Ξεκινά από τη Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2016 και λήγει στις 31 Ιανουαρίου 2017 η χορήγηση ή ανανέωση Δελτίων Μετακίνησης ΑμεΑ για το έτος 2016 από τις Διευθύνσεις Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας και των τριών Περιφερειακών Ενοτήτων Αχαΐας, Αιτωλοακαρνανίας και Ηλείας της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας.
Τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για τους δικαιούχους Δελτίων Μετακίνησης ΑμεΑ είναι:
- Αίτηση του ενδιαφερόμενου (δίνεται από την Υπηρεσία),
- Γνωμάτευση Υγειονομικής Επιτροπής όπου αναγράφεται το παθολογοανατομικό ποσοστό αναπηρίας 67% και άνω, ενώ αναφέρεται και η διάρκεια αυτής ή την απόφαση από τα Κ.Ε.Π.Α. (φωτοτυπία),
2α. Όσοι λαμβάνουν οικονομική ενίσχυση ΑΜΕΑ (επίδομα), από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Πρόνοιας των Δήμων ή το Διατροφικό Επίδομα από τις Περιφερειακές Ενότητες, δικαιούνται κάρτα χωρίς την προσκόμιση γνωμάτευσης. Η πιστοποίηση γίνεται με Βεβαίωση Εγγραφής στο Μητρώο Επιδοματούχων από τους Δήμους.
- Φωτοτυπία του Δελτίου Αστυνομικής Ταυτότητας,
- Εκκαθαριστικό σημείωμα της αρμόδιας Δ.Ο.Υ. για το προηγούμενο οικονομικό έτος 2015.
Για τους νέους Δικαιούχους απαιτούνται όλα τα παραπάνω συν δύο (2) πρόσφατες φωτογραφίες.
Η ανανέωση ή η χορήγηση γίνεται από τα κατά τόπους Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) ή από τις Υπηρεσίες σε κάθε Π.Ε. και συγκεκριμένα:
Π.Ε. Αχαΐας
Πάτρα: Κανάρη 44 Πάτρα, τηλ. 2613 620711–713–746
Π.Ε. Αιτωλοακαρνανίας
Ι.Π. Μεσολογγίου: Διοικητήριο Π.Ε., τηλ. 26313 61154
Αγρίνιο: 1ο χλμ. Αγρινίου – Αντιρρίου, τηλ. 26413 63201
Π.Ε. Ηλείας
Πύργος: Μανωλοπούλου 31, τηλ. 26213 60434-436-437.