Άνοιξη των Πλήκτρων» τη Μεγάλη Δευτέρα με τη Μαρία Ευστρατιάδη στο πιάνο

eustratiadiΣτο ε­πό­με­νο ρε­σι­τάλ του κύ­κλου «Ά­νοι­ξη των Πλή­κτρων», τη Με­γά­λη Δευ­τέ­ρα 14 Α­πρι­λί­ου στις 20.30, στο Δη­μο­τι­κό Πνευ­μα­τι­κό Κέν­τρο Κα­λα­μά­τας, με ε­λεύ­θε­ρη εί­σο­δο, θα α­κου­στεί το μνη­μει­ώ­δες έρ­γο «Πα­ραλ­λα­γές Γκόλν­τμπεργ» του Γι­ό­χαν Σεμ­πά­στιαν Μπαχ, με τη Μα­ρί­α Ευ­στρα­τιά­δη στο πιά­νο.

Η πι­α­νί­στρια θα προ­σφέ­ρει, ε­πί­σης, σε­μι­νά­ριο σε σπου­δα­στές πιά­νου του Δη­μο­τι­κού Ω­δεί­ου Κα­λα­μά­τας στις 12, 13 και 15 Α­πρι­λί­ου.

Η Μα­ρί­α Ευ­στρα­τιά­δη γεν­νή­θη­κε στην Α­θή­να και σπού­δα­σε στο Ω­δεί­ο Α­θη­νών, α­πό ό­που πή­ρε το δί­πλω­μά της με Α’ βρα­βεί­ο και ει­δι­κή δι­ά­κρι­ση. Συ­νέ­χι­σε τις σπου­δές της στην «Hochschule für Musik, Theater und Medien» στο Α­νό­βε­ρο της Γερ­μα­νί­ας, α­πό ό­που α­πο­φοί­τη­σε με Ά­ρι­στα και δι­ά­κρι­ση ε­πί­σης.

Έ­χει πτυ­χί­α αρ­μο­νί­ας, αν­τί­στι­ξης και φούγ­κας, ε­νώ έ­χει εμ­φα­νι­στεί σε α­το­μι­κά ρε­σι­τάλ και συ­ναυ­λί­ες μου­σι­κής δω­μα­τί­ου στην Ελ­λά­δα, τη Γαλ­λί­α, τη Γερ­μα­νί­α και την Ουγ­γα­ρί­α. Έ­χει η­χο­γρα­φή­σει για την ελ­λη­νι­κή, τη γερ­μα­νι­κή και την ουγ­γρι­κή ρα­δι­ο­φω­νί­α.

Έ­χει εμ­φα­νι­στεί ως σο­λί­στ με την Ε­θνι­κή Συμ­φω­νι­κή Ορ­χή­στρα Νέ­ων και την Κρα­τι­κή Ορ­χή­στρα Α­θη­νών.

Η δι­σκο­γρα­φι­κή της δρα­στη­ρι­ό­τη­τα πε­ρι­λαμ­βά­νει έρ­γα των J.S. Bach, C.Ph. E. Bach, W.A. Mozart και Γ. Ι­ω­αν­νί­δη. Πρό­σφα­τα κυ­κλο­φό­ρη­σε το νέ­ο της cd με έρ­γα J. Brahms, α­πό τη Μου­σι­κή Ε­ται­ρεί­α Α­θη­νών.

Οι η­χο­γρα­φή­σεις της με ό­λες τις σο­νά­τες για πιά­νο και δύ­ο κον­τσέρ­τα (KV 271και KV 453) για πιά­νο και ορ­χή­στρα του W.A.Mozart, σε συ­νερ­γα­σί­α με την Ορ­χή­στρα Δω­μα­τί­ου της Μου­σι­κής Ε­ται­ρεί­ας Α­θη­νών, υ­πό τη δι­εύ­θυν­ση του Γιά­ννη Ι­ω­αν­νί­δη, τι­μή­θη­καν το Δε­κέμ­βριο του 2010 α­πό την Έ­νω­ση Ελ­λή­νων Θε­α­τρι­κών και Μου­σι­κών Κρι­τι­κών.

Η Μα­ρί­α Ευ­στρα­τιά­δη εί­ναι κα­θη­γή­τρια πιά­νου και μου­σι­κής δω­μα­τί­ου στο Ω­δεί­ο Α­θη­νών.

