Αντίστροφα μετρά ο χρόνος για την ολοκλήρωση της παραχώρησης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων στη Fraport.
Η Διυπουργική Επιτροπή αφήνει σαφείς αιχμές για τις καθυστερήσεις στην προηγούμενη κυβέρνηση, επισημαίνοντας στην ανακοίνωσή της πως «οι διαδικασίες ήταν επίπονες και περίπλοκες λόγω των σημαντικών παραλείψεων που υπήρχαν κατά την υπογραφή της πρώτης σύμβασης από την κυβέρνηση Σαμαρά-Βενιζέλου το 2014».
Προσθέτει, πάντως, ότι: «Η κυβέρνηση κατέβαλλε προσπάθειες να υπάρξουν αλλαγές και κυρίως σε ό,τι αφορά τους όρους για τους εργαζομένους, τις αναγκαίες επενδύσεις για τη βελτίωση των 14 αεροδρομίων, τις ιατρικές υπηρεσίες, τη φύλαξη αλλά και την παρουσία πυροσβεστικής δύναμης. Τα πετύχαμε κι έτσι προχωράμε στην ολοκλήρωση της σύμβασης».
Η ανακοίνωση προκάλεσε την αντίδραση της ΝΔ: «Η κυβέρνηση κάνει σήμερα αυτά που κατήγγελλε χθες» επισημαίνει κάνοντας λόγο για «τεράστιες καθυστερήσεις που κοστίζουν πολύ βαριά στην οικονομία και στην κοινωνία. Οι ιδεοληψίες, οι εμμονές και το θέατρο που παίζουν πληρώνονται ακριβά από όλους τους Ελληνες». «Ευτυχώς, βελτιώσαμε τις απίθανες και χαριστικές συμβάσεις που η κυβέρνησή σας είχε υπογράψει και με ”υπερηφάνεια” ακόμη υποστηρίζει» σημείωσε σε νέα ανακοίνωσή του ο υπουργός Επικρατείας.
Υπενθυμίζεται πως για το σύνολο των έργων ανάπτυξης η Fraport Greece θα επενδύσει μέχρι το 2021 ποσό που φτάνει τα 357 εκατομμύρια ευρώ πλέον ΦΠΑ, με τις σχετικές συμβάσεις να έχουν ήδη υπογραφεί με την Intrakat. Η Fraport Greece έχει αναλάβει τη λειτουργία, αναβάθμιση και συντήρηση για περίοδο 40 ετών. Στο σύνολο της περιόδου παραχώρησης η Fraport θα πραγματοποιήσει επιπλέον έργα συντήρησης και αναβάθμισης στα αεροδρόμια, υλοποιώντας συνολικά επενδύσεις ύψους 1 δισ. ευρώ περίπου.
ΜΑΡΙΑ ΛΙΛΙΟΠΟΥΛΟΥ
ethnos.gr