το Ράλλυ Σπριντ Πεταλιδίου στους πολυάριθμους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού που το παρακολούθησαν.
Η διοργάνωση της Αγωνιστικής Λέσχης Αυτοκινήτου Καλαμάτας και του Δήμου Μεσσήνης πραγματοποιήθηκε με επιτυχία την Κυριακή και αποζημίωσε αγωνιζόμενους και θεατές. Την προηγούμενη μέρα είχε προηγηθεί η πανηγυρική εκκίνηση στην πλατεία του Πεταλιδίου όπου έδωσε το παρών πλήθος κόσμου, παρά τον βροχερό καιρό.
Τα 34 πληρώματα που συμμετείχαν αγωνίστηκαν τρεις φορές στην μήκους 12,17 χλμ. ειδική διαδρομή ενώ οι Παναγιώτης Παραδείσης – Μιχάλης Φράγκου αναδείχθηκαν νικητές. Οι κυριότεροι αντίπαλοί τους, το δίδυμο της ΑΛΑΚ Γιάννης Μποζιονέλος – Βαγγέλης Παναρίτης πέτυχαν την ταχύτερη επίδοση στην εναρκτήρια διαδρομή του αγώνα. Στη συνέχεια, όμως, το πλήρωμα του Renault Clio Rally3 δεν κατάφερε να αντισταθεί στην πίεση των Παραδείση – Φράγκου και ολοκλήρωσε στη δεύτερη θέση. Τρίτοι τερμάτισαν οι Πυργιώτες, Αργύρης Τσούλος – Πάνος Σπυρογιάννης με το λευκό Mitsubishi Lancer Evo IΧ.
Πολύτιμα χιλιόμετρα πίσω από το τετρακίνητο Lancer ένατης γενιάς έγραψαν οι Δημήτρης Σταυρόπουλος-Δημήτρης Πανούτσος, τερματίζοντας στην τέταρτη θέση, αφήνοντας πιο πίσω τους Γιώργο Παραδείση – Πλούταρχο Στεργίου με ίδιο αυτοκίνητο, οι οποίοι βελτίωναν τους χρόνους τους ειδική με ειδική. Οι Κύπριοι Γιώργος Παφίτης – Κύπρος Χριστοδούλου που φέτος ακολουθούν ολόκληρο το θεσμό του Κυπέλλου ολοκλήρωσαν στην έκτη θέση με ένα Ford Fiesta Rally3.
Στην F2, νικητές αναδείχθηκαν οι Δημήτρης Παλαιοκώστας – Ανδρέας Βίγκος που οδήγησαν εντυπωσιακά το Peugeot 208 Rally4, αποσπώντας δίκαια το χειροκρότημα των θεατών που βρέθηκαν στο Πεταλίδι. Τo δίδυμο επικράτησε και στη C5. Τόσο στην F2, όσο και στη C5, τους ακολούθησαν οι Πυργιώτες Ιωάννης Γιαννακόπουλος – Ιωάννης Φωτεινογιαννόπουλος. Το βάθρο της F2 συμπλήρωσαν οι νικητές της C6, Αθανάσιος Πατέας – Βασίλης Παναγόπουλος με Toyota Starlet EP91.
Καταπληκτική μάχη έγινε στην F2 E, με την κορυφή να αλλάζει τρεις φορές χέρια! Τελικοί νικητές με διαφορά από τους αντιπάλους τους μικρότερη του ενός δευτερολέπτου, αναδείχθηκαν οι Γιώργος Μανέτας-Ανδρέας Αδαμόπουλος. Το πλήρωμα του κόκκινου Toyota Corolla AE111 ξεκίνησε υποτονικά, στη συνέχεια όμως ανέβασε ρυθμό και έκοψε πρώτο το νήμα, τόσο στην F2 E, όσο και στην C4, αφήνοντας στη δεύτερη θέση τους Αναστάσιο Αναστασόπουλο – Αχιλλέα Παρασκευόπουλο με Toyota Corolla AE92. Το βάθρο στην F2 E συμπλήρωσε ο Θοδωρής Πανταζόπουλος της ΑΛΑΚ, έχοντας τον Νίκο Λαμπρινό στο δεξί μπάκετ του Toyota Corolla AE86. Το δίδυμο ήταν στην κορυφή της κατηγορίας έπειτα από τα δύο πρώτα σκέλη του αγώνα, ωστόσο στο τέλος δεν κατάφερε να διατηρήσει τη θέση του. Παράλληλα, ολοκλήρωσε τρίτο στη C5.
Στην κατηγορία C6, πίσω από τους Πατέα – Παναγόπουλο, τερμάτισαν οι Γιώργος Ψύλλος – Κώστας Κόντος με Nissan Micra K11. Την πρώτη τριάδα συμπλήρωσαν οι Νίκος Σωτηρόπουλος – Βαγγέλης Μούκας στην πρώτη τους απόπειρα με ένα Toyota Yaris.
Στη C3, ταχύτεροι ήταν οι Παναγιώτης Μπρης – Γιώργος Μικελόπουλος με Ford Escort MKII, αφήνοντας πιο πίσω τους Βασίλη Χατζηδάκη – Σπύρο Καραστεφάνου (Renault Clio RS) και τους Γιώργο Παντελάκη – Βίκυ Ψαράκη (Renault Clio Ragnotti). Στο βάθρο της C4, μαζί με τους Μανέτα – Αδαμόπουλο και Αναστασόπουλο – Παρασκευόπουλο, ανέβηκαν και οι Κωνσταντίνος Δημακόπουλος – Παναγιώτης Κακαλής με Toyota Starlet KP61.
Από τα 34 πληρώματα που εκκίνησαν, τερμάτισαν τα 24.
Άτυχοι στάθηκαν οι Γιώργος Ρήγας – Ιωάννης Γεωργιάδης της ΑΛΑΚ, οι οποίοι ήταν στην κορυφή της F2 E, μέχρι τη στιγμή που ο άξονας του Ford Escort MKII έσπασε, ενώ λίγο πριν τον τερματισμό εγκατέλειψαν από έξοδο οι Ιωάννης Βορριάς – Αθανάσιος Μπάκας με το θηριώδες Mitsubishi Pajero.
Επόμενος αγώνας του Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος είναι το Ράλλυ Σπριντ Πύργου που θα διεξαχθεί στα μέσα Νοεμβρίου.