Ψηφιακή υπογραφή για τα μέλη του ΕΒΕΑ

Τη δυνατότητα να αποκτήσουν ψηφιακή υπογραφή έχουν εδώ και δύο εβδομάδες οι επιχειρήσεις μέλη του ΕΒΕΑ.

eveaΠρόκειται για μια σύγχρονη και ιδιαίτερα ανταγωνιστική λύση, η οποία προσφέρει ένα εύχρηστο, γρήγορο και απόλυτα ασφαλή τρόπο διαχείρισης των συναλλαγών των επιχειρήσεων. Ένα τεχνικά άρτιο και αξιόπιστο εργαλείο, που μπορεί να εξοικονομήσει πολύτιμο χρόνο και χρήμα στην καθημερινότητά τους.

Η ψηφιακή υπογραφή εξασφαλίζει την εγκυρότητα ενός ηλεκτρονικού εγγράφου, δηλαδή προστατεύει την αυθεντικότητα και την ακεραιότητά του. Οποιαδήποτε αλλαγή στο ηλεκτρονικό έγγραφο μετά την υπογραφή, την ακυρώνει, προστατεύοντάς το από αλλοίωση ή και πλαστογραφία

Το βασικό πλεονέκτημα της απομακρυσμένης ψηφιακής υπογραφής είναι πως μπορεί να δημιουργηθεί με τη χρήση φορητών συσκευών (tablet, smartphones, ipad, iphone) χωρίς τη διαρκή φύλαξη π.χ. μιας συσκευής USB όπου συνήθως αποθηκεύονται τα κλειδιά κρυπτογράφησης. Επιπλέον, η απομακρυσμένη ψηφιακή υπογραφή βρίσκεται υπό την εποπτεία του παρόχου υπηρεσιών πιστοποίησης, ο οποίος είναι υπεύθυνος για την ασφαλή λειτουργία της. Ακόμη, η ψηφιακή υπογραφή έχει νομική ισχύ ισοδύναμη με την ιδιόχειρη υπογραφή. Ενώ, ψηφιακή υπογραφή βασιζόμενη σε αναγνωρισμένο πιστοποιητικό που έχει εκδοθεί σε ένα κράτος μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης αναγνωρίζεται ως τέτοια σε όλα τα άλλα κράτη μέλη.

Η έκδοση της ψηφιακής υπογραφής γίνεται με τέσσερα απλά βήματα:

  1. Δημιουργία προσωπικού λογαριασμού στην Εθνική Πύλη Δημόσιας Διοίκησης Ermis(www.ermis.gov.gr) χρησιμοποιώντας τους κωδικούς TAXISnet και ηλεκτρονική επιλογή έκδοσης ψηφιακών πιστοποιητικών.
  2. Μετάβαση στο ΕΒΕΑ, για την υποβολή Αίτησης – Υπεύθυνης  Δήλωσης για την έκδοση ψηφιακών πιστοποιητικών και την έγκριση του αιτήματος.
  3. Έκδοση ψηφιακών πιστοποιητικών από ηλεκτρονικό υπολογιστή μέσω της πύλης Ermis.
  4. Χρήση απομακρυσμένης ψηφιακής υπογραφής από οποιαδήποτε συσκευή τελικού χρήστη (smartphone, tablet, ipad, laptop, desktop).

Η διάρκεια των ψηφιακών πιστοποιητικών και της υπηρεσίας/άδειας χρήσης της Ασφαλούς Διάταξης Υπογραφής θα είναι 5 έτη και το συνολικό κόστος θα ανέρχεται στο ποσό των 80 ευρώ, πλέον Φ.Π.Α. 24%.

Για την υποστήριξη των ενδιαφερομένων επιχειρήσεων – μελών μας στην ενεργοποίηση της Ψηφιακής Υπογραφής τους, το ΕΒΕΑ έχει δημιουργήσει ειδική «Ψηφιακή Γωνιά» (DIGITAL CORNER) στο Επιμελητήριο με εκπαιδευμένο προσωπικό που θα συνδράμει την κάθε επιχείρηση-μέλος μας στην απόκτηση και χρήση της άυλης ψηφιακής υπογραφής.

bankwars.gr