Αύξηση των κρατήσεων 19% για το 2017 – Μεγάλη ζήτηση για νέες αεροπορικές συνδέσεις
Έκδηλη ικανοποίηση παρατηρείται στους επιχειρηματίες του τουριστικού κλάδου για την πορεία των κρατήσεων για το 2017.Τα μηνύματα από τους μεγάλους tour operators στο εξωτερικό και τις κρατήσεις των αεροπορικών εταιρειών δείχνουν ότι η επιμηκυμένη τουριστικής περίοδος Απρίλιος – Νοέμβριος 2017 «τρέχει» ήδη με μια αύξηση 19% σε σχέση με πέρυσι.
Η Ελλάδα έχει όλα τα φόντα να αναδειχθεί στον νούμερο ένα τουριστικό προορισμό της Ανατολικής Μεσογείου, έχοντας ήδη στη «φαρέτρα» της για το 2017 την άνοδο στις βασικές της αγορές -όπως, για παράδειγμα, συμβαίνει στην περίπτωση της Μεγάλης Βρετανίας και της Γερμανίας-, το δυναμικό comeback της Ρωσίας (αύξηση 26% το 2016) και το άνοιγμα νέων πολλά υποσχόμενων αγορών όπως η Μέση Ανατολή (Λίβανος, Ισραήλ, Σαουδ.Αραβία, Ιορδανία, Αίγυπτος, Εμιράτα κα) και η Ασία (Σιγκαπούρη, Κίνα, Ν.Κορέα κα).
Η δυναμική που καταγράφει ο ελληνικός τουρισμός για τη νέα χρονιά – μετά από δύο συνεχή ιστορικά ρεκόρ το 2015 και το 2016 αποδεικνύεται και από την τεράστια ζήτηση για νέες αεροπορικές συνδέσεις απευθείας με αναπτυγμένους και αναπτυσσόμενους ελληνικούς προορισμούς.
Από το Υπουργείο Τουρισμού σημειώνουν ότι η άνοδος στον αριθμό των προγραμματισμένων πτήσεων (slots) για την επόμενη χρονιά, μεταφράζεται αυτομάτως σε περισσότερους τουρίστες και – με βάση τα μέχρι τώρα στοιχεία – σε υψηλότερες εκτιμήσεις για τις αφίξεις του 2017.
Η ίδια η αρμόδια Υπουργός, Έλενα Κουντουρά, στην πρόσφατη συνέντευξη τύπου του ΕΟΤ, δεν έκρυψε την αισιοδοξία της για τη νέα χρονιά, καθώς έχει εργαστεί συστηματικά για το άνοιγμα νέων απευθείας αεροπορικών συνδέσεων σε συνεργασία με μεγάλους tour operators του εξωτερικού, αεροπορικές εταιρείες, τοπική αυτοδιοίκηση και κατά τόπους Επιμελητήρια.
Ενδεικτικά, για το 2017 έως τώρα έχουν προγραμματιστεί οι εξής νέες απευθείας αεροπορικές συνδέσεις:
– Μάντσεστερ-Ηράκλειο (Jet2)
– Νυρεμβέργη-Kρήτη/Kως/Κέρκυρα/Ρόδος/Σάμος/Θεσσαλονίκη (Air Berlin, Germania)
– Χανιά- Μπέρμιγχαμ (Ryanair)
– Μάντσεστερ-Χανιά (Ryanair)
– Θεσσαλονίκη – Ντόρτμουντ (Ryanair)
– Στάνστεντ – Ηράκλειο/Kως/ Ρόδος/ Ζάκυνθος (Jet2)
– Nτίσελντορφ – Χανιά (Eurowings)
– Κολωνία – Ζάκυνθος (Eurowings)
– Nτίσελντορφ – Χανιά (Eurowings)
– Ανόβερο – Χανιά (Eurowings)
– Bερολίνο (Tegel) – Μύκονος (Eurowings)
– Στουτγκάρδη – Σαντορίνη (Eurowings)
– Λονδίνο – Κέρκυρα (Thomas Cook Airlines)
– Μαντσεστερ – Μύκονος (Thomas Cook Airlines)
– Φρανκφούρτη – Σάμος (Condor)
– Ανόβερο – Σαντορίνη (Condor)
– Μόναχο – Μύκονος (Condor)
– Μόναχο – Βόλος (Condor)
– Μόναχο – Ζάκυνθος (Condor)
– Στουτγκάρδη – Κέρκυρα (Condor)
– Στουτγκάρδη – Ζάκυνθος (Condor)
– Αθήνα – Κάσελ (Aegean)
– Μπέρμιγχαμ – Ρόδος/Ηράκλειο (Jet2)
– East Midlands – Θεσσαλονίκη (Jet2)
– Εδιμβούργο – Θεσσαλονίκη (Jet2)
– Leeds/Bradford – Θεσσαλονίκη (Jet2)
– Μάντσεστερ – Θεσσαλονίκη (Jet2)
– Βρυξέλλες – Ρόδος (Brussels Airlines)
– Αμμάν (Ιορδανία) – Ρόδος
– Σιγκαπούρη – Αθήνα (Scout)
– Ελσινκι – Χανιά/Κέρκυρα (Finnair)
– Σεούλ – Αθήνα (Korean Air)
– Ρόδος – Γερεβάν (Αρμενία)
– Μπιλούντ (Δανία) – Καλαμάτα (Primera Air)
– Θεσσαλονίκη – Τιφλίδα/Μπατούμι (Γεωργία) (Ellinair)
– Αλεξανδρούπολη – Αγ.Πετρούπολη (Ρωσία) (Ellinair)
– Χανιά – Κρακοβία (Ryanair)
– Αθήνα – Τοροντο/Μοντρεαλ (Καναδάς) (AirTransat)
– Αθήνα – ΝΥ (JetBlue)
– Ηράκλειο – Σαμάρα/Αικατερίνμπουργκ (Ρωσία)
– Καβάλα – Μόσχα/Αγ.Πετρούπολη (Ρωσία)
– Βηρυτός – Ρόδος/Μύκονος/Σαντορίνη/Χανιά/Ηράκλειο