“Λυπάμαι ειλικρινά, τόσο για το επίπεδο της δήλωσης του περιφερειακού συμβούλου κ. Πετράκου, όσο και για το περιεχόμενο της, το οποίο δείχνει όχι μόνο την έλλειψη ουσιαστικής γνώσης για ένα τόσο σοβαρό ζήτημα για τη Μεσσηνία, αλλά και την προφανώς πολύ κοντή μνήμη του.” Αυτό αναφέρει σε απάντηση του, ο βουλευτής Μίλτος Χρυσομάλλης στη πρόσφατη δήλωση ,του πρώην βουλευτή Θανάση Πετράκου και σημειώνει:
“Προφανώς ο κ. Πετράκος δεν θυμάται τη συνάντησή του στις αρχές του 2015 με τον τότε Γενικό Γραμματέα Υποδομών κ. Δέδε, ο οποίος τον διαβεβαίωσε ότι το Καλαμάτα-Ριζόμυλος (παραλιακή χάραξη) είναι έτοιμο προς δημοπράτηση εντός της ίδιαςχρονιάς, και ότι μόλις είχαν επικαιροποιηθεί οι πάσης φύσεως μελέτες. Το κόστος του έργου είναι 75 εκ. ευρώ συν το κόστος των απαλλοτριώσεων, όπως τον είχε ενημερώσει ο κ. Δέδες.
Πράγματι έτσι ήταν, όπως φαίνεται και από τα έγγραφα που έχω δώσει στην δημοσιότητα, όπου καταγράφεται πως η τελευταία πληρωμή του Υπουργείου προς τον μελετητή για την επικαιροποίηση των μελετών φέρει την υπογραφή του κ. Δέδε. Μετά τη συνάντηση, μάλιστα, ο κ. Πετράκος είχε δηλώσει ότι το έργο Καλαμάτα-Ριζόμυλος (παραλιακή χάραξη) «είναι σημαντικό γιατί θα βελτιώσει την πρόσβαση προς τις αναπτυσσόμενες τουριστικά περιοχές Πύλου-Μεθώνης-Κορώνης».
Αλήθεια κ. Πετράκο, εσείς που όπως λέτε δεν έχετε μάθει να «μασάτε τα λόγια σας», πότε λέγατε ψέματα, το 2015 ή σήμερα; Προφανώς σήμερα! Εκτός, αν σήμερα θέλετε απλά να είστε το φερέφωνο όλων αυτών που χωρίς στοιχεία επιμένουν να υποστηρίζουν μια συγκεκριμένη λύση, η οποία δεν είναι η καλύτερη για τη Μεσσηνία.
Η πραγματικότητα είναι μια κ. Πετράκο: ο κ. Τσίπρας, ο κ. Βαρουφάκης και όλοι οι τότε σύντροφοί σας, με την «περήφανη» διαπραγμάτευση «σκουπίσανε» τα χρήματα από το ΠΔΕ, όπου είχε ήδη ενταχθεί το έργο – και όχι μόνο, εδώ φτάσατε να κλείσετε τις τράπεζες. Στη συνέχεια, μη μπορώντας να δικαιολογήσουν στουςΜεσσήνιους γιατί δεν θα κατασκευαστεί το έργο, υιοθέτησαν το πολιτικό εφεύρημα μιας άλλης χάραξης, έναντι της δήθεν «φαραωνικής» παραλιακής, χωρίς κανένα συγκριτικό, τεχνικό ή οικονομικό, κριτήριο.Ακόμα και σήμερα, κανείς δεν μας έχει δείξει μια οριστική τεχνική ή οικονομική μελέτη γιατην αναβάθμιση του υφιστάμενου δρόμου, που να δικαιολογεί την απόρριψη της μελετητικά πλήρους (και 2 φορές πληρωμένης από τον Έλληνα φορολογούμενο)παραλιακής χάραξης. Αλήθεια κ. Πετράκο, εσείς στην Αριστερά δεν έχετε ευαισθησία για τα χρήματα του Έλληνα φορολογούμενου;
Το ερώτημα, λοιπόν, είναι αμείλικτο: θα επιλέξουμε τη λύση με τις έτοιμες μελέτες και μέσα σε 2 χρόνια θα έχουμε κατασκευασμένο δρόμο, ή θα πάμε στη προβληματική λύση, όπου με το αισιόδοξο σενάριο ο δρόμος θα είναι κατασκευασμένος σε 6 με 7 χρόνια;
Μέσα στα πλαίσια του κοινοβουλευτικού ελέγχου αναζήτησα την αλήθεια, ως όφειλα απέναντι στους Μεσσήνιους, και από την πληθώρα των δημοσίων εγγράφων που κατέθεσα, το μόνο συμπέρασμα που βγάλατε, ήταν αυτό σε σχέση με τον κ. Καρνέση, τον οποίο δεν ονομάτισα πουθενά. Ενδιαφέρουσα η σκέψη σας…”