Συγκέντρωση διαμαρτυρίας από εκπαιδευτικούς στη υπουργό Παιδείας

Με συγκέντρωση διαμαρτυρίας για τα προβλήματα στην παιδεία υποδέχθηκαν  εκπαιδευτικοί και γονείς την υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως, η οποία είχε το απόγευμα του Σαββάτου  είχε προγραμματισμένη συνάντηση με το Δ.Σ. του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Ν. Μεσσηνίας στα γραφεία του.   Μάλιστα εκπρόσωποι τους, πήγαν στα γραφεία του συλλόγου και ζήτησαν από την υπουργό να ακούσει τα αιτήματά τους, η οποία και δέχτηκε.

Εν τω μεταξύ στην τοποθέτηση του, κατά την συνάντηση, ο Αντιπρόεδρος Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Ν. Μεσσηνίας και Αιρετός Εκπρόσωπος στο Π.Υ.Σ.Π.Ε. Ν. Μεσσηνίας  με την ΠΡΟΣ ΘΕΣΗ – ΔΗΣ.ΣΥ Γιάννης Χριστόπουλος σημείωσε τα εξής:

Σας καλωσορίζουμε στα γραφεία των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Μεσσηνίας.

Εμείς οι εκπαιδευτικοί πιστεύουμε πως η Παιδεία αποτελεί εθνική υπόθεση για αυτό σήμερα είμαστε εδώ να σας εκθέσουμε, τις θέσεις μας , τη γνώμη μας, την αγωνία μας πως το δημόσιο σχολείο μπορεί να εξελιχθεί σε χώρο που οι μαθητές, τα παιδιά μας,  θα έρχονται  και θα  φεύγουν χαρούμενα.

Θεωρούμε πως η  εκπαίδευση πέρα από τη τυπική διαδικασία μάθησης οφείλει να διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο  στην αναζήτηση στοιχείων που  ενδιαφέρουν τους μαθητές, που ικανοποιούν την περιέργεια τους, που προάγουν την καινοτομία, που καθιστούν το σχολείο ελκυστικό, ανοιχτό στην κοινωνία.

Η κάθε σχολική μονάδα να  αναλαμβάνει πρωτοβουλίες εξωστρέφειας,  προωθεί τη συνεργασία, διαμορφώνει καλές πρακτικές,  επιδιώκει  αμφίδρομες δράσεις με στόχο την αλληλεπίδραση με Σχολεία της Ευρώπης, με Πανεπιστημιακά Ιδρύματα, με  κρατικούς και κοινωνικούς φορείς, με προσωπικότητες των γραμμάτων, της τέχνης,  με την τοπική μας  κοινωνία, με τη γειτονιάς μας.

Η πολιτεία οφείλει να παρέχει τις καλύτερες προϋποθέσεις στην επίτευξή  των παραπάνω στόχων.

Δυστυχώς όμως κυρία Υπουργέ, διαχρονικά,  γινόμαστε θεατές πολιτικών ΄΄ράβε –ξήλωνε ΄΄  .

Η ανάγκη συγκρότησης ενός συνολικού εθνικού σχεδίου  για την αναβάθμιση της εκπαίδευσης  και των εκπαιδευτικών είναι επιβεβλημένη.

Αγωνιστήκαμε για την αναβάθμιση των σπουδών μας για την ίδρυση και λειτουργία των Π.Τ. για να μας παρέχουν πανεπιστημιακή μόρφωση και παιδαγωγική επάρκεια.

Ήρθατε εσείς με την αναγνώριση των κολεγίων και επιβραβεύεται  την ήσσονα προσπάθεια. Είναι δυνατόν οι απόφοιτοι των κολεγίων να έχουν τα ίδια δικαιώματα με τους πτυχιούχους των Α.Π.Τ. ?

Μπορούμε να μιλάμε για αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης?

Αγωνιστήκαμε για την καθιέρωση του θεσμού του Σχολικού Συμβούλου που θα είναι δίπλα στον εκπαιδευτικό αρωγός στην καθημερινή του προσπάθεια,  ήρθε η προηγούμενη κυβέρνηση και τον κατήργησε, θέσπισε μια ακατανόητη δομή, μακριά από τις ανάγκες των εκπαιδευτικών .

