“Επιτέλους ο δήμος Καλαμάτας πρέπει να δει το θέμα της στάθμευσης των αυτοκινήτων στη βάση ενός συνολικού σχεδιασμού και υπό το πρίσμα μιας νέας επικαιροποιημένης κυκλοφοριακής μελέτης την οποία οφείλει να εκπονήσει αλλά και να εφαρμόσει λαμβάνοντας υπόψη τα νέα κυκλοφοριακά δεδομένα που δημιουργούνται με την ολοκλήρωση του περιμετρικού δακτυλίουαλλά και του αυξημένου κυκλοφοριακού φόρτου που παρατηρείται ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες.” Επισημαίνει σε παρέμβασή του ο επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας Μανώλης Μάκαρης.
Αναλυτικά η δήλωση του κ. Μάκαρη:
Η καθημερινή ταλαιπωρία των κατοίκων και των επισκεπτών της Καλαμάτας λόγω της έλλειψης χώρων στάθμευσης αλλά και της μονομερούς χωροταξικής τους κατανομής, αποτελεί ένα σημαντικό πρόβλημα ιδίως σε μήνες, μέρες και ώρες αιχμής . Δυστυχώς η δημοτική αρχή Καλαμάτας, για μια ακόμα φορά ολιγωρεί. Είναι δέσμια της ανεπάρκειάς της, και αδυνατεί να επιλύσει το ζήτημα αυτό. Συγκεκριμένα:
- Αντί να προχωρήσει στην αναγκαία αύξηση των διαθέσιμων θέσεων στάθμευσης, ιδιαίτερα περιφερειακά του κέντρου, επεκτείνει την ελεγχόμενη στάθμευση. Να σημειωθεί ότι ενώ σε κάθε ευνομούμενο δήμο τα τέλη στάθμευσης και τα πρόστιμα για παράνομη στάθμευση έχουν ανταποδοτικό χαρακτήρα, αντίθετα στην Καλαμάτα, η δημοτική αρχή δεν έχει δημιουργήσει ούτε μία νέα θέση στάθμευσης τα τελευταία χρόνια.
- Η δημοτική αρχή διαχρονικά έχει αποτύχει παταγωδώς στη διαχείριση του δημοτικού πάρκινγκ του Νέδοντα. Έχει ταλαιπωρήσει και συνεχίζει να ταλαιπωρεί τους πολίτες εφαρμόζοντας την προσφιλή της κοστοβόρα μέθοδο δοκιμής και λάθους. Μάλιστα η τελευταία απόπειρα της αυτόματης πληρωμής του τέλους στάθμευσης στο δημοτικό πάρκινγκ αποδείχτηκε χειρότερη όλων των προηγούμενων λόγω απουσίας σχεδιασμού αλλά και λόγω ανεπάρκειας του μηχανολογικού εξοπλισμού το οποίο επέλεξε η δημοτική αρχή. Τώρα πλέον, και μετά από άφθονους πειραματισμούς , η δημοτική αρχή Καλαμάτας δηλώνοντας ότι είναι ασύμφορη για το Δήμο η διαχείριση του δημοτικού πάρκινγκ παραδέχεται την αποτυχημένη διαχείριση και μεθοδεύει την ιδιωτικοποίηση του δημοτικού πάρκινγκ στο Νέδοντα με αυξημένα τέλη στάθμευσης. Δυστυχώς λαμβάνεται μια ακόμα απόφαση χωρίς ορθολογικά κριτήρια, χωρίς να σταθμίζεται το συμφέρον της πόλης και των δημοτών.
Επιτέλους ο δήμος Καλαμάτας πρέπει να δει το θέμα της στάθμευσης των αυτοκινήτων στη βάση ενός συνολικού σχεδιασμού και υπό το πρίσμα μιας νέας επικαιροποιημένης κυκλοφοριακής μελέτης την οποία οφείλει να εκπονήσει αλλά και να εφαρμόσει λαμβάνοντας υπόψη τα νέα κυκλοφοριακά δεδομένα που δημιουργούνται με την ολοκλήρωση του περιμετρικού δακτυλίου αλλά και του αυξημένου κυκλοφοριακού φόρτου που παρατηρείται ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες.