Συνάντηση του Θ. Πετράκου με τον Πρόεδρο του ΟΣΕ Παν. Θεοφανόπουλο

treno1Ο βου­λευ­τής του ΣΥ­ΡΙ­ΖΑ Μεσ­ση­νί­ας Θα­νά­σης Πε­τρά­κος, συ­ναν­τή­θη­κε χθες με τον πρό­ε­δρο του Ο­ΣΕ Πα­να­γι­ώ­τη Θε­ο­φα­νό­που­λο. Στη συ­ζή­τη­ση α­να­πτύ­χθη­καν και α­πό τις 2 πλευ­ρές οι α­πό­ψεις για το σι­δη­ρο­δρο­μι­κό δί­κτυ­ο της Πε­λο­πον­νή­σου.

Πιο συγ­κε­κρι­μέ­να, ο Θα­νά­σης Πε­τρά­κος έ­θε­σε το ζή­τη­μα της α­νάγ­κης ά­με­σης ε­πα­να­λει­τουρ­γί­ας του προ­α­στια­κού σι­δη­ρο­δρό­μου της Κα­λα­μά­τας (Κα­λα­μά­τα-Με­λι­γα­λάς-Ζευ­γο­λα­τιό-Δι­α­βο­λί­τσι-Κυ­πα­ρισ­σί­α και Κα­λα­μά­τα-Μεσ­σή­νη), την ε­πα­να­λει­τουρ­γί­α της γραμ­μής Κα­λα­μά­τα- ΤΕΙ Κα­λα­μά­τας και τη λει­τουρ­γί­α της, α­πα­ρά­μιλ­λης ο­μορ­φιάς, γραμ­μής Άρ­γους-Κα­λα­μά­τας, για την ο­ποί­α υ­πάρ­χει τε­ρά­στιο του­ρι­στι­κό εν­δι­α­φέ­ρον, τό­σο α­πό την Ευ­ρώ­πη ό­σο και α­πό ο­λό­κλη­ρο τον κό­σμο. Έ­θε­σε ε­πί­σης το θέ­μα της ε­πα­να­λει­τουρ­γί­ας της με­τρι­κής κλα­σι­κής σι­δη­ρο­δρο­μι­κής γραμ­μής της Πε­λο­πον­νή­σου (Κα­λα­μά­τα-Πά­τρα και Κα­λα­μά­τα-Α­θή­να).

Ο κ. Θε­ο­φα­νό­που­λος δι­ευ­κρί­νι­σε ό­τι η ε­πα­να­λει­τουρ­γί­α του δι­κτύ­ου της Πε­λο­πον­νή­σου εί­ναι πρα­κτι­κά α­δύ­να­τη λό­γω του αν­τα­γω­νι­σμού με τον ο­δι­κό ά­ξο­να του Μο­ρέ­α. Γνω­στο­ποί­η­σε ω­στό­σο στον βου­λευ­τή του ΣΥ­ΡΙ­ΖΑ ό­τι στα ά­με­σα σχέ­δια του Ο­ΣΕ εί­ναι η εκ­πό­νη­ση με­λε­τών για το προ­α­στια­κό δί­κτυ­ο της Κα­λα­μά­τας, με στό­χο να έ­χει ο­λο­κλη­ρω­θεί τον Ο­κτώ­βριο, για τη λει­τουρ­γί­α της γραμ­μής Κο­ρίν­θου-Ναυ­πλί­ου στο υ­πάρ­χον δί­κτυ­ο, η ο­ποί­α θα συν­δέ­ε­ται με τον προ­α­στια­κό, ε­νώ στα σχέ­δια βρί­σκε­ται και η εκ­πό­νη­ση με­λέ­της κα­νο­νι­κο­ποί­η­σης της γραμ­μής Πά­τρα-Πύρ­γος-Κα­λα­μά­τα α­πό την ΕΡ­ΓΟ­ΣΕ, που α­να­μέ­νε­ται να ο­λο­κλη­ρω­θεί μέ­σα στο 2015.

Ο βου­λευ­τής Μεσ­ση­νί­ας του ΣΥ­ΡΙ­ΖΑ τό­νι­σε ό­τι, η «σα­λα­μο­ποί­η­ση» που έ­χει ε­πι­βλη­θεί στον Ο­ΣΕ, με τη δι­ά­σπα­σή του, α­πο­τε­λεί τρο­χο­πέ­δη για την α­νά­πτυ­ξη και την ε­πω­φε­λή για το κοι­νό λει­τουρ­γί­α του σι­δη­ρο­δρο­μι­κού δι­κτύ­ου, τη στιγ­μή μά­λι­στα που σε ο­λό­κλη­ρο τον κό­σμο η ε­πι­κρα­τού­σα τά­ση εί­ναι οι αν­τί­στοι­χες ε­ται­ρί­ες να συ­νε­νώ­νον­ται και ό­χι να δι­α­σπών­ται.

Υ­πο­γράμ­μι­σε μά­λι­στα ό­τι οι ε­φαρ­μο­ζό­με­νες νε­ο­φι­λε­λεύ­θε­ρες πο­λι­τι­κές πε­ρι­λαμ­βά­νουν και το ξε­πού­λη­μα του σι­δη­ρο­δρο­μι­κού δι­κτύ­ου της χώ­ρας και την πώ­λη­ση των πιο κερ­δο­φό­ρων τμη­μά­των του σε ι­δι­ώ­τες και υ­πάρ­χει κίν­δυ­νος να ση­μά­νουν το ο­ρι­στι­κό τέ­λος του σι­δη­ρο­δρο­μι­κού δι­κτύ­ου στη χώ­ρα μας.

Ο κ. Πε­τρά­κος προ­τί­θε­ται να θέ­σει τα ζη­τή­μα­τα αυ­τά και στον Υ­πουρ­γό Υ­πο­δο­μών, Με­τα­φο­ρών και Δι­κτύ­ων, σε συ­νάν­τη­σή τους που εί­ναι προ­γραμ­μα­τι­σμέ­νη για την ε­πό­με­νη ε­βδο­μά­δα.