Την ερχόμενη Τρίτη δημοπρατείται εκ νέου το πρώτο τμήμα, από τα συνολικά οκτώ, για την μετατροπή της Πατρών – Πύργου σε κλειστό αυτοκινητόδρομο.
Σύμφωνα με απόφαση του υπουργείου Υποδομών η δημοπράτηση του τμήματος Δουναίικα-Πύργος μήκος 8.145 μέτρων με κόστος 67,2εκ.ευρώ (ποσό με ΦΠΑ) μετατέθηκε στις 22 Μαρτίου λόγω της απεργίας των εργοληπτικών οργανώσεων, η οποία όμως συνεχίζεται και ως εκ τούτου το πιθανότερο σενάριο είναι να μην διεξαχθεί ούτε ο διαγωνισμός της Τρίτης.
Όποτε όμως κι αν αυτός διενεργηθεί θα αποτελέσει βαρόμετρο για τη συμμετοχή των μεγάλων τεχνικών εταιρειών της χώρας, καθώς είναι η πρώτη δημοπράτηση μεγάλου έργου για την τρέχουσα χρονιά εν μέσω μίας δύσκολης συγκυρίας και ενώ η παραγωγή νέων έργων είναι σημαντικά μειωμένη.
Η διάρκεια υλοποίησης των έργων ορίστηκε σε 42 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης. Υπολογιστικά αν το έργο ξεκινήσει το Φθινόπωρο του 2016 τότε το έργο θα ολοκληρωθεί στο πρώτο τρίμηνο του 2020.
Η χρηματοδότηση του έργου σύμφωνα με τις εξαγγελίες που έχουν γίνει θα γίνει από το νέο ΕΣΠΑ και συγκεκριμένα μέσω του προγράμματος ΥΜΕ-ΠΕΡΑΑ. Στο ποσό υπάρχει και η προαίρεση επιπλέον 3,4εκ.ευρώ για την ανακατασκευή του οδοστρώματος του τμήματος Πύργος – Αρχαία Ολυμπία μήκους 8χλμ.
Επόμενη δημοπράτηση στο τμήμα Αμαλιάδα-Πύργος στις 19 Απριλίου. Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες μέχρι το φθινόπωρο θα έχουν διεξαχθεί όλες οι δημοπρατήσεις του Πύργος-Πάτρα και ο στόχο είναι η σταδιακή ολοκλήρωση των έργων από το 2020.