Οδ. Βουδούρης: «Ένα κατηγορηματικό ΟΧΙ κι ένα τεκμηριωμένο ΝΑΙ για το θέμα του αεροδρομίου της Τρίπολης»

aerodromio tripolis1aerodromio tripolis2«Ε­μείς ε­πα­να­λαμ­βά­νου­με έ­να κα­θα­ρό ΟΧΙ στο ε­θνι­κό έγ­κλη­μα της ε­πέ­λα­σης των ι­δι­ω­τι­κο­ποι­ή­σε­ων σε ό­λους τους το­μείς, α­κό­μη και στον κρί­σι­μο το­μέ­α των στρα­τι­ω­τι­κών υ­πο­δο­μών της χώ­ρας.

Το α­ε­ρο­δρό­μιο της Τρί­πο­λης θα λει­τουρ­γή­σει και ως πο­λι­τι­κό α­ε­ρο­δρό­μιο με δύ­ο α­δι­αμ­φι­σβή­τη­τες προ­ϋ­πο­θέ­σεις.

Πρώ­τον, θα δι­α­τη­ρή­σει το δη­μό­σιο χα­ρα­κτή­ρα του, α­φού μό­νο έ­τσι και υ­πό την ευ­θύ­νη της Υ­πη­ρε­σί­ας Πο­λι­τι­κής Α­ε­ρο­πο­ρί­ας, μπο­ρεί να συ­νε­χί­σει να ε­ξυ­πη­ρε­τεί και τους στρα­τι­ω­τι­κούς σκο­πούς του.

Και δεύ­τε­ρον, ως πο­λι­τι­κό α­ε­ρο­δρό­μιο, θα εν­τα­χθεί, βά­σει με­λέ­της, σε έ­να συγ­κρο­τη­μέ­νο και ο­λο­κλη­ρω­μέ­νο Πε­ρι­φε­ρεια­κό σχε­δια­σμό για την πο­λύ­πλευ­ρη α­να­πτυ­ξια­κή προ­ο­πτι­κή της Πε­λο­πον­νή­σου, συμ­πε­ρι­λαμ­βά­νον­τας και τη λει­τουρ­γί­α του α­ε­ρο­δρο­μί­ου Κα­λα­μά­τας.» Το­νί­ζει στην α­να­κοί­νω­σή του ο υ­πο­ψή­φιος Πε­ρι­φε­ρειά­ρχης Ο­δυσ­σέ­ας Βου­δού­ρης για την ι­δι­ω­τι­κο­ποί­η­ση του στρα­τι­ω­τι­κού α­ε­ρο­δρο­μί­ου της Τρί­πο­λης.

Συγ­κε­κρι­μέ­να, ο κ. Βου­δού­ρης ε­πι­ση­μαί­νει στην δή­λω­σή του τα ε­ξής:

«Με τον πιο σα­φή και κα­τη­γο­ρη­μα­τι­κό τρό­πο εί­μα­στε αν­τί­θε­τοι στους νε­ο­φι­λε­λεύ­θε­ρης κο­πής σχε­δια­σμούς της κυ­βέρ­νη­σης και του «Συ­στή­μα­τος Τα­τού­λη – Φού­χτελ» να ι­δι­ω­τι­κο­ποι­ή­σουν το α­ε­ρο­δρό­μιο Τρί­πο­λης.

Η συ­ναί­νε­ση του υ­πουρ­γεί­ου Ε­θνι­κής Ά­μυ­νας στην προ­ο­πτι­κή λει­τουρ­γί­ας του στρα­τι­ω­τι­κού α­ε­ρο­δρο­μί­ου Τρί­πο­λης και ως πο­λι­τι­κό, α­να­θερ­μαί­νει μια συ­ζή­τη­ση που ε­ξε­λίσ­σε­ται τα τε­λευ­ταί­α χρό­νια και κα­τά δι­α­στή­μα­τα κο­ρυ­φώ­νε­ται προς την ί­δια πάν­τα στρε­βλή κα­τεύ­θυν­ση: Πριν α­πό έ­να χρό­νο το υ­πουρ­γεί­ο Α­νά­πτυ­ξης, Υ­πο­δο­μών και Με­τα­φο­ρών (Κ. Χα­τζη­δά­κης) α­νήγ­γει­λε «πα­νη­γυ­ρι­κά» το πέ­ρα­σμα των α­ε­ρο­δρο­μί­ων Κα­λα­μά­τας και Τρί­πο­λης στον ι­δι­ω­τι­κό το­μέ­α, μέ­σω του γνω­στού τα­μεί­ου ξε­που­λή­μα­τος του δη­μό­σιου πλού­του της χώ­ρας (ΤΑΙΠΕΔ).

