Σκάνδαλο με βουλγαρικές πινακίδες – Ιδρύουν εικονικές εταιρείες για να κυκλοφορούν με πολυτελή Ι.Χ.

autokinita-akrivaΑύ­ξη­ση της τά­ξης του 50% πα­ρα­τη­ρή­θη­κε μέ­σα στο 2013 στην ί­δρυ­ση ελ­λη­νι­κών ε­πι­χει­ρή­σε­ων στη Βουλ­γα­ρί­α.

Πιο συγ­κε­κρι­μέ­να σύμ­φω­να με την ε­φη­με­ρί­δα Τα Νέ­α το 2012 υ­πήρ­χαν 6000 ε­πι­χει­ρή­σεις ε­νώ το 2013 άγ­γι­ξαν τις 9000!

Η πιο πρό­σφα­τη έκ­θε­ση του Γρα­φεί­ου Εμ­πο­ρι­κών Υ­πο­θέ­σε­ων της πρε­σβεί­ας μας στη Σό­φια α­πο­κα­λύ­πτει πως οι ε­ται­ρεί­ες αυ­τές εί­ναι σε με­γά­λο βαθ­μό ει­κο­νι­κές και «ι­δρύ­θη­καν με μο­να­δι­κό σκο­πό την α­γο­ρά αυ­το­κι­νή­του και ό­χι α­πα­ραι­τή­τως τη με­τεγ­κα­τά­στα­ση της πα­ρα­γω­γι­κής τους δρα­στη­ρι­ό­τη­τας α­πό την Ελ­λά­δα».

Αυ­τό προ­κύ­πτει και α­πό στοι­χεί­α του βουλ­γα­ρι­κού υ­πουρ­γεί­ου Δι­και­ο­σύ­νης και τις αν­τί­στοι­χες εγ­γρα­φές στο εμ­πο­ρι­κό μη­τρώ­ο.

Στε­λέ­χη του ΣΔΟΕ, το­νί­ζουν πως σε ό­λη την Ελ­λά­δα συ­ναν­τά κα­νείς μον­τέ­λα πο­λυ­τε­λεί­ας με Βουλ­γα­ρι­κές πι­να­κί­δες.

Η πρα­κτι­κή της ί­δρυ­σης ει­κο­νι­κών ε­ται­ρει­ών ε­φαρ­μό­ζε­ται πλέ­ον και α­πό με­τα­φο­ρι­κές ε­ται­ρεί­ες, με α­πο­τέ­λε­σμα να έ­χουν γε­μί­σει οι ε­θνι­κές ο­δοί ντα­λί­κες και φορ­τη­γά με βουλ­γα­ρι­κές πι­να­κί­δες.

Αν και πολ­λές α­πό τις ε­ται­ρεί­ες που έ­χουν στη­θεί για να δι­ευ­κο­λύ­νουν την ί­δρυ­ση μιας ε­πι­χεί­ρη­σης στη Βουλ­γα­ρί­α εγ­γυ­ών­ται «ευ­έ­λι­κτες αλ­λά σε κά­θε πε­ρί­πτω­ση νό­μι­μες λύ­σεις», ό­πως ε­ξη­γούν στε­λέ­χη του ΣΔΟΕ, σε με­γά­λο βαθ­μό, τα πε­ρί­που 17.000-18.000 ΙΧ με πι­να­κί­δες Βουλ­γα­ρί­ας που ε­κτι­μούν ό­τι κυ­κλο­φο­ρού­σαν πέ­ρυ­σι στους ελ­λη­νι­κούς δρό­μους εί­ναι πα­ρά­νο­μα.

Σύμ­φω­να με τον νό­μο, προ­κει­μέ­νου να μπο­ρεί κά­ποι­ος να κυ­κλο­φο­ρεί στην Ελ­λά­δα με ΙΧ που φέ­ρει πι­να­κί­δες κυ­κλο­φο­ρί­ας άλ­λης χώ­ρας πρέ­πει να δι­α­μέ­νει του­λά­χι­στον έ­ξι μή­νες για ε­παγ­γελ­μα­τι­κούς ή οι­κο­γε­νεια­κούς λό­γους στη χώ­ρα αυ­τή.

Ε­κτός δη­λα­δή α­πό την προ­σκό­μι­ση του κα­τα­στα­τι­κού της ε­ται­ρεί­ας στη Βουλ­γα­ρί­α, τη βε­βαί­ω­ση των αρ­μο­δί­ων Αρ­χών για την κα­τα­χώ­ρι­σή της στα εμ­πο­ρι­κά μη­τρώ­α και ε­νός μι­σθω­τη­ρί­ου συμ­βο­λαί­ου του ε­παγ­γελ­μα­τι­κού χώ­ρου (τρί­α α­πό τα έγ­γρα­φα τα ο­ποί­α ο­φεί­λει να ε­πι­δεί­ξει ο ι­δι­ο­κτή­της ε­νός ΙΧ με βουλ­γα­ρι­κές πι­να­κί­δες), πρέ­πει να μπο­ρεί και να α­πο­δεί­ξει ό­τι ε­πί του­λά­χι­στον έ­ξι μή­νες κα­τοι­κεί ε­κεί.

Οι με­σά­ζον­τες

Το ΣΔΟΕ έ­χει κα­τα­γρά­ψει πε­ρί­που δέ­κα ε­ται­ρεί­ες, ό­λες με έ­δρα τη Βουλ­γα­ρί­α, οι ο­ποί­ες δι­α­φη­μί­ζουν ό­τι πα­ρέ­χουν λύ­σεις για να δι­ευ­κο­λύ­νουν τους πε­λά­τες τους να μει­ώ­σουν δρα­στι­κά τα έ­ξο­δά τους, ι­δρύ­ον­τας στην α­πέ­ναν­τι πλευ­ρά των συ­νό­ρων μια ε­πι­χεί­ρη­ση.

paraskhnio.gr