Ν. Βούτσης: Αβάσιμοι οι προβληματισμοί σχετικά με το μάθημα των θρησκευτικών

boutsis10“Αυτά που προτείνει για να εφαρμοστούν στα σχολεία ο υπουργός Παιδείας κινούνται σε μία κατεύθυνση για την οποία υπήρχαν ευρύτατες συναινέσεις και στο παρελθόν και μάλιστα ευρύτερα πολιτικά.

Εννοώ πως δεν είναι κάποιες νεοπαγείς απόψεις που έρχονται από τη σημερινή μόνο κυβέρνηση κι οπωσδήποτε αποτελούν ένα σύγχρονο, θετικό βήμα προσέγγισης και του μαθήματος των θρησκευτικών και άλλων πτυχών του θέματος.” Επεσήμανε μεταξύ άλλων σε συνέντευξη που παραχώρησε στο ραδιόφωνο Παραπολιτκά Fm ο Πρόεδρος της Βουλής  Νίκος Βούτσης, ερωτώμενος για το εάν το θέμα που έχει ανοίξει με το μάθημα των θρησκευτικών στα σχολεία οδηγεί σε «αποχριστιανοποίηση» της ελληνικής κοινωνίας.

Αναλυτικά, η δήλωση του κ. Βούτση:

«Δεν συμμερίζομαι αυτούς τους προβληματισμούς, τους ακούω και με θορυβούν. Θεωρώ ότι θα έπρεπε η συζήτηση γι’ αυτά τα θέματα, εν έτει 2016, σε μία κοινωνία ώριμη όπως είναι η δική μας να έχει προχωρήσει πολύ περισσότερο. Μερικές φορές απορώ κιόλας από τους τόνους που σηκώνονται.

Από αυτά που βλέπω εν τοις πράγμασι, αυτά που προτείνει για να εφαρμοστούν στα σχολεία ο υπουργός Παιδείας κινούνται σε μία κατεύθυνση για την οποία υπήρχαν ευρύτατες συναινέσεις και στο παρελθόν και μάλιστα ευρύτερα πολιτικά.

Εννοώ πως δεν είναι κάποιες νεοπαγείς απόψεις που έρχονται από τη σημερινή μόνο κυβέρνηση κι οπωσδήποτε αποτελούν ένα σύγχρονο, θετικό βήμα προσέγγισης και του μαθήματος των θρησκευτικών και άλλων πτυχών του θέματος.

Είναι ουσιαστικές και θετικές οι τομές σε προοδευτική κατεύθυνση, χωρίς ακρότητες και εμμονές και μονομέρειες από πλευράς του Υπουργείου Παιδείας.

Οι αποφάσεις σε αυτά τα ζητήματα, διότι δεν μιλάμε για τα κατηχητικά αλλά για τα δημόσια σχολεία, είναι αποφάσεις της κυβέρνησης και κρατικές αποφάσεις. Είναι απολύτως συμβατή η πλειοψηφία του ελληνικού λαού, που έχει αποδεχτεί την ορθόδοξη χριστιανική πίστη, με τις ενέργειες και τις πολιτικές μιας σύγχρονης κοινωνίας, η οποία και συνταγματικά εδώ και πάρα πολλά χρόνια προσδιορίζει και την ανεξιθρησκεία ταυτόχρονα με την επικρατούσα θρησκεία».