Οι δήμαρχοι παραπλανούσαν επιχειρηματίες και …ψηφοφόρους!
Μέσα σε πέντε παραγράφους, ο υφυπουργός Εθνικής Άμυνας Γιάννης Λαμπρόπουλος, ξεκαθάρισε το τοπίο των έργων οδοποιίας στη Μεσσηνία και στην Πελοπόννησο.
Η farenews μετά τις ανακοινώσεις του Μεσσήνιου πολιτικού, επιβεβαιώνεται πλήρως για τα συνεχή ρεπορτάζ-άρθρα-σχόλια, που για μια …διετία κατέγραφε την αλήθεια για την πορεία των έργων.
Ειδικότερα τα επιβεβαιωθέντα θέματα που ανέδειξε το farenews αφορούσαν τους δρόμους “Περιφερειακός Καλαμάτας και Λεύκτρο-Σπάρτη” και το “Καλαμάτα-Ριζόμυλος”.
Επί δυο χρόνια κατέγραφε την αλήθεια, όταν οι Μεσσήνιοι Δήμαρχοι (Νίκας-Καφαντάρης-Αναστασόπουλος), Γενικοί Γραμματείς (Σιμόπουλος-Αγγελάκας) και λοιποί παράγοντες με αναληθείς δηλώσεις και συνεντεύξεις προσπαθούσαν να πείσουν τους πολίτες περί του αντιθέτου! Δηλαδή πως δεν είχε σταματήσει η κατασκευή του Περιμετρικού δρόμου και πως ο δρόμος Καλαμάτα-Ριζόμυλος εντάσσεται στο…ΕΣΠΑ!
Μάλιστα έφτασαν στο σημείο της υπερβολής με τις αναληθείς ανακοινώσεις και δηλώσεις, όπως για παράδειγμα να πείσουν τον “Μορέα” να …ανοίξει υπό καταρρακτώδη βροχή το σταματημένο έργο του Περιμετρικού, προκειμένου να το επισκεφθεί ο Πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς.
Επίσης θέλοντας είτε για να ευχαριστήσουν επιχειρηματίες που αγωνιούσαν δικαίως για την πορεία του “Καλαμάτα-Ριζόμυλος” καθώς και να …ξεγελάσουν ψηφοφόρους πως ο δρόμος θα δώσει αξία στα χωράφια-οικόπεδα λόγω του δρόμου, …”διέψευδαν” τόσο τα δημοσιεύματα της farenews όσο και άλλων ΜΜΕ για τα άλλα έργα.
Ειδικότερα για το Καλαμάτα-Ριζόμυλος προκειμένου να “ευχαριστήσουν” τον επιχειρηματία Α. Κωνσταντακόπουλο αφού ο αείμνηστος πατέρας του, καπετάν Βασίλης είχε πληρώσει την μελέτη ως μια ακόμη προσφορά στη Μεσσηνία, τόνιζαν πως το έργο θα γίνει. Δεν δίσταζαν να κατηγορήσουν όσους κατέγραφαν την αλήθεια, πως είναι …εχθροί της ανάπτυξης. Ήταν βλέπετε εκλογές μπροστά τους και ήθελαν τους επιχειρηματίες …αρωγούς!
Το farenews είχε επισημάνει πως στο υπουργείο είχε εξεταστεί πρόταση για την κατασκευή του συγκεκριμένου δρόμου, με νέες (πρωτόγνωρες) μεθόδους που θα είχαν ελάχιστο κόστος για το Κράτος.
Σήμερα σας αποκαλύπτουμε πως μια τέτοια μέθοδος που είχε συζητηθεί στο υπουργείο είναι η ανάθεση κατασκευής τους έργου με κόστος του κατασκευαστή. Το Κράτος θα πληρώσει τα έξοδα της κατασκευής μέσω ενός είδους…ενοικίου διέλευσης των πολιτών, για κάποια χρόνια. Εξυπακούεται πως δεν θα υπάρχουν διόδια!
Αυτή η μέθοδος εφαρμόζεται σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες!
Θυμίζουμε το τι δήλωσε ο κ. Λαμπρόπουλος σχετικά με τα έργα αυτά.( Ολόκληρες οι δηλώσεις του υφυπουργού σε άλλες στήλες μας).
1.] Η πλήρης επανεκκίνηση του περιφερειακού της Καλαμάτας και του Λεύκτρο – Σπάρτη, θα γίνει αφού κυρωθεί στη Βουλή, εντός του Οκτωβρίου 2014, η τροποποίηση της σύμβασης παραχώρησης η οποία βρίσκεται ακόμη στο Ελεγκτικό Συνέδριο για έγκριση
2.] Ο δρόμος Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη έχει πολύ μεγάλο κόστος κατασκευής και απαλλοτριώσεων (ιδιαίτερα αν γίνει παραλιακά) και καταβάλλεται προσπάθεια να εκτελεσθεί και αυτός ως Δημόσιο έργο ενιαίο με αυτό του τμήματος Τσακώνα – Καλό Νερό, ενδεχομένως και με συμμετοχή ιδιωτικών κεφαλαίων .
Υπενθυμίζεται ότι το νέο ΕΣΠΑ έχει πολύ λίγα χρήματα για δρόμους , συγκριτικά με το προηγούμενο.