Υπεγράφη η σύμβαση για την προμήθεια και εγκατάσταση 27 «έξυπνων στάσεων» στην Καλαμάτα

Ολοκληρώθηκε η διαγωνιστική διαδικασία και υπεγράφη σήμερα, Δευτέρα 7 Ιουνίου 2021, από τον Δήμαρχο Θανάση Βασιλόπουλο η σύμβαση για την υλοποίηση του έργου «Προμήθεια εξοπλισμού, κατασκευή, μεταφορά και τοποθέτηση στεγάστρων, για την δημιουργία ή και αναβάθμιση των στάσεων, για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού του Δήμου Καλαμάτας», προϋπολογισμού μελέτης 125.736,00€ με Φ.Π.Α. Ανάδοχος είναι η εταιρεία «ΧΥΤΗΡΙΑ ΤΣΙΝΤΖΑ URBAN INNOVATIONS ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ». Το έργο θα υλοποιηθεί στο πλαίσιο της Πρόσκλησης V του Προγράμματος «ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ II», προβλέπει την προμήθεια και εγκατάσταση 27 στεγάστρων στάσεων, για την εξυπηρέτηση των επιβατών των αστικών λεωφορείων του Δήμου Καλαμάτας, με σκοπό την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών, την ασφαλή μετακίνηση και την προστασία των επιβατών από τις εκάστοτε επικρατούσες καιρικές συνθήκες.

Τα στέγαστρα χωρίζονται σε τρεις κατηγορίες, σύμφωνα με τα όσα περιγράφονται στην 108/2019 μελέτη της Δ.Τ.Υ. του Δήμου Καλαμάτας και περιλαμβάνουν μικρό φωτοβολταϊκό, είναι ενεργειακά αυτόνομες, διαθέτουν φωτισμό led, παρέχουν δυνατότητα φόρτισης smart συσκευών, έχουν ηλεκτρονική πινακίδα μεταβλητών μηνυμάτων led, ασύρματο εξοπλισμό δικτύου wi-fi, κ.λπ.

Ακολουθεί πίνακας με τα σημεία όπου θα τοποθετηθούν τα νέα στέγαστρα:

pin stegastra1

Συγκεκριμένα, ο Ανάδοχος θα προμηθεύσει, θα μεταφέρει και θα τοποθετήσει τα παρακάτω τύπου στέγαστρα στάσεων:

