Τηλεφωνικές οχλήσεις σε περισσότερους από 83.000 πολίτες που χρωστούν στην εφορία πραγματοποιούν οι υπηρεσίες της ΓΓΔΕ του υπουργείου Οικονομικών, με σκοπό να τους πιέσουν για την άμεση εκπλήρωση φορολογικών τους υποχρεώσεων που «τρέχουν» αυτές τις μέρες.
Εφαρμόζοντας μεθόδους παρόμοιες με αυτές των εισπρακτικών εταιριών, στις οποίες προσφεύγουν οι τράπεζες για να επιταχύνουν την είσπραξη των ανεξόφλητων δόσεων, οι υπηρεσίες της Διεύθυνσης Φορολογικής Συμμόρφωσης (ΔΦΣ) της ΓΓΔΕ καλούν αυτές τις μέρες, μέσω τηλεφωνικού κέντρου, σε σταθερά και κινητά τηλέφωνα, χιλιάδες φορολογούμενους οι οποίοι δεν υπέβαλαν εμπρόθεσμα δηλώσεις ΦΠΑ ή Φόρου Μισθωτών Υπηρεσιών ή άφησαν απλήρωτα βεβαιωθέντα ποσά ΦΠΑ, φόρου εισοδήματος ή άλλων φόρων.
Καμπανάκι…
Κατά τη διάρκεια των τηλεφωνημάτων οι υπάλληλοι της ΔΦΣ υπενθυμίζουν στους φορολογούμενους ότι δεν έχουν υποβάλει εμπρόθεσμα δηλώσεις ή ότι δεν έχουν εξοφλήσει εμπρόθεσμα κάποιον φόρο. Στη συνέχεια, όσους είναι οφειλέτες, τους ρωτούν εάν σκοπεύουν να προχωρήσουν άμεσα ή όχι στην αποπληρωμή των ληξιπρόθεσμων χρεών τους ή εάν προτίθενται να τα ρυθμίσουν.
Στην ουσία, με τα πιεστικά αυτά ερωτήματα ασκούν ψυχολογική πίεση στους οφειλέτες,προκειμένου να τους αναγκάσουν να προχωρήσουν άμεσα στην αποπληρωμή των χρεών τους.
Όπως γράφει το ρεπορτάζ του «Ελεύθερου Τύπου», πολλοί οφειλέτες διαβεβαιώνουν ότι σύντομα θα τακτοποιήσουν τις οφειλές τους, φοβούμενοι μήπως στοχοποιηθούν για κατασχέσεις εισοδημάτων, καταθέσεων και περιουσιακών στοιχείων. Οι περισσότεροι όμως από τους αποδέκτες των τηλεφωνημάτων είναι υπερχρεωμένοι φορολογούμενοι και δεν έχουν πλέον την οικονομική δυνατότητα να εξοφλήσουν τα φορολογικά χρέη τους.
Ηταν σχεδιασμένο
Η νέα αυτή τακτική των μαζικών τηλεφωνικών οχλήσεων προς τους φορολογούμενους με εκκρεμείς υποχρεώσεις όσον αφορά την υποβολή δηλώσεων ή την εξόφληση ληξιπρόθεσμων οφειλών εντάχθηκε στο Επιχειρησιακό Σχέδιο Δράσεων της ΓΓΔΕ για το 2016.
aixmi.gr