KALAMATA:21: Γλωσσομάθεια και Πολιτισμός

kalamata21Το Γραφείο Υποψηφιότητας KALAMATA:21 ξεκινά μια δημιουργική συνεργασία με το Κέντρο Ξένων Γλωσσών «Κέλλυ Μακροπούλου». Το πρώτο βήμα της υποστήριξης στη διεκδίκηση του τίτλου της Ευρωπαϊκής Πολιτιστικής Πρωτεύουσας ξεκινά με την ευκαιρία της Ευρωπαϊκής Ημέρας Γλωσσών στις 26 Σεπτεμβρίου. Στο πλαίσιο της συνεργασίας αυτής θα πραγματοποιηθεί διαγωνισμός έκθεσης και διαγωνισμός ζωγραφικής με σκοπό να αναδειχθεί η αξία της επικοινωνίας μέσω της γλώσσας και της καλλιτεχνικής έκφρασης. Το θέμα της έκθεσης είναι: «Με ποιους τρόπους η γλωσσομάθεια συμβάλλει στην προαγωγή του πολιτισμού; Αναπτύξτε τις ιδέες σας σε ένα μικρό άρθρο.»

Το θέμα της έκθεσης είναι ανοιχτό προς όλους τους μαθητές έως 18 ετών και μπορεί να διατυπωθεί σε μια από τις ευρωπαϊκές γλώσσες της επιλογής σας (ελληνικά, αγγλικά, γαλλικά ή γερμανικά). Το Κέντρο Ξένων Γλωσσών «Κέλλυ Μακροπούλου» θα βραβεύσει τους μαθητές με τρία μεγάλα έπαθλα, ένα εξ αυτών θα είναι μία ηλεκτρονική ταμπλέτα (tablet)! Οι εκθέσεις θα πρέπει να αποσταλούν στην ηλεκτρονική διεύθυνση: kelly_makrop@yahoo.com. Η καταληκτική ημερομηνία για την αποστολή των εκθέσεων είναι η 30η Οκτωβρίου. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε στο τηλ του Κέντρου Ξένων Γλωσσών «Κέλλυ Μακροπούλου» 2721096496 και στο τηλ του KALAMATA:21 2721181030.

Συνοδοιπόροι με το KALAMATA:21 το Κέντρο Ξένων Γλωσσών «Κέλλυ Μακροπούλου» προσβλέπει στην ενίσχυση της υποψηφιότητας της πόλης μας για Ευρωπαϊκή Πολιτιστική Πρωτεύουσα το 2021 καθώς στο Κέντρο Ξένων Γλωσσών «Κέλλυ Μακροπούλου» η τέχνη και ο πολιτισμός κατέχουν σημαντική θέση σε όλη τη διάρκεια της δημιουργικής μας διαδρομής και ενισχύονται μέσω της γλωσσομάθειας, η οποία είναι μια ζωντανή εμπειρία που συνδέεται αναπόσπαστα με την επικοινωνία και το άνοιγμα προς τον Άλλο. Υιοθετώντας την ιδέα πως η τέχνη ελευθερώνει τις αισθήσεις του ανθρώπου και τον ετοιμάζει για να δεχθεί τη γνώση, προωθούμε συνειδητά όλα τα χρόνια της λειτουργίας μας αυτή τη διεύρυνση οριζόντων και ευαισθητοποίησης των μαθητών μας δίνοντάς τους συνεχώς κίνητρα για να γνωρίσουν, να κατανοήσουν και να μάθουν.