Στο στόχαστρο Θ. Πετράκου o Π. Τατούλης και oι Δήμοι για την μη λειτουργία του προαστιακού της Μεσσηνίας.

TRENO KALAMATA«Ού­τε ο κος Τα­τού­λης ού­τε οι εμ­πλε­κό­με­νοι Δή­μοι της Μεσ­ση­νί­ας (Κα­λα­μά­τας, Οι­χα­λί­ας, Τρι­φυ­λί­ας και Μεσ­σή­νης) έ­χουν κά­νει κά­τι ώ­στε να συμ­βάλ­λουν στην ε­πα­να­λει­τουρ­γί­α του Προ­α­στια­κού Σι­δη­ρό­δρο­μου της Μεσ­ση­νί­ας.» Το­νί­ζει σε δή­λω­σή του ο βου­λευ­τής Μεσ­ση­νί­ας Θα­νά­σης Πε­τρά­κος, κα­θώς α­παι­τεί­ται, σύμ­φω­να με το νό­μο 3891/2010 και η οι­κο­νο­μι­κή συν­δρο­μή της Το­πι­κής Αυ­το­δι­οί­κη­σης και της Πε­ρι­φέ­ρειας.

Συγ­κε­κρι­μέ­να ο κ. Πε­τρά­κος ε­πι­ση­μαί­νει στην δή­λω­σή του:

«Το Υ­πουρ­γεί­ο Με­τα­φο­ρών, Υ­πο­δο­μών και Δι­κτύ­ων δεν α­παν­τά για μια α­κό­μη φο­ρά στην ε­ρώ­τη­ση που κα­τέ­θε­σαν οι Βου­λευ­τές Θα­νά­σης Πε­τρά­κος και Ευ­γε­νί­α Ου­ζου­νί­δου με Θέ­μα «Ά­με­ση έ­ναρ­ξη λει­τουρ­γί­ας προ­α­στια­κού σι­δη­ρο­δρό­μου στην Μεσ­ση­νί­α».

Αρ­νεί­ται στη ου­σί­α τις ευ­θύ­νες του για την ε­πα­να­λει­τουρ­γί­α του προ­α­στια­κού, η ο­ποί­α θα α­πο­συμ­φο­ρού­σε την κί­νη­ση στην πε­ρι­ο­χή της Κα­λα­μά­τας και των γύ­ρω πε­ρι­ο­χών, θα μεί­ω­νε δρα­μα­τι­κά το κό­στος για την με­τα­κί­νη­ση α­πό και προς την Κα­λα­μά­τα και θα δι­ευ­κό­λυ­νε την συγ­κοι­νω­νί­α των α­πο­κλει­σμέ­νων ου­σι­α­στι­κά χω­ρι­ών της Ά­νω Μεσ­ση­νί­ας α­πό την Κα­λα­μά­τα. Ό­πως δεν α­παν­τά­ει και τι μέ­τρα θα πά­ρει για την προ­στα­σί­α της Δη­μό­σιας πε­ρι­ου­σί­ας α­πό το πλι­ά­τσι­κο.

Ό­μως η α­πάν­τη­ση του Υ­πουρ­γεί­ου εί­ναι α­πο­κα­λυ­πτι­κή και για τις ευ­θύ­νες του κου Τα­τού­λη και της το­πι­κής αυ­το­δι­οί­κη­σης κα­θό­τι στην α­πάν­τη­ση α­να­φέ­ρει «Πε­ραι­τέ­ρω, για την κα­θι­έ­ρω­ση της κυ­κλο­φο­ρί­ας τα­κτι­κών α­μα­ξο­στοι­χι­ών «προ­α­στια­κού τύ­που» στην ευ­ρύ­τε­ρη πε­ρι­ο­χή της Κα­λα­μά­τας α­παι­τεί­ται, σύμ­φω­να με το νό­μο 3891/2010 και η οι­κο­νο­μι­κή συν­δρο­μή της Το­πι­κής Αυ­το­δι­οί­κη­σης και της Πε­ρι­φέ­ρειας.»

Με λί­γα λό­για ού­τε ο κος Τα­τού­λης ού­τε οι εμ­πλε­κό­με­νοι Δή­μοι της Μεσ­ση­νί­ας (Κα­λα­μά­τας, Οι­χα­λί­ας, Τρι­φυ­λί­ας και Μεσ­σή­νης) έ­χουν κά­νει κά­τι ώ­στε να συμ­βάλ­λουν στην ε­πα­να­λει­τουρ­γί­α του Προ­α­στια­κού Σι­δη­ρό­δρο­μου της Μεσ­ση­νί­ας.

Δυ­στυ­χώς για την Πε­ρι­φέ­ρεια Πε­λο­πον­νή­σου και τους εμ­πλε­κό­με­νους Δή­μους το Υ­πουρ­γεί­ο για να α­πο­ποι­η­θεί τις δι­κές του κύ­ρι­ες ευ­θύ­νες τους «κάρ­φω­σε» και α­πο­δεί­χθη­κε για μια α­κό­μη φο­ρά ό­τι οι μό­νοι που εν­δι­α­φέ­ρον­ται για την ε­πα­να­λει­τουρ­γί­α του σι­δη­ρο­δρό­μου στην Μεσ­ση­νί­α εί­ναι ο ΣΥ­ΡΙ­ΖΑ, η κοι­νο­βου­λευ­τι­κή του ο­μά­δα και οι Σύλ­λο­γοι Φί­λων του Σι­δη­ρο­δρό­μου.

Τέ­λος θα ή­θε­λα να υ­πεν­θυ­μί­σω στους συμ­πο­λί­τες μου το ε­πι­τυ­χη­μέ­νο πα­ρά­δειγ­μα της λει­τουρ­γί­ας του Προ­α­στια­κού στην Πά­τρα (Πε­ρι­φέ­ρεια Δυτ. Ελ­λά­δος και Δή­μος Πα­τρών) ό­που χρη­σι­μο­ποι­ών­τας την υ­πάρ­χου­σα υ­πο­δο­μή χω­ρίς κα­μί­α νέ­α ε­πέν­δυ­ση, ξε­κί­νη­σε και λει­τούρ­γη­σε αυ­τά τα τρί­α χρό­νια έ­νας Προ­α­στια­κός Σι­δη­ρό­δρο­μος ο ο­ποί­ος με την ορ­θή του δι­α­χεί­ρι­ση, την πι­στό­τη­τα στα ω­ρά­ρια και τον κα­λό σχε­δια­σμό μεί­ω­σε τους χρό­νους των εν­δο­α­στι­κών με­τα­κι­νή­σε­ων, έ­φε­ρε τις γει­το­νι­ές της πό­λης πιο κον­τά, έ­δω­σε άλ­λη πνο­ή στον ε­πι­χει­ρη­μα­τι­κό και φοι­τη­τι­κό κό­σμο και α­πο­φόρ­τι­σε εμ­φα­νώς την πό­λη α­πό την κί­νη­ση και το καυ­σα­έ­ριο, ε­νώ α­πο­τε­λεί βι­ώ­σι­μη δρα­στη­ρι­ό­τη­τα για την ΤΡΑΙ­ΝΟ­ΣΕ και δεν ε­πι­βα­ρύ­νει τον Κρα­τι­κό προ­ϋ­πο­λο­γι­σμό. Και ό­μως στην Πά­τρα δεν συγ­κεν­τρώ­νον­ταν πολ­λές α­πό τις προ­ϋ­πο­θέ­σεις που υ­πάρ­χουν ή­δη στην Κα­λα­μά­τα.»