«Άνοιξη των Πλήκτρων»: Ρεσιτάλ πιάνου Αναστάσιου Πάππας στο Πνευματικό Κέντρο Καλαμάτας.

anoiksi ton pliktron4Τον πι­α­νι­στι­κό κύ­κλο «Ά­νοι­ξη των Πλή­κτρων», Κα­λα­μά­τα 2014, τον ο­ποί­ο ορ­γα­νώ­νει το Δη­μο­τι­κό Ω­δεί­ο Κα­λα­μά­τας της Κοι­νω­φε­λούς Ε­πι­χεί­ρη­σης ΦΑ­ΡΙΣ του Δή­μου Κα­λα­μά­τας με τη συν­δρο­μή και τη στή­ρι­ξη του Συλ­λό­γου Γο­νέ­ων και Κη­δε­μό­νων των σπου­δα­στών των Σχο­λών της ΦΑ­ΡΙΣ, κλεί­νει για φέ­τος ο γνω­στός σο­λί­στ Α­να­στά­σιος Πάπ­πας. Έρ­χε­ται ξα­νά στην Κα­λα­μά­τα (με­τά την πο­λύ ε­πι­τυ­χη­μέ­νη εμ­φά­νι­σή του πέ­ρυ­σι στην Αί­θου­σα Συ­ναυ­λι­ών του Δη­μο­τι­κού Ω­δεί­ου Κα­λα­μά­τας), πά­λι για ρε­σι­τάλ πιά­νου, αυ­τή τη φο­ρά στο Πνευ­μα­τι­κό Κέν­τρο Κα­λα­μά­τας, την Τε­τάρ­τη, 28 Μα­ΐ­ου, 8.30 μ.μ. με ε­λεύ­θε­ρη εί­σο­δο.

Πρό­γραμ­μα:

C­l­a­u­de D­e­b­u­s­sy: Σου­ί­τα “P­o­ur le P­i­a­no”
1. P­r­é­l­u­de
2. S­a­r­a­b­a­n­de
3. T­o­c­c­a­ta

F­r­e­d­e­r­ic C­h­o­p­in: A­n­d­a­n­te s­p­i­a­n­a­to et G­r­a­n­de P­o­l­o­n­a­i­se b­r­i­l­l­a­n­te,  έρ­γο 22

S­a­m­u­el B­a­r­b­er:  Σο­νά­τα για πιά­νο, έρ­γο 26
1. A­l­l­e­g­ro e­n­e­r­g­i­co
2. A­l­l­e­g­ro v­i­v­a­ce e l­e­g­g­e­ro
3. A­d­a­g­io m­e­s­to
4. F­u­ga. A­l­l­e­g­ro c­on S­p­i­r­i­to

A­l­b­e­r­to G­i­n­a­s­t­e­ra:  Αρ­γεν­τί­νι­κοι Χο­ροί

1. D­a­n­za d­el v­i­e­jo b­o­y­e­ro (“Χο­ρός του γε­ρο­βο­σκού”)
2. D­a­n­za de la m­o­za d­o­n­o­sa (“Χο­ρός της ό­μορ­φης κό­ρης”)
3. D­a­n­za d­el g­a­u­c­ho m­a­t­r­e­ro (“Χο­ρός του πα­ρά­νο­μου κα­ουμ­πό­υ”)

Α­ΝΑ­ΣΤΑ­ΣΙΟΣ ΠΑΠ­ΠΑΣ
«Έ­νας ει­λι­κρι­νής μου­σι­κός και έ­νας α­ξι­ο­θαύ­μα­στος πι­α­νί­στας»                                                                 (N­ew Y­o­rk C­o­n­c­e­rt R­e­v­i­ew M­a­g­a­z­i­ne)

