Τη διάθεση κονδυλίου άνω του 1 εκατ. ευρώ για την τουριστική προβολή της χώρας μέσω Facebook, Expedia και Τripadvisor σε ξένες αγορές αποφάσισε ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού.
Με αυτό τον τρόπο το υπουργείο Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού επιχειρεί την ενίσχυση της τουριστικής ζήτησης για την Ελλάδα, υιοθετώντας μία από τις μεθόδους που ακολουθήθηκαν και πέρυσι στο πλαίσιο του προγράμματος προβολής, όπως είναι η αξιοποίηση συνεργασιών με μέσα κοινωνικής δικτύωσης και διεθνείς ταξιδιωτικές ιστοσελίδες.
Αναλυτικά, ο ΕΟΤ αποφάσισε τη διάθεση ποσού άνω των 200.000 ευρώ για την υλοποίηση διαφημιστικής ενέργειας μέσω των εργαλείων του Facebook στις αγορές της Βρετανίας, των ΗΠΑ, του Καναδά, της Γερμανίας, της Ολλανδίας, της Σουηδίας, της Νορβηγίας, της Αυστραλίας, της Βραζιλίας, της Δανίας και της Πολωνίας. Επίσης, ο οργανισμός θα διαθέσει 450.000 ευρώ για την υλοποίηση διαφημιστικού προγράμματος μέσω του ταξιδιωτικού διαδικτυακού τόπου της Expedia στις αγορές της Βρετανίας, της Αυστραλίας, της Γερμανίας, της Γαλλίας των ΗΠΑ και της ταξιδιωτικής ιστοσελίδας Travelocity στην αγορά των ΗΠΑ. Τα προγράμματα θα υλοποιηθούν από τις αρχές Μαρτίου έως τα τέλη Σεπτεμβρίου.
Παράλληλα, ο ΕΟΤ αποφάσισε να διαθέσει ποσό περίπου 350.000 ευρώ για την υλοποίηση διαφημιστικών προγραμμάτων προβολής μέσω του TripAdvisor, του μεγαλύτερου διαδικτυακού τόπου ταξιδιωτικού περιεχομένου στον κόσμο, σε αγορές όπως η Βρετανία, η Γερμανία, οι ΗΠΑ, ο Καναδάς, η Γαλλία, το Βέλγιο, η Ελβετία, η Ολλανδία και η Πολωνία. Τα προγράμματα θα υλοποιηθούν από τα τέλη Φεβρουαρίου έως τα τέλη Δεκεμβρίου.