Πληροφορίες για μεγάλη πρωτοβουλία, ειδικά στον χώρο της τηλεόρασης, παρά τις δυσμενείς συνθήκες που επικρατούν στον χώρο των media
Η “μιντιακή” πιάτσα κατακλύζεται και ταυτόχρονα αναθαρρεί τις τελευταίες ημέρες με φήμες ότι ομάδα επιχειρηματιών με εμπειρία στην… θάλασσα ετοιμάζεται να επενδύσει στον χώρο των ΜΜΕ και ειδικά σε τηλεοπτικό σταθμό. Σύμφωνα με την τελευταία εκδοχή αυτού του σεναρίου, ένας όμιλος αποτελούμενος από 15 Έλληνες εφοπλιστές έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον και οργανώνεται για είσοδο στην ταλαιπωρημένη αγορά του τύπου. Δεν είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς την αντάρα που προκαλεί ήδη στην αγορά μια πρωτοβουλία τέτοιου μεγέθους. Διότι, εάν σηκώνεται κύμα με τη φημολογία περί ενός οικονομικά επιφανούς επενδυτή που δοκιμάζει τα νερά της ελληνικής τηλεόρασης, απο μια ευρύτερη συμμαχία εφοπλιστών θα πρέπει να περιμένουμε μια αληθινή “τρικυμία” τρικυμία πρωτοφανήγια τα καθ’ ημάς, με τόσα μποφόρ όσα και οι 15 (περίπου) εφοπλιστές.
Η οικονομική δυσπραγία και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα υπάρχοντα “μιντιακά” συγκροτήματα και εδικά τα τηλεοπτικά λόγω της τραγικής πτώσης της διαφήμισης, της νέας αυστηρής φορολόγησής τους κ.λπ αφήνουν περιθώρια σε νέους “παίκτες” να εισέλθουν στον αγωνιστικό χώρο της TV. Ταυτόχρονα η επικαιρότητα γύρω από τα κρίσιμα για το μέλλον της χώρας τεκταινόμενα, εντός και εκτός συνόρων, έχει πολλαπλασιάσει εκθετικά τις ανάγκες του κοινού για ενημέρωση. Θα αρκούσε απλώς μια αναφορά στο πόσο μεγάλες και βαθιές είναι οι αλλαγές που συντελούνται στην πολιτική σκηνή της Ελλάδας, όπως και οι νέες ισορροπίες που διαμορφώνονται, ώστε να διαφανεί το παράθυρο που ανοίγεται διάπλατα για μια μεγάλη και σοβαρή επιχειρηματική πρωτοβουλία στον χώρο της τηλεόρασης.
Η απέραντη συνολική οικονομική επιφάνεια ενός ομίλου 15 εφοπλιστών θα μπορούσε να λειτουργήσει σαν εγγύηση ότι η επένδυση που επί του παρόντος είναι απλώς μια ιδέα και ένα σχέδιο επί χάρτου -ή ούτε καν κάτι τέτοιο- θα ανανεώσει τα κατεστημένα «ήθη και έθιμα» στα ελληνικά ΜΜΕ και εδικά στην TV. Ο εφοπλισμός συνιστά το πλέον υγιές κομμάτι του ελληνικού επιχειρείν και οι άνθρωποι που δραστηριοποιούνται σε αυτόν δεν συνηθίζουν να παίζουν, ούτε να σαλπάρουν χωρίς ξεκάθαρο σχέδιο πλεύσης. Θα έχει, λοιπόν, μεγάλο ενδιαφέρον -και από πολλές απόψεις- να δούμε τις αποφάσεις που θα πάρουν οι 15 Έλληνες εφοπλιστές όταν ολοκληρώσουν (ή αρχίσουν συστηματικά) τη εμπλοκή τους στα media και εδικά στα τηλεοπτικά κανάλια.
protothema.gr