Παράσταση διαμαρτυρίας του ΔΣ της Α΄ ΕΛΜΕ Μεσσηνίας στη Δ.Δ.Ε. Μεσσηνίας για το άνοιγμα των σχολείων

Το Δ.Σ της Α΄ΕΛΜΕ Μεσσηνίας θα πραγματοποιήσει παράσταση την Παρασκευή 15 Ιανουάριου 2021 στις 14:00 στη Δ.Δ.Ε Μεσσηνίας, θέτοντας για επίλυση σειρά αιτημάτων για το ασγαλές άνοιγμα των σχολείων.

Συγκεκριμένα σε ανακοίνωση επισημαίνεται ότι: «Η κυβέρνηση αποφάσισε ξαφνικά  να ανοίξει τα Δημοτικά σχολεία και τα νηπιαγωγεία. Ήταν μια  πολιτική απόφαση που προηγήθηκε, μάλιστα, της απόφασης  της επιτροπής των επιστημόνων και χωρίς να ληφθεί κανένα επιπλέον μέτρο από αυτά του Σεπτεμβρίου. Με τον ίδιο τρόπο πιστεύουμε ότι θ΄ ανοίξει και τα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν συνθήκες εξάπλωσης του ιού και νέο κλείσιμο των σχολείων».

Επίσης στην ανακοίνωση τονίζεται  ότι η  Α΄ ΕΛΜΕ Μεσσηνίας είναι υπέρ της επιστροφής στη δια ζώσης διδασκαλία αλλά με ασφαλείς υγειονομικούς όρους και γι’ αυτό απαιτεί:

  • Προσωπικό καθαριότητας καθ’ όλη τη διάρκεια λειτουργίας σε όλα τα σχολεία και πλήρη κάλυψη υγειονομικών – καθαριστικών μέσων. Διαχρονικά διεκδικούμε προσλήψεις μόνιμου προσωπικού καθαριότητας σε όλα τα σχολεία.
  • 50% πληρότητα στα μέσα μεταφοράς των μαθητών
  • Δωρεάν και επαναλαμβανόμενα τεστ σε εκπαιδευτικούς και μαθητές. Προτεραιότητα στον προαιρετικό εμβολιασμό (όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η UNESCO) πρέπει να έχουν οι ευπαθείς ομάδες εκπαιδευτικών και έπειτα να ακολουθήσει  η υπόλοιπη εκπαιδευτική κοινότητα.
  • Έκτακτα κονδύλια για τη θέρμανση των σχολείων.
  • Αύξηση δαπανών, μέσω της ενίσχυσης του τακτικού προϋπολογισμού, για τη δημόσια παιδεία.
  • Αναπροσαρμογή της ύλης σε όλες τις τάξεις και σχεδιασμός κάλυψής της τους επόμενους μήνες.
  • Αναστολή εφαρμογής της τράπεζας θεμάτων για τη φετινή χρονιά
  • Ενισχυτική διδασκαλία στην ύλη που διδάχτηκε διαδικτυακάκαι για όσους μαθητές την χρειάζονται.
  • Όπου είναι δυνατόν να υλοποιηθεί η πρόταση μας για 15 μαθητές ανά τμήμα και ένας μαθητής ανά θρανίο, ειδάλλως εκ περιτροπής μαθήματα για όσες τάξεις έχουν πάνω από 15 μαθητές ανά τμήμα.(Η περσινή εμπειρία του Μαΐου-Ιουνίου έδειξε πως, παιδαγωγικά, ήταν αποτελεσματικότερη η εκ περιτροπής διδασκαλία από την εξ’ αποστάσεως).