Άρ­χι­σε τις μου­σι­κές σπου­δές του στην η­λι­κί­α των 5 ε­τών με τη μη­τέ­ρα του. Συ­νέ­χι­σε και α­πο­φοί­τη­σε α­πό την τά­ξη της Μα­ρί­ας Χαι­ρο­γι­ώρ­γου – Σι­γά­ρα λαμ­βά­νον­τας το δί­πλω­μα πιά­νου με Ά­ρι­στα και Α’ Βρα­βεί­ο Παμ­ψη­φεί.
Ο­λο­κλή­ρω­σε τις με­τα­πτυ­χια­κές σπου­δές του ως υ­πό­τρο­φος του ι­δρύ­μα­τος «Τζί­να Μπα­χά­ου­ερ» στη “R­o­y­al A­c­a­d­e­my of M­u­s­ic” στο Λον­δί­νο, με το δί­πλω­μα με­τα­πτυ­χια­κών σπου­δών στο πιά­νο με δι­ά­κρι­ση.
Συμ­με­τεί­χε και βρα­βεύ­τη­κε σε δι­ε­θνείς δι­α­γω­νι­σμούς στην Ι­τα­λί­α, την Αγ­γλί­α και την Α­με­ρι­κή.
Α­κο­λού­θη­σαν εμ­φα­νί­σεις σε χώ­ρες ό­πως: Α­με­ρι­κή, Αγ­γλί­α, Ι­σπα­νί­α, Ρου­μα­νί­α, Ι­τα­λί­α, Πορ­το­γα­λί­α, Ολ­λαν­δί­α, Κα­ζακ­στάν, Αρ­με­νί­α. Έ­χον­τας παί­ξει σε με­γά­λες αί­θου­σες συ­ναυ­λι­ών ό­πως: C­a­r­n­e­g­ie H­a­ll, S­o­u­t­h­b­a­nk C­e­n­t­er, P­h­i­l­l­i­ps z­a­al κ. ά. έ­λα­βε ε­ξαι­ρε­τι­κές κρι­τι­κές.
Έ­χει συμ­πρά­ξει με ό­λες τις ελ­λη­νι­κές ορ­χή­στρες, κα­θώς και με τις: L­o­n­d­on S­i­n­f­o­n­i­e­t­ta, L­o­n­d­on S­o­l­o­i­s­ts C­h­a­m­b­er O­r­c­h­e­s­t­ra, M­o­l­d­a­v­ia P­h­i­l­h­a­r­m­o­n­ic C­l­uj, G­e­o­r­ge E­n­e­s­cu P­h­i­l­h­a­r­m­o­n­ic, B­u­d­a­p­e­st F­e­s­t­i­v­al O­r­c­h­e­s­t­ra κ. ά. Α­νά­με­σα στους μα­έ­στρους που έ­χει συ­νερ­γα­στεί ξε­χω­ρί­ζουν οι: I­v­an F­i­s­c­h­er, J­o­hn G­e­o­r­g­i­a­d­es, D­i­e­go M­a­s­s­on, A­l­e­x­a­n­d­ru L­a­s­c­ae, E­m­il S­i­m­on, Α­λέ­ξαν­δρος Μυ­ράτ, Μίλ­τος Λο­γιά­δης, Θε­ό­δω­ρος Αν­τω­νί­ου, Γι­ώρ­γος Πέ­τρου, Έ­χει η­χο­γρα­φή­σει για το Τρί­το Πρό­γραμ­μα της ελ­λη­νι­κής ρα­δι­ο­φω­νί­ας, κα­θώς και για τους ρα­δι­ο­φω­νι­κούς σταθ­μούς W­Q­XR (Νέ­α Υ­όρ­κη), C­l­a­s­s­i­c­al FM(Λον­δί­νο) και R­a­d­io R­o­m­a­n­ia M­u­s­i­c­al (Βου­κου­ρέ­στι).
Τον Δε­κέμ­βριο του 2012, ο δι­ε­θνούς φή­μης συν­θέ­της και πι­α­νί­στας F­a­s­il S­ay, τον κά­λε­σε προ­σω­πι­κά να συμ­με­τά­σχει στο κα­θι­ε­ρω­μέ­νο, πλέ­ον, φε­στι­βάλ του στην Ατ­τά­λεια της Τουρ­κί­ας ό­που έ­λα­βαν μέ­ρος με­τα­ξύ άλ­λων οι: V­l­a­d­i­m­ir S­p­i­v­a­k­ov, C­h­i­ck C­o­r­ea, G­i­d­on K­r­e­m­er, ε­νώ συμ­με­τεί­χε στον κύ­κλο του Με­γά­ρου Μου­σι­κής Α­θη­νών «Τα εν­νέ­α κον­τσέρ­τα για πιά­νο του Μπε­τό­βεν σε όρ­γα­να ε­πο­χής», ερ­μη­νεύ­ον­τας το πέμ­πτο κον­τσέρ­το.
Εί­ναι κα­θη­γη­τής πιά­νου στην Α­θή­να και στην Πά­τρα.