Τα κριτήρια της χρηματοδότησης του δρόμου Καλαμάτα-Ριζόμυλος-Πύλος-Μεθώνηζητά με Ερώτηση του προς τον Υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνι Γεωργιάδη ο βουλευτής Μεσσηνίας της ΝΔ Μίλτος Χρυσομάλλης, προκειμένου να διευκρινιστούν αυτά που είδαν το φως της δημοσιότητας το τελευταίο διάστημα και μιλούν για χρηματοδότηση μέσω ΣΔΙΤ της αναβάθμισης του υφιστάμενου δρόμου Καλαμάτα – Ριζόμυλος και απόρριψη της παραλιακής χάραξης από το Υπουργείο Ανάπτυξης.
Σύμφωνα με πρόσφατα δημοσιεύματα αλλά και τηλεοπτική συνέντευξη του Γενικού Διευθυντή Συγκοινωνιακών Υποδομών του Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση του διαγωνισμού για την ανάδειξη του Ιδιωτικού Φορέα Σύμπραξης για την κατασκευή του έργου, συνολικού προϋπολογισμού 312,23 εκατομμυρίων ευρώ (με ΦΠΑ). Όπως δήλωσε ο Γενικός Διευθυντής Συγκοινωνιακών Υποδομών, το Υπουργείο Ανάπτυξης και η Γενική Γραμματεία ΣΔΙΤ δεν έκριναν χρηματοδοτήσιμη την παραλιακή χάραξη στο τμήμα Καλαμάτα – Ριζόμυλος, παρά το γεγονός ότι αυτή είχε επιλεγεί κατά τα αρχικά στάδια του σχεδιασμού του έργου, και αντίθετα επέλεξαν να χρηματοδοτηθεί και υλοποιηθεί η αναβάθμιση του υφιστάμενου οδικού δικτύου.
Ο Μίλτος Χρυσομάλλης ζητά από τον Άδωνι Γεωργιάδη να τον πληροφορήσει βάση ποιας εισηγήσεως, ποιας οριστικής μελέτης και με ποιαοικονομικά δεδομένααπορρίφθηκε η χρηματοδότηση της παραλιακής χάραξης και επιλέχθηκε να ακολουθηθεί η αναβάθμιση του υφιστάμενου οδικού άξονα στο τμήμα Καλαμάτα – Ριζόμυλος. Ο Μεσσήνιος βουλευτής ζητά επίσης να πληροφορηθεί ποιος πρότεινε την εν λόγω επιλογή, καθώς και βάση ποιων συγκριτικών κριτηρίων προκρίθηκε η επιλογή της αναβάθμισης της υφιστάμενης οδού, αντί της παραλιακής χάραξης στο τμήμα Καλαμάτα – Ριζόμυλος.
«Είναι καιρός οι Μεσσήνιοινα μάθουν την αλήθεια. Είναι καιρός να σταματήσουν οι ανώνυμες πληροφορίες και να πληροφορηθούμε όλοι με ποια δεδομένα, με ποια κριτήρια και ποιοι αποφάσισαν και αποφασίζουν τι μέλει γενέσθαι με το τμήμα Καλαμάτα – Ριζόμυλος. Το μέλημα μας είναι ένα: να γίνει αυτό το κρίσιμο για το αναπτυξιακό μέλλον του νομού έργο, επιλέγονταςτην πλέον συμφέρουσα χάραξη από πλευράς κόστους – οφέλους, ασφάλειας και οδικής συμπεριφοράς», σημείωσε ο Μίλτος Χρυσομάλλης