Στέγαστρο Τύπου Α

  • Είναι τα στέγαστρα με πλάτος από 1,20μ. και άνω και μήκος 4,00 μ. και ωφέλιμου ύψους τουλάχιστον 2,20 μ. (κατώτερο μέρος οροφής) και τοποθετούνται σε πεζοδρόμια πλάτους από 2,70 μ. και άνω. Οι πιο πάνω διαστάσεις υπολογίζονται από την τελειωμένη επιφάνεια του πεζοδρομίου. Η οπίσθια όψη (πλάτη) του στεγάστρου θα πρέπει να είναι κλειστή από διαφανές πολυκαρβονικό, αντιβανδαλιστικό, άθραυστο πλαίσιο, παρέχοντας προστασία στο επιβατικό κοινό από τις καιρικές συνθήκες και να υπάρχει ελεύθερη δίοδος διαφυγής πλάτους τουλάχιστον 1,00 μ. Το αριστερό (όπως παρατηρείται από τον δρόμο) κάθετο προς την γραμμή του πεζοδρομίου τμήμα θα είναι πλήρως καλυμμένο από πλαίσιο.
  • Το στέγαστρο θα διαθέτει σταθερό παγκάκι τουλάχιστον τριών θέσεων.
  • Θα πρέπει να υπάρχει διαφημιστικό πάνελ, στην αριστερή κάθετη προς το οδόστρωμα επιφάνεια.
  • Σε κάθε στέγαστρο θα πρέπει να τοποθετηθεί κάδος απορριμμάτων με καπάκι, σε μέρος που να μην εμποδίζει τους επιβάτες ή τους διερχόμενους πεζούς.
  • Σε ένα από τα πλευρικά στοιχεία του στεγάστρου, με εξαίρεση πίσω από το κάθισμα θα ενσωματώνεται φωτιζόμενος πίνακας ανακοινώσεων διαστάσεων τουλάχιστον 70cmx100cm, όπου θα μπορεί να αναρτηθεί χάρτης της διαδρομής και πληροφοριακό υλικό σχετικά με την συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση, το πρόγραμμα δρομολογίων, τα κόμιστρα, τα γενικά χαρακτηριστικά του συστήματος αστικής συγκοινωνίας, θα πρέπει να είναι από ανθεκτικό και αντιβανδαλιστικό υλικό, να επιτρέπει την εύκολη ανάγνωση των πληροφοριών καθώς και την εύκολη αντικατάσταση του πληροφοριακού υλικού, να είναι στεγανό και να μην επιτρέπει την συγκέντρωση υγρασίας.
  • Σε όλα τα παράθυρα που σχηματίζουν τα υποστυλώματα και οι οριζόντιες διατομές (πλαϊνά τμήματα στάσεων) να τοποθετηθούν πολυκαρβονικά φύλλα πάχους τουλάχιστον 4mm.
  • Όλες οι ενώσεις των διατομών/προφίλ του στεγάστρου πρέπει να πραγματοποιούνται με ανοξείδωτα μεταλλικά εξαρτήματα πάχους τουλάχιστον 4mm και ανοξείδωτους κοχλίες.
  • Το κάθε στέγαστρο, θα πρέπει να διαθέτει 2 θύρες USB για φόρτιση smart συσκευών.
  • Το κάθε στέγαστρο, θα πρέπει να διαθέτει ηλεκτρονικό κύκλωμα επαρκή φωτισμού τεχνολογίας Led και θα πρέπει να εξασφαλιστεί πλήρως η προστασία της ηλεκτρολογικής εγκατάστασης καθώς και η προστασία των επιβατών από το ρεύμα. Να κατατεθεί σχέδιο της ηλεκτρολογικής εγκατάστασης.
  • Το κάθε στέγαστρο θα πρέπει να διαθέτει ενεργειακή αυτονομία επαρκή για την λειτουργία του φωτισμού και της φόρτισης των smart συσκευών. Να κατατεθεί μελέτη για την επάρκεια της ενεργειακής αυτονομίας.
  • Το κάθε στέγαστρο θα πρέπει να διαθέτει ενεργειακά αυτόνομο Φ/Β και να έχει τη δυνατότητα ηλεκτρολογικής σύνδεσης τόσο στο Φ/Β όσο και εναλλακτικά σε συνεχές ρεύμα (πίλαρ).
  • Το κάθε στέγαστρο θα πρέπει να διαθέτει ηλεκτρονική πινακίδα, τεχνολογίας Led, μεταβαλλόμενων μηνυμάτων για την ενημέρωση του επιβατικού κοινού.
  • Το κάθε στέγαστρο θα πρέπει να διαθέτει ασύρματο εξοπλισμό δικτύου Wi-Fi.
  • Στο κάθε στέγαστρο θα πρέπει να γίνεται πάκτωση του σκελετού του στεγάστρου σε ειδική έδραση με κατάλληλη εξυγίανση του εδάφους και σε βάθος τουλάχιστον 50 εκατοστών.
  • Το κάθε στέγαστρο θα πρέπει να διαθέτει στατική μελέτη για την στατική επάρκειά του, η οποία πρέπει να κατατεθεί στα έγγραφα του διαγωνισμού.
  • Το κάθε στέγαστρο θα πρέπει να διαθέτει έγκριση τύπου από τον ΟΑΣΑ, η οποία πρέπει να κατατεθεί στα έγγραφα του διαγωνισμού.

