Οι μικροί μαθητές της Πύλου αποχαιρετούν την φετινή Σχολική Χρονιά και υποδέχονται το Καλοκαίρι

mathites pulou1Με κα­λο­και­ρι­νή δι­ά­θε­ση και συμ­με­το­χή πλή­θους κό­σμου πραγ­μα­το­ποι­ή­θη­κε η εκ­δή­λω­ση λή­ξης της Σχο­λι­κής χρο­νιάς 2013-2014, του 1ου Δη­μο­τι­κού σχο­λεί­ου Πύ­λου, την Πα­ρα­σκευ­ή 13 Ι­ου­νί­ου , στις 09:00 πμ. Δι­ορ­γα­νω­τής της εκ­δή­λω­σης ή­ταν ο Κα­θη­γη­τής Φυ­σι­κής Α­γω­γής, Νι­κό­λα­ος Χρι­στό­που­λος, σε συ­νερ­γα­σί­α με τον Δι­ευ­θυν­τή του 1ου Δη­μο­τι­κού Σχο­λεί­ου Πύ­λου, κ. Δη­μή­τρη Θε­ο­δω­ρα­κό­που­λο,  ε­νώ τη γι­ορ­τή τί­μη­σαν με την πα­ρου­σί­α τους ο Δή­μαρ­χος Πύ­λου-Νέ­στο­ρος, Δη­μή­τρης Κα­φαν­τά­ρης, οι δι­ευ­θυν­τές και οι δά­σκα­λοι του 1ου και 2ου Δη­μο­τι­κού Σχο­λεί­ου Πύ­λου.

mathites pulouΠιο συγ­κε­κρι­μέ­να, οι μα­θη­τές των Δ’,  Ε’ και ΣΤ’ τά­ξε­ων του 1ου Δη­μο­τι­κού δί­νον­τας μια κα­λο­και­ρι­νή, εύ­θυ­μη νό­τα, χό­ρε­ψαν πα­ρα­δο­σια­κούς και λα­ϊ­κούς χο­ρούς, στον προ­αύ­λιο χώ­ρο του σχο­λεί­ου, σκορ­πί­ζον­τας χα­μό­γε­λα.

Η χο­ρευ­τι­κή εκ­δή­λω­ση έ­κλει­σε με τον Δή­μαρ­χο Πύ­λου-Νέ­στο­ρος και τον Δι­ευ­θυν­τή του 1ου Δη­μο­τι­κού Σχο­λεί­ου να α­πο­νέ­μουν τα δι­πλώ­μα­τα και τα με­τάλ­λια στους μα­θη­τές που συμ­με­τεί­χαν στους σχο­λι­κούς α­γώ­νες βό­λε­ϊ, ο ο­ποί­οι πραγ­μα­το­ποι­ή­θη­καν στην Κα­λα­μά­τα, την Πέμ­πτη, 5 Ι­ου­νί­ου 2014.

mathites pulou2Η εκ­δή­λω­ση ή­ταν μέ­ρος μιας σει­ράς εκ­δη­λώ­σε­ων των μα­θη­τών, κα­θώς την Πα­ρα­σκευ­ή 6 Ι­ου­νί­ου 2014, οι μα­θη­τές της ΣΤ’ τά­ξης του 1ου Δη­μο­τι­κού Πύ­λου ξε­κί­νη­σαν τη λει­τουρ­γί­α της τρι­ή­με­ρης φω­το­γρα­φι­κής έκ­θε­σης με τί­τλο «Η Πύ­λος τό­τε και σή­με­ρα », της ο­ποί­ας δι­ορ­γα­νώ­τρια ή­ταν η δα­σκά­λα, κ. Μπέ­τυ Αρ­να­ου­τί­δου. Την έκ­θε­ση φι­λο­ξέ­νη­σε ο Δή­μος Πύ­λου-Νέ­στο­ρος, στον προ­αύ­λιο χώ­ρο του Τσι­κλη­τή­ρα, ό­που ό­λοι οι πο­λί­τες εί­χαν την ευ­και­ρί­α να θαυ­μά­σουν την προ­σπά­θεια των παι­δι­ών. Ε­πι­προ­σθέ­τως, στην φω­το­γρα­φι­κή έκ­θε­ση συμ­με­τεί­χαν και μα­θη­τές των σχο­λεί­ων της 5ης Εκ­παι­δευ­τι­κής Πε­ρι­φέ­ρειας, εκ­θέ­τον­τας τα έρ­γα τους, σχε­τι­κά με την ε­λιά, το πε­ρι­βάλ­λον και τον ρα­τσι­σμο.

Η έκ­θε­ση ή­ταν μια α­ξι­έ­παι­νη προ­σπά­θεια των δι­δα­σκόν­των και των παι­δι­ών για να θυ­μη­θού­με στιγ­μές του πα­ρελ­θόν­τος αλ­λά και για να δού­με μέ­σα α­πό μια δι­α­φο­ρε­τι­κή ο­πτι­κή γω­νί­α, την πο­λύ­χρο­νη ι­στο­ρί­α του Δή­μου μας.