Στο στόχαστρο κινεζικών funds τα υδατοδρόμια

Στο στόχαστρο  κινεζικών funds έχουν μπει το τελευταίο διάστημα οι τομείς των αερομεταφορών και του τουρισμού καθώς έχει εκδηλωθεί  έντονο ενδιαφέρον για συνεργασία κινέζων επενδυτών με έλληνες επιχειρηματίες, στην ανάπτυξη υδατοδρομίων και υδροπλάνων στη Ελλάδα.

udroplanoΥψηλόβαθμα στελέχη εκπροσωπώντας ορισμένες από τις μεγαλύτερες κινεζικές επενδυτικές εταιρείες  της Κίνας, όπως η Seawings Aircraft (Jiangsu), Wuxi Industrial Development Group, Wuxi Communications Industry Group και Aviador Holdings βρέθηκαν την περασμένη εβδομάδα στην Ελλάδα κατόπιν πρόσκλησης του κ. Φώτη Χατζηανδρώνη, αποκλειστικού αντιπροσώπου του καινούργιου υδροπλάνου Dornier Seastar για την περιοχή της Μεσογείου και διευθύνοντα συμβούλου της εταιρίας Chatziandronis Aerospace & Touristic Seaplanes & Seaports και εκ των βασικών μετόχων της εταιρείας «Ελληνικά Υδατοδρόμια», πραγματοποίησαν επαφές με στελέχη της κυβέρνησης καθώς εντός των επόμενων μηνών αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί η αδειοδότηση των υδατοδρομίων Παξών ,των Πατρών, της Ζακύνθου, της Κεφαλονιάς και  της Λευκάδας, με στόχο τη δημιουργία του πρώτου δικτύου υδατοδρομίων στην Ελλάδα.

Πιο συγκεκριμένα, η κινεζική αντιπροσωπεία, στην οποία συμμετείχε και ο κ. Conrado Dornier, Founder & CEO της κατασκευάστριας εταιρείας υδροπλάνων Dornier Seawings συναντήθηκε με τον πρόεδρο του ΤΑΙΠΕΔ Στέργιο Πιτσιόρλα, τον υπουργό Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού Γιώργο Σταθάκη, τον υπουργό Ναυτιλίας κ. Θοδωρή Δρίτσα, την Αν. Υπουργό Τουρισμού Έλενα Κουντουρά και άλλους κυβερνητικούς παράγοντες καθώς και με την τομεάρχη Παραγωγής και Εμπορίου της Ν.Δ Όλγα Κεφαλογιάννη.
Παράλληλα οι εκπρόσωποι των κινεζικών funds είχαν σειρά επαφών και με έλληνες επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στον χώρο των αερομεταφορών, της τεχνικής υποστήριξης αεροσκαφών και στις κατασκευές.

Στο πλαίσιο αυτό η κινεζική αντιπροσωπεία επισκέφθηκε και τις εγκαταστάσεις εταιρείας που παρέχει τεχνική υποστήριξη σε αεροπορικά μέσα στα Μέγαρα, προκειμένου να διαπιστώσει τις δυνατότητες και την τεχνογνωσία που υπάρχει ως προς τη συντήρηση πτητικών μέσων όπως είναι τα υδροπλάνα. Ταυτόχρονα έγιναν και οι πρώτες επαφές σχετικά με τη δημιουργία σχολής εκπαίδευσης πιλότων και μηχανικών.

«Η επόμενη κίνησή θα είναι να πάμε εμείς στην Κίνα σε περίπου 4 με 5 μήνες, έχοντας συγκεκριμένα επενδυτικά σχέδια και πλάνα, προκειμένου να συζητήσουμε και να δούμε πιο διεξοδικά τους τομείς αλλά και τους όρους συνεργασίας μας με τα κινεζικά funds.

Ωστόσο, για να προχωρήσουν οι όποιες συνέργιες υπάρξουν, θα πρέπει μέσα στα επόμενα 1 έως 3 χρόνια το δημόσιο να τρέξει τις διαδικασίες αδειοδότησης όσο το δυνατόν περισσότερων υδατοδρομίων ανά την επικράτεια» επισήμανε ο κ Χατζηανδρώνης αποκλειστικός αντιπρόσωπος της Dornier και ένας εκ των βασικών μετόχων της εταιρείας «Ελληνικά Υδατοδρόμια».

insider.gr