Η «Πελοπόννησος Οικολογική» παρακολουθώντας τις εξελίξεις στον χώρο της Παιδείας, οι οποίες συμπίπτουν με τον εορτασμό της εξέγερσης των φοιτητών του Πολυτεχνείου το 1973, δήλωσε ότι:
Οι επιπτώσεις των μνημονίων στην παιδεία είναι καταστρεπτικές. Τα επί μέρους μέτρα (μετεγγραφές, «Νέο Λύκειο», αξιολόγηση, απολύσεις) λαμβάνονται από την κυβέρνηση ερήμην της κοινωνίας και ως τέτοια είναι καταδικαστέα. Υπάρχει άμεση ανάγκη η Πολιτεία να αντιμετωπίσει την Παιδεία ως βασικό μοχλό ανασυγκρότησης και όχι ως χώρο επιβολής μέτρων ασύνδετων μεταξύ τους που παράγουν αδικίες και λόγω του τρόπου επιβολής τους παραπέμπουν σε εποχές ιστορικά και πολιτικά καταδικασμένες.
Η «Πελοπόννησος Οικολογική» στέκεται στο πλευρό της αγωνιζόμενης φοιτητικής κοινότητας, ενάντια στη βία, τον αυταρχισμό και την κατάφωρη αντισυνταγματικότητα εκείνων που συνειδητά υποβαθμίζουν την Δημόσια Παιδεία και το Πανεπιστήμιο. Η «Πελοπόννησος Οικολογική» καταδικάζει τη βίαιη καταστολή των φοιτητικών αγώνων, καθώς και την υπονομευτική για το ευρύτερο συμφέρον στάση των πρυτανικών αρχών και του κ. Φορτσάκη που προληπτικά κατήργησε το άσυλο με εισβολή των ΜΑΤ. Η πράξη αυτή αποτελεί επικίνδυνη διολίσθηση προς την κατεύθυνση περιορισμού των ατομικών και κοινωνικών δικαιωμάτων. Δεν νοείται Πανεπιστήμιο αστυνομοκρατούμενο.
Στεκόμαστε αλληλέγγυοι με τα τμήματα της κοινωνίας που εμπνέονται από τους δημοκρατικούς αγώνες της νεολαίας, με τα τμήματα της κοινωνίας που αναγνωρίζουν την ανάγκη δημιουργίας μιας Πολιτείας βιώσιμης, συνεκτικής, αλληλέγγυας και δημοκρατικής. Καλούμε την κυβέρνηση να σταματήσει να πολώνει την κατάσταση στην Παιδεία προσδοκώντας σε πολιτικά οφέλη, κάνοντας τον «καλό μαθητή» προς εκείνους που αντιμετωπίζουν την Παιδεία ως εμπόρευμα, θυσιάζοντας όμως ταυτόχρονα την ελπίδα για το μέλλον της νέας γενιάς. Παράλληλα, καλούμε σε ειλικρινή διάλογο όλες τις πλευρές, με το Άσυλο διασφαλισμένο και όλους τους εργαζομένους στην θέση τους.
Αντί για στεφάνι μέλη του συνδυασμού κατέθεσαν στην Πρυτανεία μικρή χορηγία για την υποστήριξη διπλωματικής εργασίας με θέμα περιβαλλοντικού ενδιαφέροντος.