Η βελτιστοποίηση ιστοσελίδων για τις μηχανές αναζήτησης, δηλαδή το Search Engine Optimization (SEO) είναι μια διαδικασία για να κάνεις το web περιεχόμενό σου να αποκτήσει καλύτερη κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης, κυρίως της Google.
Αν και η βελτιστοποίηση Search Engine Optimization είναι μια διαδικασία που περιλαμβάνει και τεχνικές εργασίες που αφορούν τον κώδικα μιας ιστοσελίδας, υπάρχουν και εργασίες που μπορείς να κάνεις στον τρόπο και τη δομή του web περιεχόμενου σου που δεν απαιτούν κανένα τεχνικό υπόβαθρο όπως το να εντάξεις διαφημίσεις Google AdWords, όπως μας ενημερώνει το Digital Marketing Agency GreatWay.
Ας δούμε μερικές συμβουλές για τη βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας μας
-
Διάλεξε μια λέξη-κλειδί και επικεντρώσου σε αυτήν
Το πρώτο βήμα είναι να επιλέξεις απλά τον όρο αναζήτησης, τη φράση ή τη λέξη κλειδί, στην οποία θέλεις να εμφανίζεται η ανάρτησή σου μέσα από τις διαφημίσεις Google AdWords.
-
Διερεύνησε τον ανταγωνισμό σου
Τώρα που εντόπισες τη λέξη-κλειδί που θέλεις να προωθήσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης, θα πρέπει να βάλεις το browser σου σε incognito mode και να επισκεφτείς το Google.com. Ρίξτε μια ματιά σε όλο το περιεχόμενο στην πρώτη σελίδα αποτελεσμάτων για τη λέξη-κλειδί που θέλεις να προωθήσεις.
-
Γράψε ποιοτικό περιεχόμενο
Τώρα που ξέρεις ποιος είναι ο ανταγωνισμός σου, ήρθε η ώρα να δημιουργήσεις το περιεχόμενο που θα σε κάνει να ανέβεις πάνω από τον ανταγωνισμό με το σωστό Search Engine Optimization.
-
Φρόντισε να συμπεριλάβεις τη λέξη-κλειδί στον τίτλο της σελίδας
Ο τίτλος της σελίδας σου θα πρέπει να περιέχει τη λέξη-κλειδί. Επιπλέον, ο τίτλος πρέπει να είναι αρκετά ενδιαφέρον ώστε οι χρήστες να θέλουν πραγματικά να κάνουν κλικ σε αυτό.
-
Φρόντισε να συμπεριλάβεις τη λέξη-κλειδί στο όνομα και στο alt-tag του image ή των images που θα συνοδεύσουν την ανάρτησή σου
Εάν η ανάρτηση σου περιέχει εικόνες, μπορείς να χρησιμοποιήσεις αυτές τις εικόνες για να δώσουν μια καλύτερη αφορμή στη Google να κατατάξει το περιεχόμενο σου σε καλύτερη θέση.
-
Χρησιμοποίησε τη λέξη-κλειδί στη διεύθυνση URL και μέσα στην ανάρτηση
Ένας άλλος τρόπος με τον οποίο η Google είναι σε θέση να καθορίσει τι αφορά η ανάρτησή σου, είναι η διεύθυνση URL
-
Internal links
Είναι σημαντικό το καλύτερο περιεχόμενο σου και οι αναρτήσεις σου να συνδέονται εσωτερικά με άλλες σελίδες στον ιστότοπό σου. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι ίσως χρειαστεί να επιστρέψεις και να επεξεργαστείς μερικές παλαιότερες δημοσιεύσεις για να συμπεριλάβεις συνδέσμους προς το νέο εκπληκτικό σου περιεχόμενο.
-
External links
Οι εξωτερικοί σύνδεσμοι είναι σύνδεσμοι από άλλες ιστοσελίδες προς τη δική σου. Η Google βασίζεται στους εξωτερικούς συνδέσμους για να καθορίσει πόσο καλή είναι μια σελίδα. Πρακτικά σημαίνει να προσεγγίσεις άλλους ιδιοκτήτες ιστοσελίδων στο χώρο για να ζητήσετε να συμπεριλάβουν συνδέσμους προς το περιεχόμενο σου.
Ακολουθώντας της παραπάνω συμβουλές και με τη βοήθεια του Digital Marketing Agency GreatWay, καταφέρνουμε να βελτιστοποιήσουμε την ιστοσελίδα της εταιρείας μας.