Φορτσάκης: Να συζητηθεί η “πρόταση Τριανταφυλλίδη” για τα δίδακτρα

Την πεποίθησή του ότι η πρόταση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξανδρου Τριανταφυλλίδη για δίδακτρα στα δημόσια σχολεία, πρέπει να ληφθεί υπόψη και να συζητηθεί, εξέφρασε ο υπεύθυνος του Τομέα Παιδείας της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Επικρατείας της ΝΔ, Θόδωρος Φορτσάκης.

fortsakis«Είναι μια πρόταση που θα πρέπει να συζητηθεί διότι υπάρχουν πάρα πολλές οικογένειες ελληνικές οι οποίες πληρώνουν τεράστια ποσά σε φορείς οι οποίοι βρίσκονται έξω από τη δημόσια παιδεία», είπε ο κ. Φορτσάκης, μιλώντας στην εκπομπή “Καθημερινά”, με τους Νικόλ Καζαντζίδου και Χρήστο Μάτη, στο “Πρακτορείο 104,9 FM”.

Όπως υπογράμμισε, από τη στιγμή που η παραπαιδεία είναι ένα φαινόμενο δεδομένο, θα πρέπει να βρεθεί τρόπος να ενταχθεί στην κανονική δημόσια παιδεία, με βασικό στόχο τη δημιουργία ολοήμερων σχολείων.

«Να μπορούσε να υπάρχει μια συνεργασία ανάμεσα στα δημόσια σχολεία και ιδιωτικούς φορείς με προσφορά συγκεκριμένων επιλογών τις οποίες δεν μπορεί να προσφέρει το δημόσιο σχολείο» είπε ο κ. Φορτσάκης, προσθέτοντας ότι θα είναι λογικό ότι πρέπει να υπάρχει ένα αντίτιμο για να επιτρέψει τη λειτουργία αυτών των προσφορών.

«Διάβασα την πρόταση από τις εφημερίδες και νομίζω ότι πρέπει να συζητηθεί», επανέλαβε και υπογράμμισε ότι ένα από τα βασικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα δημόσια σχολεία είναι η υποχρηματοδότηση, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι οι πόροι που διατίθενται για τη λειτουργία τους σπαταλούνται χωρίς προγραμματισμό και στόχευση.

Για τα δημόσια πανεπιστήμια επισήμανε ότι εκτός από την αύξηση των κρατικών πόρων θα πρέπει οι διοικήσεις να αναζητήσουν και άλλες χρηματοδοτήσεις και “να μην περιμένουν όπως τα μικρά πουλάκια τη μαμά να φέρει το φαγητό μασημένο στο στόμα”, όπως είπε χαρακτηριστικά.

Καταλήγοντας τόνισε ότι οι πόροι αυτοί θα πρέπει να αναζητηθούν από ερευνητικά έργα, σε συνεργασία με διάφορους τομείς της οικονομίας, με ενίσχυση και προσφορές και γενικά με οποιοδήποτε άλλο αποτελεσματικό τρόπο.

enikos.gr