Στέγαστρο Τύπου Β

  • Είναι τα στέγαστρα με πλάτος από 1,00μ. έως 1,19μ. και μήκος 4,00μ. και ωφέλιμου ύψους τουλάχιστον 2,20 μ. (κατώτερο μέρος οροφής) και τοποθετούνται σε πεζοδρόμια πλάτους από 1,80μ. έως 2,69μ. Οι πιο πάνω διαστάσεις υπολογίζονται από την τελειωμένη επιφάνεια του πεζοδρομίου. Δύναται να υπάρχει μόνο οπίσθια όψη (πλάτη) πλήρως κλειστή από διαφανές πλαίσιο. Αριστερά και δεξιά το στέγαστρο θα είναι τελείως ανοικτό (για την ελεύθερη διακίνηση των πεζών). Η πλάτη του στεγάστρου θα πρέπει να είναι κλειστή από διαφανές πολυκαρβονικό πλαίσιο, με μασίφ φύλλο 4 mm, παρέχοντας προστασία στο επιβατικό κοινό από τις καιρικές συνθήκες. Ο τύπος αυτός μπορεί να εξοπλιστεί μόνο με ανακλινόμενο κάθισμα τουλάχιστον τριών θέσεων.
  • Σε κάθε στέγαστρο θα πρέπει να τοποθετηθεί κάδος απορριμμάτων με καπάκι, σε μέρος που να μην εμποδίζει τους επιβάτες ή τους διερχόμενους πεζούς.
  • Σε ένα από τα στοιχεία της πλάτης του στεγάστρου, θα ενσωματώνεται φωτιζόμενος πίνακας ανακοινώσεων διαστάσεων τουλάχιστον 70cmx100cm, όπου θα μπορεί να αναρτηθεί χάρτης της διαδρομής και πληροφοριακό υλικό σχετικά με την συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση, το πρόγραμμα δρομολογίων, τα κόμιστρα, τα γενικά χαρακτηριστικά του συστήματος αστικής συγκοινωνίας, θα πρέπει να είναι από ανθεκτικό και αντιβανδαλιστικό υλικό, να επιτρέπει την εύκολη ανάγνωση των πληροφοριών καθώς και την εύκολη αντικατάσταση του πληροφοριακού υλικού, να είναι στεγανό και να μην επιτρέπει την συγκέντρωση υγρασίας.
  • Σε όλα τα παράθυρα που σχηματίζουν τα υποστυλώματα να τοποθετηθούν πολυκαρβονικά φύλλα πάχους τουλάχιστον 4mm.
  • Όλες οι ενώσεις των διατομών/προφίλ του στεγάστρου πρέπει να πραγματοποιούνται με ανοξείδωτα μεταλλικά εξαρτήματα πάχους τουλάχιστον 4mm και ανοξείδωτους κοχλίες.
  • Το κάθε στέγαστρο, θα πρέπει να διαθέτει 2 θύρες USB για φόρτιση smart συσκευών.
  • Το κάθε στέγαστρο, θα πρέπει να διαθέτει ηλεκτρονικό κύκλωμα με επαρκή φωτισμό τεχνολογίας Led και θα πρέπει να εξασφαλιστεί πλήρως η προστασία της ηλεκτρολογικής εγκατάστασης καθώς και η προστασία των επιβατών από το ρεύμα. Να κατατεθεί σχέδιο της ηλεκτρολογικής εγκατάστασης.
  • Το κάθε στέγαστρο, θα πρέπει να διαθέτει ενεργειακή αυτονομία επαρκή για την λειτουργία του φωτισμού και της φόρτισης των smart συσκευών. Να κατατεθεί μελέτη για την επάρκεια της ενεργειακής αυτονομίας.
  • Το κάθε στέγαστρο θα πρέπει να διαθέτει ενεργειακά αυτόνομο Φ/Β και να έχει τη δυνατότητα ηλεκτρολογικής σύνδεσης τόσο στο Φ/Β όσο και εναλλακτικά σε συνεχές ρεύμα (πίλαρ).
  • Το κάθε στέγαστρο θα πρέπει να διαθέτει ηλεκτρονική πινακίδα, τεχνολογίας Led, μεταβαλλόμενων μηνυμάτων για την ενημέρωση του επιβατικού κοινού.
  • Το κάθε στέγαστρο θα πρέπει να διαθέτει ασύρματο εξοπλισμό δικτύου Wi-Fi.
  • Στο κάθε στέγαστρο θα πρέπει να γίνεται πάκτωση του σκελετού του στεγάστρου σε ειδική έδραση με κατάλληλη εξυγίανση του εδάφους και σε βάθος τουλάχιστον 50 εκατοστά.
  • Το κάθε στέγαστρο θα πρέπει να διαθέτει στατική μελέτη για την στατική επάρκειά του, η οποία πρέπει να κατατεθεί στα έγγραφα του διαγωνισμού.
  • Το κάθε στέγαστρο θα πρέπει να διαθέτει έγκριση τύπου από τον ΟΑΣΑ, η οποία πρέπει να κατατεθεί στα έγγραφα του διαγωνισμού.