Α­πό το 2011 εί­χε σπεύ­σει ο α­περ­χό­με­νος πε­ρι­φε­ρειά­ρχης να α­ναγ­γεί­λει την με­τα­τρο­πή του α­ε­ρο­δρο­μί­ου Τρί­πο­λης σε πο­λι­τι­κό, με τη δι­α­δι­κα­σί­α των ΣΔΙΤ. Ως κα­λός προ­ξε­νη­τής των ι­δι­ω­τι­κών με­γα­λο­συμ­φε­ρόν­των, έ­φε­ρε στην Τρί­πο­λη ξέ­νη ι­δι­ω­τι­κή ε­ται­ρί­α, ορ­γα­νώ­νον­τας ε­πι­κοι­νω­νια­κές φι­έ­στες. Οι πομ­φό­λυ­γες Τα­τού­λη κα­τέ­λη­ξαν για άλ­λη μια φο­ρά στο… που­θε­νά, φαί­νε­ται ό­μως ό­τι «ά­νοι­ξαν την ό­ρε­ξη» ξέ­νων ε­ται­ρι­ών που βλέ­πουν άλ­λη μια ευ­και­ρί­α για με­γά­λα κέρ­δη στην Πε­λο­πόν­νη­σο.

Ε­μείς ε­πα­να­λαμ­βά­νου­με έ­να κα­θα­ρό ΟΧΙ στο ε­θνι­κό έγ­κλη­μα της ε­πέ­λα­σης των ι­δι­ω­τι­κο­ποι­ή­σε­ων σε ό­λους τους το­μείς, α­κό­μη και στον κρί­σι­μο το­μέ­α των στρα­τι­ω­τι­κών υ­πο­δο­μών της χώ­ρας.

Το α­ε­ρο­δρό­μιο της Τρί­πο­λης θα λει­τουρ­γή­σει και ως πο­λι­τι­κό α­ε­ρο­δρό­μιο με δύ­ο α­δι­αμ­φι­σβή­τη­τες προ­ϋ­πο­θέ­σεις.

Πρώ­τον, θα δι­α­τη­ρή­σει το δη­μό­σιο χα­ρα­κτή­ρα του, α­φού μό­νο έ­τσι και υ­πό την ευ­θύ­νη της Υ­πη­ρε­σί­ας Πο­λι­τι­κής Α­ε­ρο­πο­ρί­ας, μπο­ρεί να συ­νε­χί­σει να ε­ξυ­πη­ρε­τεί και τους στρα­τι­ω­τι­κούς σκο­πούς του.

Και δεύ­τε­ρον, ως πο­λι­τι­κό α­ε­ρο­δρό­μιο, θα εν­τα­χθεί, βά­σει με­λέ­της, σε έ­να συγ­κρο­τη­μέ­νο και ο­λο­κλη­ρω­μέ­νο Πε­ρι­φε­ρεια­κό σχε­δια­σμό για την πο­λύ­πλευ­ρη α­να­πτυ­ξια­κή προ­ο­πτι­κή της Πε­λο­πον­νή­σου, συμ­πε­ρι­λαμ­βά­νον­τας και τη λει­τουρ­γί­α του α­ε­ρο­δρο­μί­ου Κα­λα­μά­τας.

Η α­νά­πτυ­ξη των υ­πο­δο­μών στην Πε­λο­πόν­νη­σο, για ε­μάς εί­ναι εκ των ων ουκ ά­νευ προ­κει­μέ­νου ο πρω­το­γε­νής το­μέ­ας (γε­ωρ­γί­α και κτη­νο­τρο­φί­α), οι ντό­πι­ες μο­νά­δες με­τα­ποί­η­σης, το ε­ξω­στρε­φές ε­ξα­γω­γι­κό εμ­πό­ριο και φυ­σι­κά ο του­ρι­σμός, να τε­θούν σε νέ­α τρο­χιά και να δη­μι­ουρ­γή­σουν τις συν­θή­κες που θα κά­νουν τους νέ­ους μας να μεί­νουν, να ζή­σουν και να ευ­η­με­ρή­σουν στον τό­πο μας.

Στο σχέ­διο αυ­τό εν­τάσ­σον­ται οι α­ε­ρο­με­τα­φο­ρές, ό­πως και οι θα­λάσ­σι­ες με­τα­φο­ρές της Πε­λο­πον­νή­σου, το ο­δι­κό της δί­κτυ­ο και φυ­σι­κά η ε­πα­να­λει­τουρ­γί­α του σι­δη­ρο­δρο­μι­κού δι­κτύ­ου, το ο­ποί­ο τό­σο ά­κρι­τα και εγ­κλη­μα­τι­κά ε­ξα­φά­νι­σε α­πό τον τό­πο μας η κυ­βέρ­νη­ση, συ­νε­πι­κου­ρού­με­νη α­πό το Σύ­στη­μα Τα­τού­λη – Φού­χτελ.»