Ιερά Σύνοδος: «Να απέχουν οι πιστοί από εκδηλώσεις του Σώρρας και μη ενθαρρύνουν ή υποστηρίζουν παρομοίας πρωτοβουλίας»

«Οι ρασοφόροι, οι οποίοι εμφανίζονται στα Μέσα Ενημέρωσης ως υποστηρικτές του Σώρρας δεν τυγχάνουν κληρικοί της Ορθοδόξου Εκκλησίας της Ελλάδος»

«Εγκαίρως η Ιερά Σύνοδος δια του από 7ης Μαρτίου 2016 Εγκυκλίου Σημειώματός της ενημέρωσε την Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών και τις Ιερές Μητροπόλεις της Εκκλησίας της Ελλάδος για τον αμφιλεγόμενο, έντονα εθνικιστικό, αντιεκκλησιαστικό και αρχαιολατρικό χαρακτήρα και τον ρατσιστικό λόγο της. Δια του ιδίου Εγκλυκλίου Σημειώματος είχαν προτραπεί οι Σεβασμιώτατοι Ιεράρχες, οι Κληρικοί και το Χριστεπώνυμο Πλήρωμα «όπως απέχουν από εκδηλώσεις τοιούτων οργανώσεων και μη ενθαρρύνουν ή υποστηρίζουν παρομοίας πρωτοβουλίας». Επισημαίνει σε ανακοίνωσή της η Διαρκής Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος, η οποία συνήλθε χθες, Τρίτη 10 Ιανουαρίου, στην πρώτη Συνεδρία Της για τον μήνα Ιανουάριο, υπό την Προεδρία του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερωνύμου.

Ακολουθεί το τμήμα της ανακοίνωσης της Διαρκής Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος που αφορά τον Σώρρας:

“…Ακολούθως έγινε αναφορά στην οργάνωση Ε.ΣΥ. – Ελλήνων Συνέλευσις, για την οποία εγκαίρως η Ιερά Σύνοδος δια του από 7ης Μαρτίου 2016 Εγκυκλίου Σημειώματός της ενημέρωσε την Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών και τις Ιερές Μητροπόλεις της Εκκλησίας της Ελλάδος για τον αμφιλεγόμενο, έντονα εθνικιστικό, αντιεκκλησιαστικό και αρχαιολατρικό χαρακτήρα και τον ρατσιστικό λόγο της. Δια του ιδίου Εγκλυκλίου Σημειώματος είχαν προτραπεί οι Σεβασμιώτατοι Ιεράρχες, οι Κληρικοί και το Χριστεπώνυμο Πλήρωμα «όπως απέχουν από εκδηλώσεις τοιούτων οργανώσεων και μη ενθαρρύνουν ή υποστηρίζουν παρομοίας πρωτοβουλίας». Η Δ.Ι.Σ. επισημαίνει επίσης ότι οι ρασοφόροι, οι οποίοι εμφανίζονται στα Μέσα Ενημέρωσης ως υποστηρικτές της οργανώσεως, δεν τυγχάνουν κληρικοί της Ορθοδόξου Εκκλησίας της Ελλάδος. Επίσης η Δ.Ι.Σ. ασχολήθηκε με θέματα Ιερών Μητροπόλεων και των Συνοδικών Επιτροπών: Αρχιγραμματείας, επί των Δογματικών και Νομοκανονικών Ζητημάτων και επί της Θείας Λατρείας και του Ποιμαντικού Έργου”.