Ζητάμε Επιμόρφωση προκειμένου να ανταπεξέλθουμε στις απαιτήσεις της εποχής μας, προηγούμενη κυβερνηση κατήργησε τη μοναδική δομή επιμόρφωσης,  τα Π.Ε. Κ.,  και εσείς τώρα μας κουνάτε απειλητικά την Αξιολόγηση!

Ζητάμε διορισμούς, για την κάλυψη όλων των κενών,  γιατί δεν είναι δυνατόν να υπάρχουν 22.500 αναπληρωτές στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Αναπληρωτής εκπαιδευτικός σημαίνει καλύπτω μια έκτακτη ανάγκη και όχι  κενά πάγια για πάνω από 12 χρόνια!

Σας ρωτάμε ευθέως θα γίνουν φέτος διορισμοί στη Γενική Εκπαίδευση ?

Υπάρχει σχετική δέσμευση – πρόβλεψη στον προϋπολογισμό?

Πότε προβλέπεται να διαμορφωθούν οι πίνακες?

Για την επόμενη σχολική χρονιά ποιοι πίνακες θα ισχύσουν για τους αναπληρωτές? Οι νέοι? Που από ότι φαίνεται θα διαμορφωθούν μετά τον Σεπτέμβριο ή θα επανέλθετε πάλι στους παλιούς με όλα τα συνακόλουθα?
Οι διορισμοί στην Ειδική Αγωγή έχουν καταντήσει ΄΄Γεφύρι της Άρτας΄΄ θα γίνονταν τον Νοέμβριο…, μετά αρχές 2020….μετά Μάρτιο. Υπάρχει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα διορισμού των εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής?

Αύξηση της δαπάνης για την αντιμετώπιση των λειτουργικών εξόδων. Είναι απαράδεκτο πως τα σχολεία λειτουργούν από προσφορές γονέων και  ιδιωτών.  Με πρόσφατη εγκύκλιο αντιμετώπισης της γρίπης, ζητάτε μια σειρά μέτρων χωρίς χρηματοδότηση  και χωρις καθαρίστριες.

 ΜισθολογικάΣυνταξιοδοτικά: Ζητάμε να ζούμε με αξιοπρέπεια από το μισθό μας. Να καταργηθούν οι ρυθμίσεις που θέλουν τον εκπαιδευτικό στην τάξη 65 και 67 ετών.

Σύγχρονες δομές  εκπαίδευσης – Αξιοκρατία και διαφάνεια στη επιλογή στελεχών εκπαίδευσης.

Αναμόρφωση του περιεχομένου σπουδών που  να ανταποκρίνεται στη σύγχρονή εποχή, με βιβλία που θα προκαλούν το ενδιαφέρον των μαθητών. Σύνδεση νηπιαγωγείου –  δημοτικού – γυμνασίου.

Θέσπιση οργανικών θέσεων ειδικοτήτων στα δημοτικά σχολεία.

Υποχρεωτική Δίχρονη Προσχολική Αγωγή  – Μείωση αναλογίας εκπαιδευτικού – μαθητών

Εξοπλισμό όλων των σχολείων με εποπτικά υλικά ( η/υ, δια δραστικούς πίνακες, μουσικά όργανα , όργανα φυσικής κ.λ.π.)

Αναδιοργάνωση ολοήμερου-  καθιέρωση υπεύθυνου

Καθαρίστριες, μόνιμες, σε όλη τη διάρκεια λειτουργείας  των σχολείων

ΤΟΠΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ

Κτηριακό  ( 5ο-17ο– Δ.Σ. 4ο νηπ)

Αύξηση Λειτουργικών  εξόδων

Συντήρηση σχολικών κτιρίων

Εκπαίδευση τσιγγανοπαίδων

Συνεχείς αλλαγές εκπαιδευτικών στα σχολεία της περιφέρειας”

 

 

.