Στέγαστρο Τύπου Γ

  • Είναι τα στέγαστρα με πλάτος από 1,00μ. έως 1,19μ και μήκος 4,00μ. και ωφέλιμου ύψους τουλάχιστον 2,20 μ. (κατώτερο μέρος οροφής) και τοποθετούνται σε πεζοδρόμια πλάτους από 1,60μ. έως 1,79μ. Οι πιο πάνω διαστάσεις υπολογίζονται από την τελειωμένη επιφάνεια του πεζοδρομίου. Στον τύπο αυτό των στεγάστρων δεν τοποθετείται οπίσθια όψη (πλάτη) ούτε αριστερό και δεξιό τμήμα (θα είναι τελείως ανοικτά για την ελεύθερη διακίνηση των πεζών). Στον τύπο αυτό απαγορεύεται η τοποθέτηση οποιουδήποτε καθίσματος.
  • Σε κάθε στέγαστρο θα πρέπει να τοποθετηθεί κάδος απορριμμάτων με καπάκι, σε μέρος που να μην εμποδίζει τους επιβάτες ή τους διερχόμενους πεζούς.
  • Όλες οι ενώσεις των διατομών/προφίλ του στεγάστρου πρέπει να πραγματοποιούνται με ανοξείδωτα μεταλλικά εξαρτήματα πάχους τουλάχιστον 4mm και ανοξείδωτους κοχλίες.
  • Το κάθε στέγαστρο θα πρέπει να διαθέτει 2 θύρες USB για φόρτιση smart συσκευών.
  • Το κάθε στέγαστρο θα πρέπει να διαθέτει ηλεκτρονικό κύκλωμα επαρκή φωτισμού τεχνολογίας Led και θα πρέπει να εξασφαλιστεί πλήρως η προστασία της ηλεκτρολογικής εγκατάστασης καθώς και η προστασία των επιβατών από το ρεύμα. Να κατατεθεί σχέδιο της ηλεκτρολογικής εγκατάστασης.
  • Το κάθε στέγαστρο θα πρέπει να διαθέτει ενεργειακή αυτονομία επαρκή για την λειτουργία του φωτισμού και της φόρτισης των smart συσκευών. Να κατατεθεί μελέτη για την επάρκεια της ενεργειακής αυτονομίας.
  • Το κάθε στέγαστρο θα πρέπει να διαθέτει ενεργειακά αυτόνομο Φ/Β και να έχει τη δυνατότητα ηλεκτρολογικής σύνδεσης τόσο στο Φ/Β όσο και εναλλακτικά σε συνεχές ρεύμα (πίλαρ).
  • Το κάθε στέγαστρο θα πρέπει να διαθέτει ηλεκτρονική πινακίδα, τεχνολογίας Led, μεταβαλλόμενων μηνυμάτων για την ενημέρωση του επιβατικού κοινού.
  • Το κάθε στέγαστρο θα πρέπει να διαθέτει ασύρματο εξοπλισμό δικτύου Wi-Fi.
  • Στο κάθε στέγαστρο θα πρέπει να γίνεται πάκτωση του σκελετού του στεγάστρου σε ειδική έδραση με κατάλληλη εξυγίανση του εδάφους και σε βάθος τουλάχιστον 50 εκατοστά.
  • Το κάθε στέγαστρο θα πρέπει να διαθέτει στατική μελέτη για την στατική επάρκειά του, η οποία πρέπει να κατατεθεί στα έγγραφα του διαγωνισμού.
  • Το κάθε στέγαστρο θα πρέπει να διαθέτει έγκριση τύπου από τον ΟΑΣΑ, η οποία πρέπει να κατατεθεί στα έγγραφα του διαγωνισμού.