Η «ΑΝΟΙΞΗ ΤΩΝ ΠΛΗΚΤΡΩΝ»

Το Δη­μο­τι­κό Ω­δεί­ο Κα­λα­μά­τας, με την α­ρω­γή του Συλ­λό­γου Γο­νέ­ων Σπου­δα­στών των Σχο­λών της Κοι­νω­φε­λούς Ε­πι­χεί­ρη­σης «Φά­ρις» του Δή­μου Κα­λα­μά­τας, πα­ρου­σιά­ζει μια σει­ρά α­πό πι­α­νι­στι­κές εμ­φα­νί­σεις ση­μαν­τι­κών Ελ­λή­νων σο­λί­στ με γε­νι­κό τί­τλο «Ά­νοι­ξη των Πλή­κτρων», με ε­λεύ­θε­ρη εί­σο­δο, στο Δη­μο­τι­κό Πνευ­μα­τι­κό Κέν­τρο Κα­λα­μά­τας. Ε­κεί, φι­λο­ξε­νεί­ται έ­να α­πό τα δύ­ο πιά­να συ­ναυ­λι­ών Steinway & Sons, που πρό­σφα­τα ε­πι­σκεύ­α­σε ρι­ζι­κά η Κοι­νω­φε­λής Ε­πι­χεί­ρη­ση «Φά­ρις», με ει­δι­κό κον­δύ­λι του Δή­μου Κα­λα­μά­τας, 28 χρό­νια με­τά την α­πό­κτη­σή τους.

Α­ξί­ζει να ση­μει­ω­θεί ό­τι ό­λοι οι καλ­λι­τέ­χνες εμ­φα­νί­ζον­ται στην Κα­λα­μά­τα χω­ρίς α­μοι­βή, συμ­βάλ­λον­τας έ­τσι στην ου­σι­α­στι­κή πο­λι­τι­στι­κή κι­νη­τι­κό­τη­τα και α­να­γνω­ρί­ζον­τας την ι­δι­αί­τε­ρη θέ­ση που έ­χει η πό­λη μας στον μου­σι­κό χάρ­τη της χώ­ρας. Θερ­μά τους ευ­χα­ρι­στού­με…

Η αρ­χή του κύ­κλου «Ά­νοι­ξη των Πλή­κτρων» έ­γι­νε με ε­ξαι­ρε­τι­κή ε­πι­τυ­χί­α την Τε­τάρ­τη 26 Φε­βρου­α­ρί­ου με τον 22χρονο Κων­σταν­τί­νο Δε­στού­νη, ο ο­ποί­ος εν­τυ­πω­σί­α­σε με την ά­ψο­γη τε­χνι­κή του και την μου­σι­κό­τη­τα στην ερ­μη­νεί­α του, σε πο­λύ α­παι­τη­τι­κά έρ­γα του πι­α­νι­στι­κού ρε­περ­το­ρί­ου.

Το δεύ­τε­ρο ρε­σι­τάλ της σει­ράς πραγ­μα­το­ποι­ή­θη­κε την Τε­τάρ­τη 5 Μαρ­τί­ου με την 24χρονη Α­λε­ξί­α Μου­ζά, η ο­ποί­α κα­θή­λω­σε και κέρ­δι­σε το α­κρο­α­τή­ριο ό­χι μό­νο με το καλ­λι­τε­χνι­κό της ταμ­πε­ρα­μέν­το και την α­πα­ρά­μιλ­λη πι­α­νι­στι­κή της τέ­χνη, αλ­λά και με την ι­δι­αί­τε­ρη προ­σέγ­γι­ση στα έρ­γα του προ­γράμ­μα­τος, προ­σω­πι­κή και στυ­λι­στι­κά ά­ψο­γη συγ­χρό­νως.

Την Τε­τάρ­τη 12 Μαρ­τί­ου, δό­θη­κε συ­ναυ­λί­α για 2 και 4 χέ­ρια σε έ­να πιά­νο με τον Βα­σί­λη Ρα­κι­τζή (α­πό τους πιο δι­α­κε­κρι­μέ­νους α­πό­φοι­τους του Ω­δεί­ου Α­θη­νών) και τη Μα­ρί­α Ευ­στρα­τιά­δη (κα­θη­γή­τριά του στο Ω­δεί­ο Α­θη­νών και γνω­στή σο­λί­στ) σε έρ­γα Μπραμς και Σούμ­περτ, φέρ­νον­τας βι­εν­νέ­ζι­κο α­έ­ρα στην πό­λη μας.

Α­νοι­ξι­ά­τι­κη συ­νέ­χεια έ­δω­σε το ρε­σι­τάλ του Θό­δω­ρου Κο­τε­πά­νου, ε­νός α­πό τους πιο ο­λο­κλη­ρω­μέ­νους Έλ­λη­νες σο­λί­στ, την Τε­τάρ­τη 19 Μαρ­τί­ου. Στο πρό­γραμ­μα πε­ρι­ε­λή­φθη, με­τα­ξύ άλ­λων, η γνω­στή Σο­νά­τα «Υ­πό το σε­λη­νό­φως» του Μπε­τό­βεν και η τό­σο ξε­χω­ρι­στή Φαν­τα­σί­α του Σού­μαν.

Η γι­ορ­τή του πιά­νου για το 2014 θα ο­λο­κλη­ρω­θεί την Τε­τάρ­τη 28 Μα­ΐ­ου, με ρε­σι­τάλ του Τά­σου Πάπ­πας, σο­λί­στ ο ο­ποί­ος εί­χε εν­τυ­πω­σιά­σει το κοι­νό της Κα­λα­μά­τας με την εμ­φά­νι­σή του στην Αί­θου­σα Συ­ναυ­λι­ών του Ω­δεί­ου σε ρε­σι­τάλ πιά­νου το 2013.