Το 2017 θα κάνει ποδαρικό στις ιδιωτικοποιήσεις με τα εναπομείναντα περιφερειακά αεροδρόμια που δεν παραχωρήθηκαν στο σχήμα Fraport – Slentel.
Το πρώτο σενάριο αξιοποίησης των εν λόγω αεροδρομίων προτείνει να παραχωρηθούν για 40, μεμονωμένα ή σε ομάδες, επτά αεροδρόμια, και συγκεκριμένα της Πάρου, της Χίου, της Καλαμάτας, της Νάξου, του Αραξου, της Καρπάθου και της Ικαρίας. Είναι τα μόνα ανάμεσα στα 23 που έχουν καθαρή θετική θέση, ενώ κάποια παρουσιάζουν και κέρδη.
Δεν αποκλείεται ωστόσο στα προς παραχώρηση αεροδρόμια να συμπεριληφθούν κατά 70% – 80% αεροδρόμια με προοπτικές και κατά 20%- 30% αεροδρόμια χωρίς προοπτικές. Διαφορετικά, οι 12 εναπομείναντες ζημιογόνοι αερολιμένες θα καταλήξουν στο Υπερταμείο Αποκρατικοποιήσεων, δίχως την παραμικρή πιθανότητα αξιοποίησης.
cnn.gr